Muffin! Skrevet 16. oktober 2011 #701 Del Skrevet 16. oktober 2011 Velkommen hjem! Det hørtes jo ut som du har hatt det helt fantastisk! Så mye morsomt dere har opplevd! Håper det blir bilder på fb. Og gratulerer så mye med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 16. oktober 2011 #702 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvilken tur dere har vært på! Gøy å lese om opplevelsene deres!! Og så søt taxi-sjåføren deres var! Håper virkelig jeg får kommet meg dit etterhvert jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 16. oktober 2011 #703 Del Skrevet 16. oktober 2011 Høres ut som en kjempeflott tur! Har alltid hatt lyst til å reise til Sør-Amerika selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2011 #704 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gratulerer med ny jobb Høres ut som dere har hatt en kjempe fin tur! Gode opplevelser og masse fint å se! Ååe, stakkars barn! Fint å kunne gi bort klær og penger. Jeg hadde også hatt problemer med å gå fra disse barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. oktober 2011 #705 Del Skrevet 19. oktober 2011 Gratulerer med ny jobb! Det er fortjent Høres ut som om dere har hatt en kjempefin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #706 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres ut som en virkelig fantastisk reise!! :hoppe : Masse flott dere har fått sett, spist godt, shoppet - my kind of vacation! Blir det bilder? :sjenert : Skjønner godt at du ikke er glad i TR :troest : Håper du har en fin helg! Det var en fantastisk reise! Har endelig somlet meg til bilder på FB nå! Har vært altfor dårlig på både det og KG, sånn er det i perioder... Jeg vil liksom ha tid, men det skjer så mye... Ny jobb, avtaler med familie og venner... Men bedre sent enn aldri Både denne og forrige helg var fine helger, håper du har det bra også! I kveld har jeg tid til en dagbokrunde, så da skal jeg inn å oppdatere meg Velkommen hjem! Det hørtes jo ut som du har hatt det helt fantastisk! Så mye morsomt dere har opplevd! Håper det blir bilder på fb. :jepp : Og gratulerer så mye med ny jobb! :blomst : Takk Ser at du har fått med deg bildene på FB Koselig Og takk igjen! Jeg trives kjempegodt og lærer masse, selv om det er litt skummelt å være fersking, sånn faglig sett Hvilken tur dere har vært på! Gøy å lese om opplevelsene deres!! Og så søt taxi-sjåføren deres var! Håper virkelig jeg får kommet meg dit etterhvert jeg også! Ja, helt nydelig! Bilder på FB nå som sagt, hvis du er interessert Ja, taxisjåføren var kjempesøt Go, go, go Absolutt verdt pengene å dra dit! Er vel billigere å dra dit fra US of A også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres ut som en kjempeflott tur! Har alltid hatt lyst til å reise til Sør-Amerika selv Det er nydelig! Du må dra dit en gang altså! Men jeg mistenker at det ikke blir med det første... For jeg har fått med meg at du har blitt ! Gratulerer så mye Så utrolig gøy! Håper, håper, håper jeg følger etter snart! Gratulerer med ny jobb Høres ut som dere har hatt en kjempe fin tur! Gode opplevelser og masse fint å se! Ååe, stakkars barn! Fint å kunne gi bort klær og penger. Jeg hadde også hatt problemer med å gå fra disse barna. Takk Turen var en opplevelse for livet! Det med barna var det verste med turen... Jeg skjønner ikke at adopsjonskøene blir stadig lengre når man vet at så mange barn har det fælt... Men det står vel gjerne ikke på Norge, men landenes stolthet, når det har seg sånn at flere land ikke har avtale med Norge om adopsjon... Uten å vite det for sikkert så tror jeg ikke Argentina har noen avtale, og jeg vet at Ukraina ikke har noen avtale, enda der er det et kjempestort problem med foreldreløse barn... Hadde det ikke vært så lange adopsjonskøer kunne jeg faktisk tenke meg å adoptere... Gratulerer med ny jobb! Det er fortjent Høres ut som om dere har hatt en kjempefin tur. Takk, søte du Turen var en av de fineste opplevelsene i livet mitt! Håper du koser deg med lille F! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #708 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skulle oppdatert både her og i deres bøker for lenge siden, men det har til dels blitt lange dager på jobb, og i tillegg har jeg hatt sosiale avtaler nesten hver dag, så da blir det lite tid til KG Mannen har vært i Oslo på kompisbesøk i helgen, men det gikk greit for min del, var på fest med jobben på fredag og med venninner hele lørdagen. I går var jeg på middag med familien, så helgen gikk fort! Selv om det var deilig å få han hjem igjen i går kveld også Denne uken blir litt kortere på jobb, skal i bryllup på Østlandet i helgen, så skal ha fri fredag Ellers skjer det sinnsykt mye fremover også, tror jeg fant ut i går at det bare er én helg før jul at vi foreløpig ikke har planer! Men kjekt at det skjer ting også da Nå er det EL-tider igjen da... Har begynt å teste igjen og har foreløpig ikke fått positiv EL-test... Så får håpe at syklusen min ikke er ute og sykler igjen etter et par stabile... Men vi er enige om å ringe lege igjen hvis det ikke går denne perioden da... Fikk lagt inn litt i går, men i