Gå til innhold

Noen som har jobbet frivillig i Australia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å reise til Australia å jobbe frivillig. Jeg har sett på ulike organisasjoner som tilbyr dette, bla atlantis og explore.

Jeg kunne helst hatt lyst å jobbe med barn og unge:) men har ikke funnet noen programmer om det.

Noen som har erfaring fra frivillig arbeid i Australia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

X-plore har ikke program for frivillig arbeid i Australia, men i Argentina, Costa-Rica, Sør-Afrika, Ghana, Kambodsja og Mosambik...

Hvis du vil til Australia reiser du på et jobb&reisevisum, det vil si at du tar den jobben du kan få (ofte innen landbruk), tjener noen kroner som du kan bruke og reiser videre til neste plass.

Du treffer sannsynligvis mange hyggelige mennesker og får en opplevelse for livet, men frivillig arbeid er det altså ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Wolfmoon

Frivillig arbeid med dyr er en mulighet i Australia nå gjennom x-plore, jeg begynner dessverre ikke før til sommeren, så jeg kan ikke si noe om hvordan det er da ;)

Ellers er det veldig strenge krav for å jobbe med barn og unge i Australia, så selv om man har utdannelse og reiser på working holiday visa, så kreves det blant annet ekstra legeattester for å få dette visumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...