Gå til innhold

LYSTIGE ENGLERS HELGEPARTY!!!


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
Det var flest av mange' date=' og minst av en! :roll:[/quote']

Javel :roll: Tror du har fått litt for mange :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

I dag væren :hoho: Jeg trodde virkelig at det skulle være mange når det var mange, og bare en når det var en :roll: men jeg kan jo også ha fått for mange :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

*hikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på en lengre sykkeltur i Gullepleskogen, og hva ser jeg når jeg kommer tilbake?

Jo, en masse bare rumper og tomme, grønne flasker.

:kul: Nå begynner det virkelig å ligne noe her. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Det er visst på tide å pante flasker, ja... *lusker rundt i rosehekken og henter fram grønt tomgods og ensomme, gjennomsiktige bikinibukser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*henter frem en rull søppelsekker med Donald-motiv på*

Disse her fikk jeg av Anna Lovinda da hun flyttet ut fra Disney-land. Endelig kommer de til nytte!

Se her, Væren. Sleng oppi, så skal jeg stable sekkene etter hvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, godt du våknet omsider, Bertha! Du har snorket noe aldeles forferdelig under rosebusken bak lysthuset! :ler: Men nå trenger vi visst en skikkelig dugnad her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, Liten. Men du var altså litt morsom... :ler: *ler ekstremt stille inni seg*

Leya, er dette noen tid å komme på? Vi har jo ryddet nesten alt!!!

OK, du kan få vaske agurkene og sette dem fint tilbake i stativet, det er visst ingen som har gjort det ennå! Sovet godt, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops:

God morgen!

Skal være med å rydde jeg også...

Beklager det der i går,når man er en stakkars uskyldig søndagsskole lærerinne med hangover,så er det bare en pærebrus som skal til...går rett i fletta...har jeg smertelig erfart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Tilde! Her er bikinibuksa di!

Men jeg tror jammen du har blitt litt forkjøla av å ligge med stumpen bar!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste gang vi skal ha party på bassengkanten, foreslår jeg at du har på deg våtdrakt, Tilde. Den sitter nok på litt lengre enn en liten bikinitruse, og den tåler vann og holder deg varm... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo i og for seg et godt forslag...men jeg liker så godt bikiniene mine...og den med marihønemotiv har jeg ikke fått brukt enda :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikinibuksa var da så liten, jeg kan ikke skjønne at det var plass til en eneste liten marihøne på den, jeg??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Joda...

Men den er jo rene bestemor mammelukken i forhold til den i går..Det er faltisk...*telle*...44 små maribøner bare på trusa..så det så!

Den da litt mer tekkelig,og så tror jeg ikke den blir så gjennomsiktig siden den er grønn da..men det kan jo være lurt å ha en våtdrakt i beredskap just in case liksom...

Vet jo aldri hvordan den pærebrusen slår ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...