dag har kjære fått feber, så spørs om det blir noe action i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjære har forresten sluttet å drikke lettbrus, og sier han merker at han blir mindre sulten av det... Noe er det i allefall, for han har gått ned 7 kg siden han sluttet for én mnd siden! Han pleide å drikke lettbrus hver dag, kanskje så mye som 1,5 liter hver dag, og jeg har vært ganske irritert over det, så synes det er bra av han å slutte tvert etter mange år med den uvanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. oktober 2011 #710 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis vi drar til Argentina, så blir det jobben til mannen som betaler, så da er det iallefall verdt pengene Ned 7 kg ved å unngå lettbrus?! Nesten skremmende altså - men veldig bra for mannen din sin del! Imponerende gjort også, det kan ikke ha vært lett (sier hun og slurper i seg diet coke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 24. oktober 2011 #711 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg heier litt på eggløsningen og håper syklusen din oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #712 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis vi drar til Argentina, så blir det jobben til mannen som betaler, så da er det iallefall verdt pengene Ned 7 kg ved å unngå lettbrus?! Nesten skremmende altså - men veldig bra for mannen din sin del! Imponerende gjort også, det kan ikke ha vært lett (sier hun og slurper i seg diet coke...) Da er det jo ikke noe å lure på Da får du masse å shoppe for i stedet for da Jepp, ble litt overrasket jeg også, jeg tenkte mest på tennene hans og helsen generelt, er skeptisk til kunstig søtningsmiddel, men at han gikk ned i vekt er jo en positiv bivirkning Vi har jo noen kg for mye begge to... Under over alle under kom jeg hjem fra turen og hadde gått ned 1 kg på ferien jeg også, selv om jeg ikke hadde holdt meg så mye til lavkarbo, så nå prøver jeg å komme inn i vanene igjen med det... Litt lettbrus trenger du sikkert ikke ha dårlig samvittiget for Men siden vi ikke vet helt virkningene av søtningsstoffer foretrekker jeg vanlig brus selv, til tross for at det ikke akkurat er sunt det heller... Jeg har heldigvis aldri vært så hektet på brus da, verre med godteri for min del Jeg heier litt på eggløsningen og håper syklusen din oppfører seg Takk for heiing! Håper kroppen din oppfører seg den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 24. oktober 2011 #713 Del Skrevet 24. oktober 2011 7 kg? det var en del. Flinke mannen din Så spennende med EL i disse dager, det har jeg også i løpet av den neste uka :lur Hvor lenge har dere prøvd? frister å gå til legen her også,men føler vi må holde på mye lengre siden de sier 1år... men hadde vore greit å fått sjekket at alt var i orden. Lykke til med prøveuka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #714 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) 7 kg? det var en del. Flinke mannen din Så spennende med EL i disse dager, det har jeg også i løpet av den neste uka :lur Hvor lenge har dere prøvd? frister å gå til legen her også,men føler vi må holde på mye lengre siden de sier 1år... men hadde vore greit å fått sjekket at alt var i orden. Lykke til med prøveuka Ja, jeg er veldig stolt av han nå Alltid spennende med EL Bare skuff når det ikke funker Vi har prøvd ett år i desember, men har hoppet av en del i svingen før det... Jeg har hatt perioder i det siste med ustabil syklus, så derfor gikk legen med på at jeg kunne få ringe igjen i oktober, men nå blir det jo november før jeg ringer igjen, så håper ting begynner å skje da hvis ikke den sitter denne mnd... Fant jo også ut på UL i august at jeg hadde litt mange eggposer (små cyster) på eggstokkene... Var ikke sikkert det var noe problem, men kan være det... Hvor lenge har dere prøvd nå igjen? Takk, dere også Endret 24. oktober 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 25. oktober 2011 #715 Del Skrevet 25. oktober 2011 Inne å litt for deg og ny prøveuke. Utrolig kjedelig når man prøver og prøver og det ikke sitter Jeg håper sånn på en liten spire hos deg, sender masse babystøv i din retning! Noen grunn til at du venter til november med i kontakte legen? Håper mest av alt at spiren sitter denne perioden, hvis ikke håper jeg dere får god hjelp av legen så det går fort for dere etter det For mange sitter det veldig kjapt når de bare får litt hjelp til tross for lang prøvetid tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 25. oktober 2011 #716 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er nydelig! Du må dra dit en gang altså! Men jeg mistenker at det ikke blir med det første... For jeg har fått med meg at du har blitt ! Gratulerer så mye Så utrolig gøy! Håper, håper, håper jeg følger etter snart! Takk så mye! Krysser fingrene for at det snart er din tur Sender masse babystøv Så koselig med bryllup! Håper det er noen i min nærmeste omgangskrets som gifter seg snart. Og familiene våre har ihvertfall skjønt at det ikke blir bryllup til neste år da Imponerende av mannen din å kutte ut lettbrusen tvert! Tror jeg hadde hatt litt problemer