Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Hørtes deilig ut å bli inne i regnværet sammen med sin kjære og god mat :hjerte::jepp:

Så rart at du ikke har fått noe som helst tilbakemelding etter intervjuet?! :klo: Ganske uprofesjonelt egentlig... De bør jo gi en eller annen form for tilbakemelding, positiv eller negativ!

Ønsker deg en gooood koselørdag! :)

PS: Jeg syns også du var kjempeflink ute med venninnene! Man skal jo ikke endre livsstil helt syns jeg! Da blir bare ting mye vanskeligere..

Ja, vi hadde en koselig kveld :) Jeg synes også det er litt rart at de ikke gir tilbakemelding, gir et dårlig inntrykk av dem ifht å evt søke jobb der en annen gang... Visste at jeg sannsynligvis ikke ville nå opp når jeg hørte hvor mange søkere det hadde vært og hvor mange som var kalt inn til intervju, spesielt siden jeg er relativt nyutdannet, men gir som sagt dårlig inntrykk å ikke gi tilbakemelding, selv om det bare er: "Beklager, du fikk ikke jobben".

Takk for skryt ;) Prøver å ikke veie meg for ofte, siden det er litt naturlige svingninger, men veide meg i går, og da hadde jeg gått ned 1,1 kg siden ons :)

Jeg synes det er en irriterende skikk, dette med å ikke gi tilbakemelding til folk man har hatt på intervju. SÅ mange har man vel ikke intervjuet, så det tar ikke år og dag å gi tilbakemelding. Folk, ass :rolleyes: Krysser fingre for neste intervju da! :)

Og god helg! :)

Helt enig med deg! Takk :) Håper du har hatt en fin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en fin søndag så langt også :) Jeg og kjære trosset regnværet og gikk en søndagstur. Har fått ryddet litt, og nå blir det snart middagslaging før vi skal på kino og se Hodejegerne :)

Når det gjelder vektrapport så blir det enten tirsdag eller torsdag denne uken, er i Køben tirsdag-onsdag og tror ikke kompisen vår der har noen badevekt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemelding, uansett utfall, burde vært en selvfølgelighet. :Nikke: Skikkelig dårlig om du ikke hører noe fra dem.

Høres ut som dere har en finfin søndag, og helg forøvrig. Kos dere på kino i kveld! :)

Og så koselig det sikkert blir med tur til København da! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemelding, uansett utfall, burde vært en selvfølgelighet. :Nikke: Skikkelig dårlig om du ikke hører noe fra dem.

Høres ut som dere har en finfin søndag, og helg forøvrig. Kos dere på kino i kveld! :)

Og så koselig det sikkert blir med tur til København da! :jepp:

:jepp: Ja, helgen var kjempefin :) Hodejegerne var kjempebra! Unnet meg litt snop til filmen, men synes ellers at lavkarbo funker kjempebra :) Har allerede vært inne på menyen til restauranten vi skal på i morgen og funnet noe bra for lavkarbo ;)

Gleder meg skikkelig til å dra i morgen tidlig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for allerede 1 kilo! keep up the good work!

Og riktig god tur :klem: Køben er min drømmedestinasjon om dagen, jeg må bare skaffe meg hus først slik at jeg kan gå amok i interiørbutikker med god grunn :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søtinger! :klemmer: bare raskt innom for å si at jeg har gått ned 2,6 kg siden onsdag! :hakeslepp: Men er godt fornøyd da :) Fant ut det var best å veie seg før turen så jeg har motivasjon til å være flink da også ;)

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lilywhite! Takk for gratulasjon :rodmer:

Hadde kuttet ut p-pillene to år før og bare vært veeldig forsiktige med hmm hoppe av i svingen? ;) ved :sengekos: så jeg hadde alle hormoner ute av kroppen. Og med griiiiseflaks satt den da med første samtale om å slutte å være forsiktige. :klemmer: Ikke lov å være så heldig, men er veldig veldig glad og lykkelig :rodmer:

Jeg er kjempeimponert over hvor flink du er til å holde deg på dietten jeg! Stå på! Og håper du snart får tilbakemelding fra jobbintervjuet. Veldig irriterende og ikke høre noe tilbake :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kjempeflink er du! :jepp: Skulle ønske jeg hadde hatt bare et lite snev av den viljestyrken du har. :fnise:

Kos dere glugg ihjel i København! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søtinger! :klemmer: bare raskt innom for å si at jeg har gått ned 2,6 kg siden onsdag! :hakeslepp: Men er godt fornøyd da :) Fant ut det var best å veie seg før turen så jeg har motivasjon til å være flink da også ;)

Ha en fin tirsdag alle sammen!

:klappe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, 2.6 kilo, det er jo kjempebra! :duskedame: Stå på videre! Kos deg i København, og lykke til med valgkampinnspurten - det er godt at du ikke lar litt regn skremme deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende! Hva er oppskriften? :sjenert:

God tur til Køben!

