madam_mim Skrevet 25. mars 2011 #161 Del Skrevet 25. mars 2011 Sushi! Vekter! Vin! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 28. mars 2011 Ah ja, var en god helg! Lite søvn men Trening i dag, 3 runder med sirkeltrening; frontbøy, glute bridge, sidehev, rot. cuff, pushups. Kjapp men fin økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. mars 2011 #163 Del Skrevet 28. mars 2011 Whiii! Bra! Hvordan går det med kostholdet nå? Begynner du å komme tilbake til gode rutiner igjen både med mat og trening? Hvordan er været på Island for tiden? Vår i luften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har vært flink til å spise sunt og rent etc hele tiden, men ja mengden begynner å hjelpe på igjen Går mye i mandler, rosiner og smoothies for å få det til. Nei her er det mest is og slaps Ikke veldig koslig med andre ord. Men håper det blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Mere trening! Støl i skuldre og armer, men men! 3 runder med sirkeltrening: benkpress (3x 10 reps av 40kg), utfall m. vekter, glute bridge og reverse crunches. Edit: Gikk på vekta etter trening (og frokost og masse vann) i morges, og veide 69,5kg! Så lite har jeg vel ikke veid siden slutten av barneskolen eller noe Det er kanskje litt muskel også, men ser at jeg har blitt litt mindre, så det går rette veien! Endret 30. mars 2011 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. mars 2011 #166 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer! 60-tallet er ganske magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ja er jommen det! Jeg hadde egentlig "gitt opp" å se det, siden jeg ikke så trives så verst der jeg har ligget nå, og vet at jeg har bygget mye muskler siste året, men var veldig moro likevell Morgenvekt i dag: 68,3kg. Merkelig merkelig at jeg går ned i vekt når jeg trener mindre og spiser mer altså.. Fortsatt vanskelig å tro på, men funker det og jeg føler meg bedre så er det jo bare å fortsette Ligger forresten på rundt 2500kcal hver dag nå, give or take litt. Innnimellom glemmer jeg smoothie, innimellom legger jeg til en øl, men jeg vil fortsatt prøve å kunne spise uten å måtte logge hver eneste dag. Klarer jeg å spise nok uten å logge så er jo det det aller beste! Endret 31. mars 2011 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 31. mars 2011 Da ble det ca. 5km rask gange/rolig jobb nå på kvelden! Utrolig rastløs pga. uendelige timer med studier, så det var godt å løpe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. april 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 3. april 2011 Kjapp økt igjen; markløft, armhevinger, sidehev, knebøy m. kroppsvekt og tøying. Vet ikke hvor effektivt det er om dagen, føler vektene mine er så lave selv om jeg merker det, er bare vant til å se høyere nummer når jeg logger :gjeiper: Men ja, tar det med ro, så ommer det seg nok.. Sover lite og merkelig om dagen, legger meg ikke før utpå morgenen og sover til midt på dagen :gjeiper: Spiser fortsatt bra, og i dag ble det lørdagsgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #170 Del Skrevet 5. april 2011 Se der ja, enda en økt! Bra K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. april 2011 Forfatter #171 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Skal vi seee. Tror det bare har vært en styrkeøkt siden sist.. Jogget rundt 9km i går, godt å få rørt seg litt.. Nede på 68 blank i går morges, håper det ikke er muskler jeg mister! Virker ikke sånn siden midjemålet er nede på 65cm, hofter 95, nesten 3cm ned fra sist.. Bilde-update, random form fra midt på dagen. Må inrømme at jeg er ganske fornøyd selv om jeg ikke ser ut som en fitness modell, godt å være ok med kroppen min mesteparten av tiden! Edit: Tatt bort linkene siden jeg var så lettkledd, men om noen av dere vil se så er det bare å be om pm! Unnskyld at jeg poster så lite, har ingen motivasjon for trening og er inne i eksamensforberedelser.. Men jeg sjekker bøkene deres jevnlig! Endret 16. april 2011 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 15. april 2011 #172 Del Skrevet 15. april 2011 Shit, du ser jo råbra ut! Virkelig- bra jobba. Mat og kvile ser ut til å vera nøkkelen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. april 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 16. april 2011 Tusen takk for det! Ja, det er nesten litt trist, jo mindre jeg trener jo bedre ser jeg ut... :gjeiper: Regner med at det ikke gjelder hvis jeg slutter helt altså, så jeg skal ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 18. april 2011 Yay, trening igjen! Går mange lange turer om dagen, men styrketrening har det blitt dårligere med, er vel en uke siden sist nå. Uansett; 5 runder sirkeltrening, hver runde med 5 reps frontbøy, 5 reps sidehev, 10 glute bridge og 10 armhevinger. Ble god og sliten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. april 2011 #175 Del Skrevet 18. april 2011 Hei flinka! Gratulerer med vektnedgang- det vet jeg du jobber hardt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. april 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 20. april 2011 Takk yoga! Er fortsatt skikkelig støl etter mandagen ( ) så det ble med en joggetur i dag. Kanskje 6,5km, rundt 40 minutter. Endelig er det litt sol her, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. april 2011 Forfatter #177 Del Skrevet 21. april 2011 Kjapp styrkeøkt i dag, men kuttet den ned pga. sliten kropp. Ble derfor bare tre runder med: Markløft (60kg/5reps), glute bridge (10stk), armhevinger (10stk) og triceps kickback (10stk). Jaja, alt er bedre enn ingenting eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. april 2011 #178 Del Skrevet 21. april 2011 Det der er jo tusen gangar meir enn ingenting. Fira øvelsar er vel ei heilt kurant økt? Håper du ikkje blir så ille støl i dag. God påske! Feirer dei forresten annleis på sagaøya? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. april 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 25. april 2011 God påske! Det er vel ganske likt som hjemme, selv om påskeeggene er laget av sjokolade og ikke papp, med godteri i midten Blitt mange lange gåturer nå som våren endelig nærmer seg (hagl og snøstorm for et par dager siden :gjeiper: )men i dag fikk jeg til en styrkeøkt igjen! 5 runder med: frontbøy 5 reps (35kg), glute bridge 10 reps, armhevinger 10 reps, sidehev 5 reps. Skjelvelår og skuldre! Liker denne måten og trene på; jeg blir sliten og føler jeg får brukt kroppen, men det er veldig lite dødtid og jeg blir ferdig på rundt en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. april 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 28. april 2011 Første eksamen ferdig, 3 igjen! Leseleseleselese! Økt i dag, 5 runder med: Benkpress 5x5 (40kg, for lett, burde sett det tidligere), utfall 5x5 (tyngste håndvektene vi hadde, ca. 22kg), glute bridge 5x10 og enhånds-fremoverlent roing 2x10 reps, 2x 5 reps (ca 11kg). Deilig! Nå, kaffe og mere lesing! Håper alle nyter våren der hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå