Gå til innhold

Hva er dere fornøyd/ missfornøyd med i livene deres?


Gjest Pii

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti

Jeg er veldig fornøyd med samboeren min, han er verdens beste! Han vet hva jeg trenger før jeg vet det selv og trøster og får meg i godt humør hvis jeg skulle trenge det. Vi har akkurat lik humor og er bestevenner i tillegg til å være kjærester.

Familien min er jeg og veldig fornøyd med. Vi er veldig nære og kan prate om alt. Hvis noen er deppa en dag hjelper de andre til å få personene i godt humør igjen. Vi har ingen konflikter med noen av familie medlemmene, og det er jeg veldig gla for. :)

Studiene mine trives jeg med. Jeg har valgt det rette og vet jeg kommer til å trives med dette når jeg skal begynne å jobbe.

Jeg bor på en fin plass og trives veldig godt der.

Det er fint vær ute i dag, det er jeg veldig fornøyd med, for jeg skal snart ut å gå en tur :)

Det jeg er litt missfornøyd med i livet mitt er at jeg savner noen gode venner her jeg bor nå (har flyttet til ny by) Det kunne jeg absolutt ønske meg! En blir litt ensom og kunne trengt en venninnekveld.

En annen ting jeg er veldig missfornøyd med er savnet jeg går med hver dag. Savnet etter en person i nær familie som jeg har mistet. Det er et grusomt lodd å få i livet å så alt for tidlig miste noen man er ubeskrivelig gla i.

De to tingene jeg er missfornøyd med i livet mitt har en tendens til å overskygge de mange tingene jeg faktisk er veldig fornøyd med. Men jeg får vel bare ta tiden til hjelp. Jeg var egentlig bare veldig nysgjerrig på hva dere andre er fornøyd/ missfornøyd med. Hva dere har å være glad over i livet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med livet mitt nå. :Nikke:

Har familie som jeg er veldig glad i - og har et utrolig godt forhold til - hvor vi stiller opp for hverandre om det trengs.

Jeg har verden skjønneste unger - med de utfordinger det innebærer å ha tenåringer i huset. På godt og vondt - men masse spennende utfordringer hver dag.

Jeg har noen få veldig nære venner som jeg setter utrolig stor pris, og mange gode venner som jeg er veldig glad i.

Jeg har en trivelig jobb, hvor jeg jobber sammen med hyggelige, positive mennesker, og jeg har en utrolig frihet i forhold til organiseringen av jobben. (Selv om jeg selvfølgelig har mange kjedelige arbeidsoppgaver også).

Jeg er også veldig glad for at alle mine nærmeste er friske.

Det er selvfølgelig en del ting jeg er misfornøyd med (hvem har ikke det..) ... som det at jeg trener for lite (.. men der har jeg også blitt litt flinkere i det siste) ..

Jeg er ikke ryddig og strukturet nok... men er ikke sikker på om jeg ville blitt noe lykkeligere om jerg hadde vært det...

Jeg burde brukt mer tid på "gamle tanter og onker" fordi jeg vet de setter utrolig pris på det - og det igjen ville gitt meg så mye tilbake.... - men tiden strekker ikke til..

Selvfølgelig ville jeg gjerne tjent litt mer penger - (eller vunnet stort i Lotto) - for å hatt litt mer økonomisk frihet ... men jeg har så vi klarer oss...

Så alt i alt ... har jeg faktisk ikke så mye å være misfornøyd med...

Det var faktisk veldig godt å tenke gjennom hvor mye jeg egentlig har å være glad for... Det er faktisk alt for skjelden vi gjør det... det er mye lettere å tenke litt mer negative tanker.

Så takk for dette sparket til å tenke gjennom hvor bra jeg egentlig har det Neferititi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misfornøyd med nesten alt for tiden, så jeg bør vel ikke skrive her.

Men da vet dere det.

Av og til er livet en jammerdal.

Det går vel over. Jeg tenker ikke på noe spesielt.

Bare det som skjer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å si det sånn; livet mitt er på vent til jeg er ferdig med min siste eksamen. Først da kan jeg begynne å "leve"..eventuelt få det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg er veldig fornøyd med vennene mine og familien min. Også er jeg fornøyd med jobben min og kollegaene mine. Også er jeg ganske fornøyd med meg selv :wink:

Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg surrer bort alt for mye tid (her blant annet?) og at jeg enda ikke har levert hovedoppgaven min :( . Den dagen det skjer, blir alt så utrolig mye bedre!! Tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fornøyd med nesten alt jeg, men skulle gjerne hatt bedre tid til å slappe av - litt mer tid til overs rett og slett - og mer penger... Men hvem skulle vel ikke det... :roll:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ :

Har flott samboer :hjerter:

Nydelig pusefrøken :kgsmil:

Fin leilighet :tommelsmil:

Gode venner :rosasmil:

Super familie :blomst:

---------------------------------

- :

Har dårlig råd :grine:

Null jobb :sinna:

Det er kaldt i leiligheten og det er vanskelig å få det varmt.... :sjokkert:

Jeg har "pauseår" fra skolen :sur:

Hud og hår ser forferdelig ut fortida :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hm....