Takk :) Har en Fedon-bok som jeg kombinerer litt med oppskrifter fra nettet :) Overraskende lett å følge, og spesielt mange gode middager man kan lage :spise: Siste uken har jeg bl.a. laget skinke- og brokkoligrateng, kyllingsalat m/avocado og laks med blomkålmos til :)

Vi koste oss masse i Køben, skriver mer om det etterhvert :)

Flinka :hoppe:

God tur til Køben :klem: Kos dere masse!

Takk :klem: Kose oss gjorde vi :)

Hei hei Lilywhite! Takk for gratulasjon :rodmer:

Hadde kuttet ut p-pillene to år før og bare vært veeldig forsiktige med hmm hoppe av i svingen? ;) ved :sengekos: så jeg hadde alle hormoner ute av kroppen. Og med griiiiseflaks satt den da med første samtale om å slutte å være forsiktige. :klemmer: Ikke lov å være så heldig, men er veldig veldig glad og lykkelig :rodmer:

Jeg er kjempeimponert over hvor flink du er til å holde deg på dietten jeg! Stå på! Og håper du snart får tilbakemelding fra jobbintervjuet. Veldig irriterende og ikke høre noe tilbake :kjefte:

Du er heldig som fikk det til i første PP ja :hjerte: Men er jo ikke din feil at noen har lettere for det enn andre, så du må jo bare kose deg med graviditeten og nyte det, så følger jeg forhåpentligvis etter om ikke så altfor lenge :)

Har fortsatt ikke hørt noe, men var på et annet intervju i dag som jeg følte gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, kjempeflink er du! :jepp: Skulle ønske jeg hadde hatt bare et lite snev av den viljestyrken du har. :fnise:

Kos dere glugg ihjel i København! :klem:

Takk :klemmer: Vel, er jo ikke alltid jeg er så kjempeflink, er vel en grunn til at jeg har noen kg for mye ;) Men lavkarbo er som sagt overraskende lett å følge, ifølge teorien er det visst blant annet fordi et jevnere blodsukker demper godtesuget :)

Vi hadde en kjempefin tur! :)

:klappe::klem:

Så flink du er med vektnedgangen :klappe: Ha en strålende tur tuk Køben og kos dere masse :klemmer:

Takk! :klemmer: Bortsett fra nedturen på fotballkamp i Parken var turen kjempefin, kommer mer i eget innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 2.6 kilo, det er jo kjempebra! :duskedame: Stå på videre! Kos deg i København, og lykke til med valgkampinnspurten - det er godt at du ikke lar litt regn skremme deg ;)

Takk og takk ;) Jeg er vel ikke bergenser for ingenting :fnise:

Veldig flink er du! :duskedame:

Håper dere koser dere! :klem:

Takk :) Herlig tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye skryt! :) Dere er gode! :klemmer: Håper ikke jeg får like mye kjeft om jeg går på en smell :fnise:

Dagens glade :hoppe: : Var på nytt intervju et annet sted i dag, og følte det gikk veldig bra :) Men hard konkurranse til én stilling her også, så vi får se :) Fikk også :dagens-rose: og kort med fine ord på jobben i dag siden vikariatet mitt er over snart... Litt vemodig er det jo, men fint å vite at en er satt pris på i allefall :)

Dagens :sur: : Tempen har gått ned og jeg har begynt å spotte... Må inn å sjekke FF, men det betyr i allefall at om jeg har hatt EL har jeg hatt den før både jeg og FF forventet (tror vi hadde :sengekos: i riktig tidsrom uansett, men det har jo tydeligvis ikke hjulpet). Enten det eller så har jeg for kort lutealfase denne gangen :sjenert: Begynner å bli leeeei av å vente nå altså :kjefte:

-------------------

København-turen var kjempefin! Spiste lunsj på Jensens :hjerte: Deretter bar det til Nyhavn hvor det var mange nordmenn og stor stemning. Kampen ble som alle vet en skuffelse, og da vi gikk fra Parken pøsregnet det... Men vi var ikke nedstemt så lenge. Vi fant en pub og da ble alt mye bedre :fnise: Vi hadde egentlig tenkt oss videre på byn, men i den delen av sentrum vi var var det ganske dødt, og vi gadd ikke dra ned til Nyhavn... Så vi dro hjem og spiste nattmat og satt oppe og skravlet til kl 0230 i stedet :) Kjempekos.

Onsdagen ble det frokost på Illum, shopping og Jensens igjen :fnise: Var innom Disney-store og kjøpte en søt gave til en venninne med baby, bare synd jeg ikke har min egen å kjøpe til :sjenert:

I kveld skal vi i middag hos svigers, og i morgen er det innflytningsfest hos en venninne, så det blir nok en fin helg :)

Ønsker dere alle en god helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med vektnedgang Lilypus ;) Det krever sin kvinne og god innsats! Hot mama wannabe :gjeiper:

Er du i aktiv prøving denne PP? er snart testing ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...