Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Godt tips. Skal lytte til den i morgen. Ble litt mye mas her da jeg forsøkte meg for litt siden. Aldri hørt det før. Det ligger mye artig der ute, bare en kommer på å søke etter det, og i tillegg har både flaks og kløkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...en hører det en vil høre, påsan! ;)

av-6204.gif No sweat! :gjeiper:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F..., - du er RAW! :skratte:

Er dette din variant av "naturlyder" og en sildrende vårbekk i mars?

*åh...sleng over en Tena Lady da du* :gjeiper:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd trolljegeren ennå ikke er å finne.

Nå har jeg omsider fått summet meg til å myse The Infidel, Stay, Nokas, en gammel Jacky Chan film, og Detroit BadGirls. Sistnevnte så jeg en fjerdedel av, før jeg begynte å bli sjøsyk. Amerikansk finkultur på sitt ypperste... Henter heller ned musikken separat.

Sa du, sa du, Margareth? :gjeiper:

Noen flirbare filmer som sees?

Godt nyttår, ST! :nigo:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du, sa du, Margareth? :gjeiper:

Jeg kommer sterkere tilbake til saken når du minst venter det. Nå er det folk her i tråden og jeg gjør alltid mine spik i skjul. :nigo:

---

Edit: jeg sier takk for meg, og ønsker god natt i tråden. :goodbye:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Nå kjenner jeg på meg at jeg er greit nok restituert for en stund. Koser meg med kaffe og en bok om fishy økonomiske modeller. Ettermiddagsstund har gull i munn! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :)

Jeg legger merke til i denne samtalen, at noen gir plusser bare du rører knåttene her inne... Du har nok minst èn blodfan som saumfarer alt som måtte komme fra din munn, men som ikke gir seg til kjenne... Hvordan føles det å ha Guru-status? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha autografen, kanskje? :nigo:

Er du ute på morgenmobbings, kanskje? Takk, får en vel si. :ler:

Tror dette er fjerde eller femte gangen jeg står opp denne morgenen. Men først nå føler jeg meg rede for å lage kaffe, og ikke bare snu og hoppe i bingen igjen. Det har vært deilig å få slappe av noen dager. Har du sovet godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har da det. Var ganske våken en stund, men så leste jeg hele tråden om hvordan en skal tørke seg - sittende eller stående - og ble helt slått ut, hehe... Kjeft fikk du også. :fnise: Et sånt møkkatema må en ha humor på og jeg syns at passende musikk til arbeidet var et godt forslag, men jeg var visst alene om å synes det. :skratte: Det var et godt forsøk. Det skal du ha.

---

Regnet med at det var såpass lang kø på autograf at jeg liksom bare lot tanken fare igjen... ;)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Lever den ennå? Det er jo evigheter siden jeg var der! :ler:

Nå har jeg drevet og ruinert meg selv, etter beste evne. Innom nettbanken og tømt regningsbunken. Ser at jeg betaler mye unødvendig, som jeg sjelden eller aldri bruker. Sånn som to dataabb til sånn mobilgreie. Selv om de er kjekke på veien om sommeren, kommer jeg like langt med å bruke mobilen over blåtann.

Var forresten deilig å bo et sted med bredbånd, etter gammelt. Selv om jeg savner ødemarken og bygda, er det litt ok å dra på ekspedisjon til Biltema og Clas også. Må få ordnet meg en båt til sommeren. Og en bolig med vedfyring. Dærsken, nå er strømmen så dyr at jeg forventer smell og bobler når jeg drar ut kontakten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tråden er i live den, og eneste grunnen til at jeg oppdaget den var...odøren. Pleier helst ikke å involvere meg i fjortistråder, men denne tok litt av...i fullt alvor, gitt. :jepp:

Balanse er tingen...av både naturopplevelser, Biltema og andre fristende duppeditt-plasser. Skulle gjerne hatt vedfyring ja. Strømmen er en venn, men regningen er det ikke. Fleece og ulltepper er tingen. En venner seg jo til å være veldig innpakket etter en stund også. Pytt, pytt,- snart er det vår! :biggrin:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, gammel Jackie Chan film? *våkne* Hvilken da? Vedder to kopper kaffe på at jeg har sett den. :nigo:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...