Gå til innhold

Jula 2010- hva ble aldri gjort?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Ja... Hva fikk du aldri gjort til jul?

Jeg fikk aldri vasket vegger som jeg hadde ambisjoner om.

Vinduene glemte jeg og vaske, og jeg fikk aldri kjøpt julete sengetøy som jeg alltid har hatt ambisjoner om.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ekstra pynting av hus. Gadd aldri å hente alt på lageret på andre siden av byen... så jeg hadde enkel pynt, juletre osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til utladet, så jeg fikk ikke gjort noe. Ingen baking, ingen pynting...litt trist, faktisk, selv om jeg valgte denne måten å feire jul på helt selv. Feiringen var forresten topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegger, tak og vinduer utvendig ble aldri vasket... vinduene fordi det var for kaldt, men resten fordi jeg "glemte" det. (eller ikke hadde lyst til å gjøre det)

Verre var det at noen julekort ikke ble skrevet og sendt i år.

Det gikk helt i glemmeboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke laget måkelorter som jeg spurte etter oppskrift her på forumet. :sjenert: MEN jeg skal få laget de i løpet av vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen og jeg fikk aldri tid til å se "Love Actually" før julaften. Dette har blitt en juletradisjon for oss. Kanskje vi får sett den i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å si hva jeg fikk gjort. Jeg fikk støvsugd gulvet, moppet det og pyntet litt til jul. Samt tørket det værste med støv.

Lista med hva jeg skulle gjøre var lang, og det som jeg synes er mest dumt at jeg ikke fikk gjort var å lage marsipan sammen med bestemor. :sukk:

Her har jula bestått av sykdom, sykdom og atter sykdom. Jeg startet med omgangssyke, samboeren fortsatte med omgangssyke, samboeren fikk halsbetennelse og jeg overtok halsbetennelsen. Ble ikke så mye overskudd til noe annet. :gjeiper:

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å lage pepperkaker (etter Mammas knallgode oppskrift) ble det ikke no' av i 2010.

Jeg valgte pepperkakene bort (for første gang på 21 år) fordi de bare ville være en enorm fristelse for en nyoperert kjeve med absolutt forbud mot alt som er seigt, hardt eller har pepperkake-konsistens :skratte:

Men til jul i 2011 blir det pepperkaker ! ;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk aldri å pynte! Ikke juletre, eller julelys, duker, gardiner..Ingenting. Hadde rett og slett ikke tid til å pynte. Det ble med en julestjerne i vinduet. Kanskje derfor jeg ikke fikk noen som helst julestemning i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg fikk gjort til jul var å bake kaker samt å kjøpe julepresanger. Ikke vasket og ikke pyntet. Ikke en adventsstjerne og ingen blomster. Greit nok for nå er det snart januar og jula kastes ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke pyntet eller vasket. Julegavene ble jeg heldigvis ferdig med flere uker før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk bare tid til å ta frem tre nisser:-( Advenststake, juleduk osv koom tilslutt opp i boksen til soverommet fra boden...) Og jeg som hadde tenkt å pynte mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisseblunk:

Er ikke så veldig "julete" av meg, så det er helt ok med alt som ikke ble gjort.

Det alle viktigste er jo å kose seg der og da. Noen enkle tradisjoner må vi jo ha, som det å pynte juletre den 23. og et glass med rødt når "grevinnen" er på TV, da er alt annet jeg skulle lett glemt.

Å bake julekaker, pepperkakehus, delfiakake (huff!)fikk jeg ikke gjort i år. Og julegavene ble handlet på ca. 2 timer ihht liste (som en nøye planlagt militæroperasjon he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rakk ikke skrive julekort, og vurderer nyttårskort til noen få i stedet. Jeg hadde tenkt å rundvaske kjøkkenet og jeg skulle lage krumkaker, men ingen av de tingene hadde jeg tid til. I tillegg rakk jeg ikke lage ferdig en julegave, så kjøpte noe i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...