Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Spennende! Husk å ta turen innom her i morra da, tror ikke jeg er alene om å være spent på deres vegne! :nigo:

Nei - du er definitivt ikke alene...:fnise:

Gi oss gjerne en daglg status-rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Husk å ta turen innom her i morra da, tror ikke jeg er alene om å være spent på deres vegne! :nigo:

Jeg lover å ta turen innom i morgen og fortelle resultatet! :jepp: Vet ikke om jeg rekker det på morgenen, men gjør det i allefall i løpet av dagen :)

Nei - du er definitivt ikke alene...:fnise:

Gi oss gjerne en daglg status-rapport :)

Så søte dere er som deler spenningen min! :klemmer: Lover å stikke innom i morgen ja ;)

Nå skal jeg slappe av litt foran TV-en og legge meg tidlig...

Natta, søtinger! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på dokument2 i kveld, intervjuer med de overlevende fra Utøya. Herregud så sterke de er! Tårene rant hos meg i allefall :tristbla:

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde ventet med å se den, kjente det ble nesten "for sterkt" å se det nå som alt fortsatt er så nært. Sterke ungdommer, ja.

Veldig spennende her inne, krysser alt jeg har for deg i morgen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges hadde tempen gått ned til 36, 63. Men fortsatt ingen spotting, så måtte selvfølgelig ta testen, siden tempen kan variere litt... Og den var negativ :tristbla:

Lenge siden jeg har fått en følelse av at kanskje det hadde klaffet, men likevel litt sur på meg selv for å la meg rive med av at tempen var litt høyere enn vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter! :klemmer:

Er nok ikke så mye håp, begynte å spotte i dag :kjefte:

Så nå har jeg utsatt GU på mandag, er ikke noe særlig å gå dit hvis jeg fortsatt spotter litt/har småblødninger da... De hadde selvfølgelig ikke ledig før om over en måned, så er litt :tristbla:

i dag, hadde faktisk sett litt frem til den undersøkelsen (selv om det sikkert kan høres litt merkelig ut)...

I tillegg ble det litt dumt mellom meg og mannen i dag, så dette har egentlig vært en skikkelig drittdag :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda... :kose::troest:

Så kjedelig med den legetimen! Skjønner at du så litt frem til den... var jo "neste steg" for dere.

Håper du og mannen din finner ut av det raskt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så utrolig kjedelig...

Kanskje ikke så rart at det ble dumt mellom dere akkurat i går...dere begge er sikkert skuffa over at det ikke klaffa denne perioden...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for :klemmer: søtingene :)

Det ordnet seg heldigvis veldig raskt med meg og mannen! :hjerte: Sjelden vi er langsint noen av oss ;)

Håper dere alle har hatt en fin helg! :) Jeg har vært på hytten med mannen og venner, kjempekoselig. Heldig med været, så det har blitt både fjelltur, skogtur, bading og sopplukking :)

TR har vært skikkelig merkelig denne gangen... Spottet i 4 dager før jeg begynte å blø ordentlig i dag. Men ingen forhåpning om å være :gravid: , tempen har gått ned og ingen ømme pupper e.l. heller...

Når det gjelder GU så følger jeg med på nettet for å se om jeg kan bytte time til noe som ikke er så langt frem i tid med jevne mellomrom ;)

Har ikke blitt så mye søvn i helgen, så nå må jeg snart finne sengen, men satser på at det blir en dagbokrunde i morgen :)

Natta! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en herlig helg med hyttetur! :jepp: Og godt ting ble bra igjen med mannen fort. :hjerte:

Håper det åpner seg en time hos GU. (Sær formulering. :fnise:)

Ha en fin mandag. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hyttetur! Ble en liten tur på hytta til min kjæres familie på torsdagskvelden og jeg gleder meg allerede til vi får anledning til å overnatte senere i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en herlig helg med hyttetur! :jepp: Og godt ting ble bra igjen med mannen fort. :hjerte:

Håper det åpner seg en time hos GU. (Sær formulering. :fnise:)

Ha en fin mandag. :hug:

:skratte: Måtte le litt av formuleringen din ;) Men håper det ja :)

Håper du har hatt en fin helg og en fin start på uken du også :)

Koselig med hyttetur! Ble en liten tur på hytta til min kjæres familie på torsdagskvelden og jeg gleder meg allerede til vi får anledning til å overnatte senere i høst.

Jepp :) Hytteturer er veldig koselige, om det er nå med familie eller venner, eller bare som kjærester :hjerte: . Vi er så heldige å ha både sommer- og vinterhytte, så skal ikke klage :) Skjønner at du gleder deg til flere hytteturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...