Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Eh...jeg hadde møysommelig håndkolorert (punkt for punkt) min nye kjole slik at den ble blå, men jeg fikk jammen ikke bildet til å bli større en det jeg hadde da...ja, jeg rødmer ved tanken, men mine kunnskaper i billedbehandling er på fosterstadiet. Jeg hadde sett for meg å ha mange forskjellige kjolefarger, skjønner du. :sjenert:

*gjemme ansiktet i hendene og gremmes littegranne før hun logger av for kvelden* :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se min kjole

den er rød som rosen

alt som jeg eier

det er rødt som den

det er fordi jeg elsker alt det røde

og fordi en Kami er min venn

Tusen takk, snille du... :klem:

----

:sjokkert: Næmmen?!?

Den skifter farge jo...?

Ååååååååååååååååååååååååååå! :kose:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se din schjole

den er schizofren som en med multiple personligheter

og den gjemmer seg

snart under F5

:nigo:

Jepp! :jepp: Det gjør den.

Nå er du farverik. :gjeiper:

Med litt mer tid til rådighet, kan vi gjøre overgangene litt mer glidende og "umerkelige". Men den får duge for nå. Slit 'an.

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble litt for sterkt det der ja, kan tenke meg det, men vi sydlendinger er litt sånn lette å bevege av og til. Skal prøve å skjerpe meg, hehe. Natta. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Og The Kitten sovnet vist bare av tanken på å skvette til himmels mellom oljeglatte hender...

Hvilket program bruker du til å håndkolorere småjenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program bruker du til å håndkolorere småjenter?

Her er det enkle saker: "Paint" og "Windows bilde og faksbehandling"...står det der. Hadde noe annet før, som jeg ikke husker navnet på i det hele tatt, men det var fint til mitt bruk (og jeg brukte det flittig til å omforme alle mine bilder med). Det forsvant i fjor sommer da min data ble stelt ille med p.g.a. min uvitenhet og hast: jeg trykket på knåtter som en skal holde seg langt unna, og slettet ALT. :tristbla:

Men uansett: det er da ikke noe i veien for å ønske godmorgen i tråden for det om. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kamikatze, jeg synes du bør ha en fortreffelig dag!

Det synes jeg er et knasende briljant forslag, og håper du vil gå foran, som et godt forbilde i så henseende.

Her er det enkle saker: "Paint" og "Windows bilde og faksbehandling"...står det der. Hadde noe annet før, som jeg ikke husker navnet på i det hele tatt, men det var fint til mitt bruk (og jeg brukte det flittig til å omforme alle mine bilder med). Det forsvant i fjor sommer da min data ble stelt ille med p.g.a. min uvitenhet og hast: jeg trykket på knåtter som en skal holde seg langt unna, og slettet ALT. :tristbla:

Men uansett: det er da ikke noe i veien for å ønske godmorgen i tråden for det om. :goodbye:

Det stemmer på en prikk -> . <-

Gudd mårnings, favorittstalkeren min! :ninja:

Ta å hent deg Paint.NET hvis du bruker windows. Den er relativ oversiktlig og enkel i bruk, litt som MS Paint, bare sprekere muligheter. Blir du hekta, går du videre til Gimp, men den krever litt mer innsetting i ting og tang. Begge er gratise. Og Paint.NET kan også utvides etterhvert med spesielle plugins. Liker veldig godt det programmet selv, til hovedsakelig tegning, men også enklere fotofikling, type:

post-17476-0-68894900-1295867668_thumb.g

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...en tro kopi jo! Åssen vet du hvordan jeg ser ut om morran før fanden har fått på seg hesteskoene? :fnise: Jeg iler sakte inn på angitt sted, og håper at jeg har kunnskap nok til å hanke den inn på min maskin. Skal vi nå se her da...*forsvinne ut i cyberhentingens verden* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jaha...men det gikk ikke. Det er litt tull med dataen og den har klart å laste ned 46% av det til nå (på det meste), men så står det stille og til sist bryter det av seg selv. Prøver igjen senere. Jeg tror at jeg burde tenke på å kjøpe en ny data...denne er snart ti år nå. Er det gammelt? *gjemme seg, holde for øynene og vente på det fryktede svaret*

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke fryktelig gammelt, om maskina var litt i forkant da. Men det kan samle seg ufysjomelig masse drit i en maskin på så mange år. Da er det på tide med en våronn. Kjøre en CHKDSK og defragmentere i første omgang. Slette det som slettes kan, og CD-brenne alt som ikke trengs ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er omtrent på dette tidspunktet det hadde vært fint å ha deg som nabo. Det du nevner der betyr null og niks for meg, og sist jeg skulle "hjemmesnekre" litt på det viset på maskinen, gikk det så galt som det kunne gå. Jeg rører den aldri mere på egen hånd. *bite negler ved tanken på det som en gang skjedde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok på tide å begynne å spare til ny... :gjeiper:

Sant, Tabris? :nigo:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja, der er du pinadø inne på noe. :gjeiper:

Nettet er skummelt sånn.

Har dagen ellers fart fint med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...