Gå til innhold

LYSTIGE ENGLERS HELGEPARTY!!!


Væren

Anbefalte innlegg

:velkommen: Hei, alle lystige engler!

I dag er det lørdag, og Bertha har etterlyst en skikkelig fest på bassengkanten, som i gamle dager! Jeg er enig; det er altfor sjelden vi engler samler oss til party nå om dagen!

I den anledning har jeg fått med meg en dugnadsgjeng, som nå har satt fram langbord med en flott buffet, her finner dere massevis av reker og loff, bamsemums og gullepler, ekno og pærebrus i lange baner! Det er bare å hive innpå! :perebrus:

På veggen til lysthuset har vi montert opp det gamle agurkstativet, som vi har fylt med genmanipulerte kjempeagurker til fri benyttelse. Husk å sette dem tilbake i stativet etter bruk! Lysthuset står også åpent til fri benyttelse denne helgen. :kghjerte:

De oppblåsbare bassengstolene med palmer på ligger og duver i bassenget, så det er bare å finne seg en pærebrus med parasoll på kanten, og hive seg uti! Bølgemaskinen er reparert, så her er det duket for latter og moro!

Gullsyklene er hentet fram fra lageret, og nye geleseter med frynser er satt på. Her skal ingen rumpe sitte vondt på turen rundt i gullepleskogen!

Det er også satt opp en buss som skal ta oss med til Den Blå Lagune, hvor de som ønsker kan få leke seg i det blå, krystallklare vannet sammen med de tamme delfinene.

Så engler; himmelsk musikk spiller for dere i musikkanlegget på bassengkanten! Jeg håper dere møter opp med godt humør og slår ut håret sammen med oss andre i dag og i kveld!

HJERTELIG VELKOMMEN TIL FEST SKAL DERE VÆRE, ALLE SAMMEN!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, festen er nok bare for medlemmer! Men dere kan selvfølgelig søke om medlemskap! :wink:

Nå, engler? Hvor blir dere av???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så trist? Du får jo lov til å bli medlem! Vær så snill å ikke ødelegge feststemningen vår, da!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig Madam Felle! Men du må jo få deg et englenavn etterhvert! Hva skal vi finne på til deg? Her, ta deg et glass pærebrus mens vi tenker, så setter vi oss i hver vår stol i bassenget og koser oss litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Selvfølgelig Madam Felle! Men du må jo få deg et englenavn etterhvert! Hva skal vi finne på til deg? Her, ta deg et glass pærebrus mens vi tenker, så setter vi oss i hver vår stol i bassenget og koser oss litt!

Takk, koer meg glugg ihjel nå :P:digge::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge::perebrus: Ja, dette er jammen livet, Madam Felle!

Tex, skal jeg anse dette som en søknad, da? Kan jeg ønske deg velkommen som engel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge:  :perebrus: Ja, dette er jammen livet, Madam Felle!  

Tex, skal jeg anse dette som en søknad, da? Kan jeg ønske deg velkommen som engel?  :D

Ja hvis jeg får være Bridezillaengel så!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, Væren... Du er knall, altså! :kysse: Det kaller jeg skikkelig service. :D

*skrangle*

*klirre*

*rumstere*

Sånn! Nå har jeg funnet frem partyantrekket og utstyrt meg med reserve på innerlomma.

:Hehe: Joda, dette går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig her ved bassenkanten  

*venter tålmodig på at søknaden behandles*

Jeg vil også på fest!!

*tripper utenfor gjerdet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tex:   The Bridezilla-angel......   :sjarmor:

Velkommen, Tex! Hvis du sjekker stillingsoversikten vår på Snikk-snakk, vil du se at du allerede har kommet med i medlemslista! Hjertelig velkommen skal du være!

:klem2: Klem fra englemamma og menighetsoverhode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Tex! Hvis du sjekker stillingsoversikten vår på Snikk-snakk, vil du se at du allerede har kommet med i medlemslista! Hjertelig velkommen skal du være!

:klem2: Klem fra englemamma og menighetsoverhode

Takk takk!!!

*bukker pent*

Hurra, partytime!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...