Dårlig økonomi, bor i et kaldt hus, barn som krangler hele tiden, rotete hjemme, samboer som ikke gidder noenting/hjelpe med husarbeidet, har ikke bil, ingen venner.

Har en jobb jeg trives kjempegodt i, trivelige kolleger, barn som (nesten) er friske, gode bøker å lese, gode filmer å se, trives på stedet jeg bor på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Fornøyd med:

:kul: Fornøyd med at jeg har fått så mye motivasjon til å starte skolen igjen, bli ferdig og virkelig klare det med stil.

:kul: Det sosiale nettverket jeg har klart å skaffe meg (det skjer noe hver eneste helg, og jeg har det kjempebra med de jeg nå har blitt kjent med)

:kul: Jeg har lært meg å bake sjokoladekake :lol:

:kul: Jeg har bedre tid til å dra i kirken, noe som jeg virkelig trengte nå.

:kul: Har det litt bedre med meg selv nå.

Misfornøyd med:

:( At jeg har en gjeld på 8000 kr

:( At jeg ENDA ikke har fått meg jobb (det gjør ikke gjeldbyrden noe lettere)

:( At det snart er vinter og fryktelig kaldt

:( At jeg ikke får trent

:( At jeg ikke klarer å stole fullt og helt på noen, verken psykolog, familie eller venner

Men ellers er alt bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med, og ikke minst takknemlig for den fantastiske familien jeg har. Det begynner jo å gå opp for meg at jeg er "bortskjemt" som aldri har opplevd foreldre som krangler... :)

Jeg er også veldig fornøyd med at vi seks jentene som utgjør den harde kjernen i "gjengen" vår har holdt sammen så lenge og fortsatt er veldig gode venner. Vennene mine er verdens beste. :D

Andre ting... Jeg er veldig takknemlig for den hjernen jeg har fått. Intelligens er noe jeg setter veldig høyt. Jeg liker å vite alle mulige slags rare ting. :)

Veldig fornøyd med skolen jeg går på. Trives kjempegodt.

Superfornøyd med at jeg omsider har fått somlet meg til å kjøpe ny mobil, og at jeg har klart å strikke et kjempelangt skjerf! (Jeg kan strikke, jeg har bare ikke tålmodighet til å fullføre slike prosjekter...) :D

Også var det det jeg var misfornøyd med da... At jeg er konstant blakk (min egen feil, ettersom jeg ikke jobber). At jeg ikke eier noe særlig selvdisiplin. At jeg er singel - det suger. :roll:

Hm. Faktisk så kommer jeg ikke på noe jeg er skikkelig misfornøyd med, det er bare småtteri. Det tyder vel på at jeg har et særdeles godt liv, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg er fornøyd med å ha verdens beste samboer. En familie jeg er glad i har jeg også, det verdsetter jeg høyt.

Jeg er ikke så fornøyd med at jeg bare har et kort vikariat, min samboer har en jobb som ikke egentlig eksisterer så mye lengre, av denne grunn kan man jo skjønne at jeg ikke mener vi har en "økonomisk stabil situasjon" akkurat, så vi bruker minimalt med penger. Jeg er ikke overbegeistra for leiligheta heller. Joda, i utgangspunktet er den fin, men her er rotete, og kaldt, og her finnes ingen uteplass (var sterkt savnet i sommer, nå vil jeg jo ikke være ute uansett)

Men, de positive sidene overskygger de negative, selv om jeg til tider føler at "livet er på vent", og det har det vært i halvannet år nå (fra vi var ferdige med studiene, men altså enda i påvente av en fast jobb). Uansett, jeg er lykkelig fordi jeg har min samboer! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

+ :

Har flott samboer :hjerter:

Nydelig pusefrøken :kgsmil:

Fin leilighet :tommelsmil:

Gode venner :rosasmil:

Super familie :blomst:

---------------------------------

- :

Har dårlig råd :grine:

Null jobb :sinna:

Det er kaldt i leiligheten og det er vanskelig å få det varmt.... :sjokkert:

Jeg har "pauseår" fra skolen :sur:

Hud og hår ser forferdelig ut fortida :sjokk:

Bortsett fra at jeg ikke har en pusefrøken, så ser ting beldig likt ut hos oss, kjære Diva..

