Kameline Skrevet 7. august 2011 #481 Del Skrevet 7. august 2011 Hei Lilywhite! Innom for å se om alt står bra til etter ferien.. Forstår godt at du lider av babysyke, ja... Jeg kjenner også på slike symptom, og vi er bare såvidt inne i første pp... Hvordan går det med tempingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. august 2011 #482 Del Skrevet 7. august 2011 Hørtes ut som en koslig helg! litt rart når venner flytter etter studietiden ja... vi jentene i studiegjengen min har begynt med vin- og middagskvelder som vi har planer om å fortsette med slik at vi alle kan treffes en kveld eller helg 4-6 ganger i året, selv om vi bor på hver vår kant av landet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. august 2011 Forfatter #483 Del Skrevet 7. august 2011 Hei Lilywhite! Innom for å se om alt står bra til etter ferien.. Forstår godt at du lider av babysyke, ja... Jeg kjenner også på slike symptom, og vi er bare såvidt inne i første pp... Hvordan går det med tempingen? Jeg har det bra jeg Håper du har hatt det fint på ferie! Hehe, jeg har vært babysyk i flere år før vi startet prøvingen, så skjønner den Håper det klaffer fort for dere Tempen er fortsatt høy. Har litt ømme pupper også, og litt stikninger i magen, men er nok bare mensen som er på vei, FF mener jeg hadde EL torsdag 28. juli, og hvis det stemmer så tror jeg ikke vi har truffet helt med . Var sikker på at jeg allerede hadde hatt EL eller ikke kom til å få EL på det tidspunktet ifht utflod (har ikke testet denne PP). Ganske typisk hvis vi ikke har truffet på EL denne mnd, pleier alltid å ha oss ofte nok til at den ikke burde slippe unna Ikke at det har hjulpet hittil da ... Hørtes ut som en koslig helg! litt rart når venner flytter etter studietiden ja... vi jentene i studiegjengen min har begynt med vin- og middagskvelder som vi har planer om å fortsette med slik at vi alle kan treffes en kveld eller helg 4-6 ganger i året, selv om vi bor på hver vår kant av landet... Jepp Vi kommer nok til å holde kontakten ja. Har flere venner i samme by nå, så blir nok 1-2 turer dit i året fremover, + at de kommer hit... Men blir noe litt annet enn å ha mulighet til og sees jevnlig... Kanskje desto koseligere når det først skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. august 2011 #484 Del Skrevet 8. august 2011 Bra du har det så fint for tiden. Skjønner godt at du er babysyk. Var ikke planen at vi skal gå gravide samtidig? Satser på at det klaffer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. august 2011 #485 Del Skrevet 8. august 2011 Bra du har det så fint for tiden. Skjønner godt at du er babysyk. Var ikke planen at vi skal gå gravide samtidig? Satser på at det klaffer snart. Jeg synes vi alle 3 kunne gå gravide samtidig jeg! (Bare MaiL som er så langt foran oss nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. august 2011 Forfatter #486 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Bra du har det så fint for tiden. Skjønner godt at du er babysyk. Var ikke planen at vi skal gå gravide samtidig? Satser på at det klaffer snart. Tror jeg har den avtalen med både deg og Tutta ja Så det er bare å henge i Jeg synes vi alle 3 kunne gå gravide samtidig jeg! (Bare MaiL som er så langt foran oss nå ) Sounds like a plan -------------------- I dag har jeg litt mensmurringer, men ingen spotting... Tempen var oppe i 36, 82 i morges, opp fra 36, 75 i går. Pleier å ligge på 36,5-36,7 etter EL, så er jo lov å håpe, selv om jeg ikke tror timingen har vært så perfekt denne gangen... Hvis FF har rett i at EL var 28. juli var det 4-5 dager siden sist vi hadde , så hvis det har klaffet nå er det noen standhaftige svømmere Etter en del PP-er vil jeg imidlertid ikke glede meg for tidlig, så prøver å holde forventningene nede... IKM er på tors, og jeg spotter gjerne 1-2 dager før, så hvis ikke jeg har begynt å spotte i morgen tror jeg jeg kjøper meg en test Endret 8. august 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. august 2011 Forfatter #487 Del Skrevet 8. august 2011 Da var tickeren oppdatert, satser på at syklusen holder seg litt mer stabil fremover