Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Får håpe at du får i deg litt velsmakende føde da. :jepp:

Her trekker jeg meg tilbake til Wallander-tv og aftensmat.

Natta, Katta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Ingen McD eller BK her. Riktignok Peppes, men pizza er overtidsmat, og i dag er det :hjerte: fridag :hjerte:

Jeg bøyer meg i støvet sjelefrende. Jeg er så enig så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet sjelefrende. Jeg er så enig så enig.

Haha! Jeg mente at det finns ikke McD eller Burgerking her hvor jeg bor. Uten at jeg frekventerte denslags etablissementer i mine mer urbane dager.

Går det greit der sør? Hvilken bydel gikk du på ungdomsskolen? Antar av nicket at du er et år yngre enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Haha! Jeg mente at det finns ikke McD eller Burgerking her hvor jeg bor. Uten at jeg frekventerte denslags etablissementer i mine mer urbane dager.

Og jeg mente ikke å disse verken McD (jo McD der går jeg ikke) og Burger King. Det var mer: pizza? Det er overtidsmat - med mindre den er heimegjort. Det er noe annet.

Går det greit der sør? Hvilken bydel gikk du på ungdomsskolen? Antar av nicket at du er et år yngre enn meg. :)

Holdt til i en nabokommune da jeg var barn. Så lyset da jeg ble voksen og kunne bestemme selv og flyttet til storbyen. Og her har jeg blitt forholdsvis nært sentrum.

Det går greit bortsett fra at denne vintergreien med snø er ikke denne byen laget for.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kulturklæsj, merker jeg. Lokalbefolkningen har gode minner til å få på seg ski, når den første vintersnøen falt, jeg sto nederst i Landåslien og moret meg med å telle hvor mange biler som sklei i hverandre på slitte sommerdekk. Og hvor stressede de som var seint ute til jobben ble.

En gang smalt det der om sommeren også, fordi naboen hadde skiftet bremseklosser for en kvinnelig nabo. Begge overvurderte hans ferdigheter som mekaniker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

La oss si det sånn, uten å bli for spesifikk, at jeg nå bor ganske høyt og bratt til. Jeg kjører ikke selv, men busser. Til våren gleder samtlige av mine venner, kolleger og andre sadister seg til at jeg skal begynne å sykle til og fra jobb. Noe som alle er enige i blir et helvete, spesielt hjem. Da - uten å gjette så voldsomt - har du en ide om at vi snakker høyt opp i en eller annen fjellside.

Her har vært mye fornøyelig bilkjøring å se i vinter. Og et par under at det ikke har endt med katastrofe og blålys, for ikke å snakke om trefrakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, katten! Jeg sitter nå i sofaen med katt nummer tre og fire. Jeg har kaffe, men ingen horn - det ble tomt i går.

Dagens middagstips: Spaghetti Carbonara med hvitløksbrød til :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppla Margareth! :hoppe:

Dagens middagstips: Spaghetti Carbonara med hvitløksbrød til :spise:
Takk, den er gjennomførbar. Blir utemiddag i dag, pga jobbings. Men hvitløken må jeg skygge unna. Da koker hekseblodet, og jeg ender vanligvis med porselenskrage...

Godmorgen, godtfolk. Ny dag, nye kaffekopper! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppla Margareth! :hoppe:

Takk, den er gjennomførbar. Blir utemiddag i dag, pga jobbings. Men hvitløken må jeg skygge unna. Da koker hekseblodet, og jeg ender vanligvis med porselenskrage...

Godmorgen, godtfolk. Ny dag, nye kaffekopper! :danse:

Dropp hvitløken og pøs på med kryddersmør. Like godt, like mektig. Det blir jobbmat på meg selv i dag, noe som ofte innebører wienerpølser eller mikrobølgepasta. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.....:tellesauer::kosteskaft: *jage ut flokken med sauer som har forvillet seg inn i tråden*

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...det var en veldig naturtro imitasjon, men jeg ser deg nok! ;)

:fnise: Følte meg litt truffet siden jeg først forvillet meg inn her i går.

*vurderer å perfeksjonere "sau'sk" siden jeg hadde sånn taket på det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...