Gå til innhold

LYSTIGE ENGLERS HELGEPARTY!!!


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pæreplukkerengelen liv melder sin ankomst. Jeg har vært å hentet mer pærebrus hos pærebrusfargeren hilde k s og fått godkjent søknaden hos pærebrussjefen tusenfryd så i dag kan alle drikke så mye pærebrus de vil!

:perebrus: skål :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: skål :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: skål :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Og det ser ut som om Tex er litt uvant med denne drikken vår, så vi får passe litt ekstra godt på henne i dag! Kanskje barnevaktengelen kan ta dette ansvaret, siden det ikke er så mange barn her i menigheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Er det noen som har noen gode forslag til hva mitt navn som engle kan være? Jeg tenkte på den perfekte engelen, men så er det slik at jeg er ikke hent perfekt enda. Så tenkte jeg på den snille, men så er jeg jo ikke alltid det heller da :roll: så tenkte jeg på den elskverdige, men så har vi problemet med at jeg er jo ikke det heller hele tiden da :roll: blir jo helt forvirret her jeg sitter

Koser meg med en dopp i vannet i stedet

*plask* og der kom det første mageplasket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*henter badeanda, fester svømmeringene og tar løpefart*

Pust-pes-pust-pes-pust-pes......... *jump* - - -

PLASK!

Nesten like bra som Væren gjør det. Men hun tør nok ikke før det blir ordentlig mørkt ute!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjære høyst ærede Engler,

Har dere bruk for en Liten Engel? I så fall skal jeg legge meg i en kurv og få noen til å plassere meg på Englenes trapp for behørig opptak.

I ærbødighet,

Deres Liten

ps: er veldig glad i genmanipulerte agurker, delfiner og pærebrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest hos englene?!

Gøy!!! Men jeg er litt redusert etter i går så jeg tror jeg legger meg i min lekre geopardbikini :flekke: ved bassenget og lar :perebrus: være i dag. Men litt reker og bamsemums kan jeg nok klare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess... første skikkelige bassengparty - på evigheter....

(og så slipper jeg å jobbe også - i og med at det ikke er snakk om noen utflukt...)

Tar frem :perebrus: og slenger meg nedpå .. for å hvile bena litt... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få litt sånn semi-rolig selskap her... :D

De beina dine er jo ikke akkuratt helt i ro da...*litt sliten av å se på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...