Hvis jeg får mensen så håper jeg den kommer jo før jo heller, ellers må jeg kanskje utsette GU-en neste mandag Men håper jo heller på en liten mageboer i stedet selvfølgelig Det var det med å ikke få forventninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. august 2011 #488 Del Skrevet 8. august 2011 God plan. Dette kan jo bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. august 2011 #489 Del Skrevet 8. august 2011 Innom å sjekker ståa her Håper det har klaffet med mageboer for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 8. august 2011 #490 Del Skrevet 8. august 2011 Oi...her kan det bli spennende de neste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. august 2011 Forfatter #491 Del Skrevet 8. august 2011 God plan. Dette kan jo bli spennende. Innom å sjekker ståa her Håper det har klaffet med mageboer for dere nå Oi...her kan det bli spennende de neste dagene... Spennende ja! Får se hvordan tempen er i morgen tidlig Angrer på at jeg ikke har somlet meg til å bestille tester på nett enda så jeg har på "lager" Siden syklusen har vært så ustabil i det siste har jeg ikke testet på sikkert 3-4 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. august 2011 Forfatter #492 Del Skrevet 8. august 2011 Har sett på dokument2 i kveld, intervjuer med de overlevende fra Utøya. Herregud så sterke de er! Tårene rant hos meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. august 2011 Forfatter #493 Del Skrevet 9. august 2011 36, 82 i dag også! Og sinnsykt trøtt Begynner nesten å innbille meg at dette kan være noe Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. august 2011 #494 Del Skrevet 9. august 2011 Spennende! Er jammen ikke lett å holde forhåpningene lave selv om man trolig har best av å bare slappe av og tenke på helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. august 2011 #495 Del Skrevet 9. august 2011 Åh så spennende det var her da Lilywhite! Krysser fingrene for deg og håper på nyinnflyttet mageboer! :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. august 2011 #496 Del Skrevet 9. august 2011 Her er det spennende om dagen ser jeg Håper og krysser fingrene for at det kan være en liten mageboer der denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. august 2011 #497 Del Skrevet 9. august 2011 Oi oi oi! Spennende her ja! Hadde du bodd i området hadde jeg bedt deg komme så vi fikk kjørt en test her og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. august 2011 #498 Del Skrevet 9. august 2011 Krysser alt jeg har for at det er en mageboer hos deg! Har du kjøpt test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. august 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 9. august 2011 Spennende! Er jammen ikke lett å holde forhåpningene lave selv om man trolig har best av å bare slappe av og tenke på helt andre ting. :sjenert : Er ikke så lett nei Åh så spennende det var her da Lilywhite! Krysser fingrene for deg og håper på nyinnflyttet mageboer! :kgbaby : Takker og bukker for fingerkryssing Her er det spennende om dagen ser jeg :popcorn : Håper og krysser fingrene for at det kan være en liten mageboer der denne gangen :kose : Takk Håååper det! Oi oi oi! Spennende her ja! :popcorn : Hadde du bodd i området hadde jeg bedt deg komme så vi fikk kjørt en test her og nå! :jepp : ; ) Ja, synd jeg ikke bor i nærheten Men fortsatt ingen spotting i allefall, så det er jo bra Har kjøpt en CB-test som jeg tar i morgen tidlig med mindre tempen synker/jeg begynner å spotte Krysser alt jeg har for at det er en mageboer hos deg! Har du kjøpt test? :popcorn : Takk, søtingen Test er kjøpt inn, grugleder meg til å teste i morgen tidlig... Vil som sagt ikke ha for høye forventninger, men tenkte litt på det i sted, at hvis det viser seg at jeg er så kommer jeg til å være totalt ubrukelig på jobb i morgen Kommer bare til å sende kosemeldinger med kjære hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. august 2011 #500 Del Skrevet 9. august 2011 Spennende! Husk å ta turen innom her i morra da, tror ikke jeg er alene om å være spent på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå