Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

:forkjola:

Daaaaaaaakar! :omg:

Kjærlighet volder meg ingen kvaler

jeg digger meg sjæl og har nix rivaler.

Kvalkjøtt funker det, hvis det ikke er lammekjøtt å oppdrive. :sjarmor:

Så deilig det var å sette seg ned, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en tråd som er knytt til en spiker i et vindu, og som ved å holdes stramt frembringer skummelaktige lyder, når den gnis med isopor...

--> :kaffekopp: <--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvalkjøtt er godt. :jepp:

Da vi bodde i USA var vi på et hvalshow. Plutselig sier min far høyt: "We eat those animals in Norway." :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Like ille i dag.. :ler:

Hvalkjøtt er godt det. :jepp: Særlig vågehval! :sikle:

Den som intet våger, ingen kvaler... Hva? Fisker du etter trøst og sympati, eller? :gjeiper:

Ja, hvalkjøtt er godt. :jepp:

Da vi bodde i USA var vi på et hvalshow. Plutselig sier min far høyt: "We eat those animals in Norway." :dåne:

Bøtt, wi duuuu jo that her! :danse: With flutesaus... :ler:

Ulempen med å våkne seint er uvissa om en skal lage seg frokost, lønsj eller middag. Antar det må bli friddag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Da vi bodde i USA var vi på et hvalshow. Plutselig sier min far høyt: "We eat those animals in Norway." :dåne:

Din far - min far = like taktisk. Min far kunne også bryte ut med sånne helt upassende ting som kunne tyde på et voldsomt dødsønske. Og vi andre rundt hadde mest lyst til å :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et annet tilfelle av lite taktiske utrykk, og dette var fra onkel da, rundt middagsbordet. Vi hadde akkurat spist, og så var han jo så uheldig å rape litt for høyt. Ble litt flau og så seg rundt og tenkte sikkert; hvorfor ikke bare flire av det så han sa: That was a good rape!

...not so much...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer her i stedenfor. ;)

Dette er en tråd som er knytt til en spiker i et vindu, og som ved å holdes stramt frembringer skummelaktige lyder, når den gnis med isopor...--> :kaffekopp: <--

Før i tiden hadde vi en lang bommullstråd som vi festet i to hull i to blikkbokser, så strakk vi tauet mellom to store trær som vi satt i, og så pratet vi med hverandre i boksene. Noen flere som har gjort det der? Over! :popcorn:

Bøtt, wi duuuu jo that her! :danse: With flutesaus... :ler:

You`re snakking inglish laik mi, jo! Endelig en frende der ute. :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Det kommer her i stedenfor. ;)

Før i tiden hadde vi en lang bommullstråd som vi festet i to hull i to blikkbokser, så strakk vi tauet mellom to store trær som vi satt i, og så pratet vi med hverandre i boksene. Noen flere som har gjort det der? Over! :popcorn:

:rope: Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...