med å kutte ut f.eks. sjokolade (bortsett fra at jeg har mistet lysten på det for tiden, av en eller annen grunn). En ting er vekten, men en annen ting er hvilke andre følger sånne usunne ting kan få, f.eks. skader på tannemaljen, diabetes, økt kolesterol - som igjen kan føre til farlige sykdommer, osv osv. Men det må selvsagt være lov til å unne seg litt innimellom. Den gyldne middelvei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 25. oktober 2011 #717 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heisann og velkommen hjem!! Den TR'en kan ta seg en lang tur på et kosteskaft, det skulle jo være argentinababy! men veldig koselig å høre om turen deres da, blir rastløs i reisefoten selv her håper på at det sitter en liten spire for dere denne perioden og om ikke, at Mr. Doctor kan komme med noe fornuftige og fruktbare råd. Heelt hakeslepp for mannens - 7kg forresten! Har en lettbrusavhengig mann selv, men han mener det må være vrøvl at man blir mindre sulten av å droppe lettbrusen, men jeg har lest det et sted og mannen din er jo beviset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. oktober 2011 #718 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mange flotte bilder på fb. Ser ut som en fantastisk opplevelse! Ja, det er litt skummelt å være fersking, men bra du trives med utfordringene. Deilig med kort jobbuke og bryllup da. Ser du har travle tider du også. Da får dere jo tankene litt bort fra prøvingen, og ventingen går fortere. Men jeg håper virkelig det er deres tur nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 25. oktober 2011 Inne å litt for deg og ny prøveuke. Utrolig kjedelig når man prøver og prøver og det ikke sitter Jeg håper sånn på en liten spire hos deg, sender masse babystøv i din retning! Noen grunn til at du venter til november med i kontakte legen? Håper mest av alt at spiren sitter denne perioden, hvis ikke håper jeg dere får god hjelp av legen så det går fort for dere etter det For mange sitter det veldig kjapt når de bare får litt hjelp til tross for lang prøvetid tidligere Det er ganske frustrerende og leit til tider ja Jeg har alltid hatt lyst på barn, så selv om jeg i ettertid er glad for at jeg ikke fikk barn når jeg var 19 så syntes jeg allerede jeg hadde ventet leeenge når mannen endelig ble klar han også Får håpe du har rett i at vi slipper å vente så mye mer En del av meg har lyst til å ringe lege nå, men vi ble av en eller annen grunn enige om å gi det én sjanse til etter vi kom hjem, og så er det så mye annet som skjer akkurat nå om dagene at det er greit å slippe å forholde seg til legeundersøkelser ++ på toppen av det hele... Men dukker TR opp om et par uker så ringer jeg... Takk så mye! Krysser fingrene for at det snart er din tur Sender masse babystøv Så koselig med bryllup! Håper det er noen i min nærmeste omgangskrets som gifter seg snart. Og familiene våre har ihvertfall skjønt at det ikke blir bryllup til neste år da Imponerende av mannen din å kutte ut lettbrusen tvert! Tror jeg hadde hatt litt problemer med å kutte ut f.eks. sjokolade (bortsett fra at jeg har mistet lysten på det for tiden, av en eller annen grunn). En ting er vekten, men en annen ting er hvilke andre følger sånne usunne ting kan få, f.eks. skader på tannemaljen, diabetes, økt kolesterol - som igjen kan føre til farlige sykdommer, osv osv. Men det må selvsagt være lov til å unne seg litt innimellom. Den gyldne middelvei Takk for babystøv, bare å sende mer min vei Tenk så koselig om jeg også kunne gå julen i møte med i magen... Det hadde vært verdens beste gave det! Bryllup er kjempekoselig ja Har savnet at venner begynner å gifte seg jeg også, men nå har det begynt å skje saker og ting da, neste bryllup er til våren Jeg er også imponert... Jeg er selv en som ikke klarer sånt, må bare forsøke å trappe ned... Men sjokolade er som sagt en større last for meg enn brus Tror det er sånn for jenter! Mannen min kan være veldig viljesterk når han først bestemmer seg, så for han tror jeg det funker bedre å kutte ut... Håper han ikke sprekker, men tror det er motiverende å se så gode resultater, så har troen på at han ikke kommer til å gjøre det Men du har helt rett i at det er mange andre ting å bekymre seg for enn for vekten når man er usunn... Det irriterer meg iblant, for de fleste tenker bare på vekten, f. eks. en venninne av meg er veldig slank, men spiser MYE snop, og hun får aldri noe pes for det... På den annen side, når man legger på seg ser man at det ikke er bra for en og at man bør gjøre noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. oktober 2011 #720 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vi prøvde 5mnd i fjor,men ble enige om å drøye det til etter sommeren når det ikke klaffet. Så tja vet ikke helt hvordan jeg skal regne på det. Men er på pp3 nå da så kan vel ikke klage heeelt enda. Saken er vel at jeg et veldig utålmodig siden jeg har venta noen år på at mannen skal bli klar derfor føles det som vi har prøvd så mye lengre enn vi egentlig har.. Heier på dere for klaff denne mnd slik at dere slipper legetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå