Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Hei Lilywhite!

Innom for å se om alt står bra til etter ferien..:)

Forstår godt at du lider av babysyke, ja...

Jeg kjenner også på slike symptom, og vi er bare såvidt inne i første pp...

Hvordan går det med tempingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en koslig helg! :) litt rart når venner flytter etter studietiden ja... vi jentene i studiegjengen min har begynt med vin- og middagskvelder som vi har planer om å fortsette med slik at vi alle kan treffes en kveld eller helg 4-6 ganger i året, selv om vi bor på hver vår kant av landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilywhite!

Innom for å se om alt står bra til etter ferien..:)

Forstår godt at du lider av babysyke, ja...

Jeg kjenner også på slike symptom, og vi er bare såvidt inne i første pp...

Hvordan går det med tempingen?

Jeg har det bra jeg :) Håper du har hatt det fint på ferie!

Hehe, jeg har vært babysyk i flere år før vi startet prøvingen, så skjønner den ;) Håper det klaffer fort for dere :)

Tempen er fortsatt høy. Har litt ømme pupper også, og litt stikninger i magen, men er nok bare mensen som er på vei, FF mener jeg hadde EL torsdag 28. juli, og hvis det stemmer så tror jeg ikke vi har truffet helt med :sengekos: . Var sikker på at jeg allerede hadde hatt EL eller ikke kom til å få EL på det tidspunktet ifht utflod (har ikke testet denne PP). Ganske typisk hvis vi ikke har truffet på EL denne mnd, pleier alltid å ha oss ofte nok til at den ikke burde slippe unna :fnise: Ikke at det har hjulpet hittil da :sjenert: ...

Hørtes ut som en koslig helg! :) litt rart når venner flytter etter studietiden ja... vi jentene i studiegjengen min har begynt med vin- og middagskvelder som vi har planer om å fortsette med slik at vi alle kan treffes en kveld eller helg 4-6 ganger i året, selv om vi bor på hver vår kant av landet...

Jepp :) Vi kommer nok til å holde kontakten ja. Har flere venner i samme by nå, så blir nok 1-2 turer dit i året fremover, + at de kommer hit... Men blir noe litt annet enn å ha mulighet til og sees jevnlig... Kanskje desto koseligere når det først skjer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har det så fint for tiden. :)

Skjønner godt at du er babysyk. :rodmer: Var ikke planen at vi skal gå gravide samtidig? Satser på at det klaffer snart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er babysyk. :rodmer: Var ikke planen at vi skal gå gravide samtidig? Satser på at det klaffer snart. :jepp:

Jeg synes vi alle 3 kunne gå gravide samtidig jeg! :jepp:

(Bare MaiL som er så langt foran oss nå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har den avtalen med både deg og Tutta ja ;) Så det er bare å henge i :fnise:

Jeg synes vi alle 3 kunne gå gravide samtidig jeg! :jepp:

(Bare MaiL som er så langt foran oss nå ;) )

:jepp: Sounds like a plan ;)

--------------------

I dag har jeg litt mensmurringer, men ingen spotting... Tempen var oppe i 36, 82 i morges, opp fra 36, 75 i går. Pleier å ligge på 36,5-36,7 etter EL, så er jo lov å håpe, selv om jeg ikke tror timingen har vært så perfekt denne gangen... Hvis FF har rett i at EL var 28. juli var det 4-5 dager siden sist vi hadde :sengekos: , så hvis det har klaffet nå er det noen standhaftige svømmere :fnise: Etter en del PP-er vil jeg imidlertid ikke glede meg for tidlig, så prøver å holde forventningene nede... IKM er på tors, og jeg spotter gjerne 1-2 dager før, så hvis ikke jeg har begynt å spotte i morgen tror jeg jeg kjøper meg en test :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var tickeren oppdatert, satser på at syklusen holder seg litt mer stabil fremover :)

Hvis jeg får mensen så håper jeg den kommer jo før jo heller, ellers må jeg kanskje utsette GU-en neste mandag :sjenert: Men håper jo heller på en liten mageboer i stedet selvfølgelig :hjerte: Det var det med å ikke få forventninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan. :jepp:

Dette kan jo bli spennende. :)

Innom å sjekker ståa her :)

Håper det har klaffet med mageboer for dere nå :rodmer:

:popcorn:

Oi...her kan det bli spennende de neste dagene... :jepp:

Spennende ja! :hoppe: Får se hvordan tempen er i morgen tidlig ;) Angrer på at jeg ikke har somlet meg til å bestille tester på nett enda så jeg har på "lager" ;) Siden syklusen har vært så ustabil i det siste har jeg ikke testet på sikkert 3-4 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på dokument2 i kveld, intervjuer med de overlevende fra Utøya. Herregud så sterke de er! Tårene rant hos meg i allefall :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36, 82 i dag også! Og sinnsykt trøtt :sovne: Begynner nesten å innbille meg at dette kan være noe :sjenert:

Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Er jammen ikke lett å holde forhåpningene lave selv om man trolig har best av å bare slappe av og tenke på helt andre ting. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende det var her da Lilywhite! Krysser fingrene for deg og håper på nyinnflyttet mageboer! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spennende om dagen ser jeg :popcorn: Håper og krysser fingrene for at det kan være en liten mageboer der denne gangen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi! Spennende her ja! :popcorn:

Hadde du bodd i området hadde jeg bedt deg komme så vi fikk kjørt en test her og nå! :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Er jammen ikke lett å holde forhåpningene lave selv om man trolig har best av å bare slappe av og tenke på helt andre ting. :sjenert :

Er ikke så lett nei ;)

Åh så spennende det var her da Lilywhite! Krysser fingrene for deg og håper på nyinnflyttet mageboer! :kgbaby :

Takker og bukker for fingerkryssing :)

Her er det spennende om dagen ser jeg :popcorn : Håper og krysser fingrene for at det kan være en liten mageboer der denne gangen :kose :

Takk :) Håååper det! :rodmer:

Oi oi oi! Spennende her ja! :popcorn :

Hadde du bodd i området hadde jeg bedt deg komme så vi fikk kjørt en test her og nå! :jepp : ; )

Ja, synd jeg ikke bor i nærheten :jepp: Men fortsatt ingen spotting i allefall, så det er jo bra :) Har kjøpt en CB-test som jeg tar i morgen tidlig med mindre tempen synker/jeg begynner å spotte :)

Krysser alt jeg har for at det er en mageboer hos deg! :hoppe: Har du kjøpt test? :popcorn :

Takk, søtingen :) Test er kjøpt inn, grugleder meg til å teste i morgen tidlig... Vil som sagt ikke ha for høye forventninger, men tenkte litt på det i sted, at hvis det viser seg at jeg er :gravid: så kommer jeg til å være totalt ubrukelig på jobb i morgen :ler: Kommer bare til å sende kosemeldinger med kjære hele tiden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Husk å ta turen innom her i morra da, tror ikke jeg er alene om å være spent på deres vegne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...