Jeg og har pauseår. Må finne ut litt mer om hva jeg vil. Harr jobb for øyeblikket, men den har jeg bare fram til 12. desember, så er det på'n igjen med jobbleiting.

En ting jeg savner forresten, er flere venner her. Jeg har masse gode venner hjemme, men har ikke fått så mange her i traktene enda :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med det meste... og kanskje misfornøyd med at det ikke har flere topper. Jeg er definitivt misfornøyd med at jeg sover for lite og ennå ikke har lært meg å bruke penger på en litt mer fornuftig måte.

Jeg er ikke spesielt fornøyd med meg selv for tiden, men det blir for heftig å gå inn på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Tja...hva skal man si. Er litt deppa for tida. Vet ikke helt hvor jeg skal plassere ting, i positivt eller negativt-kategorien.

Men klart positivt: Jeg har en nydelig unge. Som betyr mye!

Jeg har et fint sted å bo, bedre enn de fleste.

Jeg har grei kontakt med foreldrene mine, særlig moren min.

Jeg har få, men greie venner. Ser dem for sjelden, det er like mye min feil som deres.

På kanskje-siden: Jeg er gift...stort sett fornøyd...men savner forelskelsen, spenningen, spontaniteten, kontakten, de dype samtalene...Han jobber (for) mye. Alt i alt har jeg trygghet, og det er jo bra. Men.

Er gravid igjen...planlagt. Glad for det, men samtidig usikker på framtida. Vil forholdet vare, vil jeg klare å forsørge to små barn, hvis ikke? Vil jeg finne noen andre, med to barn i "bagasjen"?

JObben er et kapittel for seg. Lang utdannelse, jobba hardt for å komme dit jeg er. Men miljøet er helt ulevelig, turnusen tøff, gruer meg til å gå på jobb hver dag. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal oppsummere...kan vel egentlig ikke klage?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg ikke har en pusefrøken, så ser ting beldig likt ut hos oss, kjære Diva..

Jeg og har pauseår. Må finne ut litt mer om hva jeg vil. Harr jobb for øyeblikket, men den har jeg bare fram til 12. desember, så er det på'n igjen med jobbleiting.

En ting jeg savner forresten, er flere venner her. Jeg har masse gode venner hjemme, men har ikke fått så mange her i traktene enda :-?

Godt å høre, holdt jeg på å si. Dvs. bra å vite at man ikke er alene :D

Forresten,- var ikke du fra Telemark en plass ?

(synes jeg leste det,- mulig jeg tar feil...)

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina
Jeg er veldig fornøyd med samboeren min, han er verdens beste! Han vet hva jeg trenger før jeg vet det selv og trøster og får meg i godt humør hvis jeg skulle trenge det. Vi har akkurat lik humor og er bestevenner i tillegg til å være kjærester.

Familien min er jeg og veldig fornøyd med. Vi er veldig nære og kan prate om alt. Hvis noen er deppa en dag hjelper de andre til å få personene i godt humør igjen. Vi har ingen konflikter med noen av familie medlemmene, og det er jeg veldig gla for. :)

Studiene mine trives jeg med. Jeg har valgt det rette og vet jeg kommer til å trives med dette når jeg skal begynne å jobbe.

Jeg bor på en fin plass og trives veldig godt der.

Det er fint vær ute i dag, det er jeg veldig fornøyd med, for jeg skal snart ut å gå en tur :)

Det jeg er litt missfornøyd med i livet mitt er at jeg savner noen gode venner her jeg bor nå (har flyttet til ny by) Det kunne jeg absolutt ønske meg! En blir litt ensom og kunne trengt en venninnekveld.

En annen ting jeg er veldig missfornøyd med er savnet jeg går med hver dag. Savnet etter en person i nær familie som jeg har mistet. Det er et grusomt lodd å få i livet å så alt for tidlig miste noen man er ubeskrivelig gla i.

De to tingene jeg er missfornøyd med i livet mitt har en tendens til å overskygge de mange tingene jeg faktisk er veldig fornøyd med. Men jeg får vel bare ta tiden til hjelp.

:enig_animasjon:

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe opp og ned hvor fornøyd jeg er med livet mitt.

Jeg er fornøyd med tingene slik de er nå jevnt over, om et halvt år skjer det ting som snur livet mitt helt på hodet, hvordan det blir er ikke godt å si enda, men det ser lovende ut.

Det er selvfølgelig også ting jeg absolutt ikke er fornøyd med som ligger og gnager til tider, men jeg prøver å ikke la det overskygge det jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...