Gå til innhold

Repetition

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sushi!

Vekter!

Vin!

:rodmer:

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah ja, var en god helg! :nigo: Lite søvn men :ler:

Trening i dag, 3 runder med sirkeltrening; frontbøy, glute bridge, sidehev, rot. cuff, pushups. Kjapp men fin økt! :)

Gjest -Sarah-
Skrevet

Whiii! Bra! :hoppe:

Hvordan går det med kostholdet nå? Begynner du å komme tilbake til gode rutiner igjen både med mat og trening?

Hvordan er været på Island for tiden? Vår i luften?

Skrevet

Jeg har vært flink til å spise sunt og rent etc hele tiden, men ja mengden begynner å hjelpe på igjen :) Går mye i mandler, rosiner og smoothies for å få det til.

Nei her er det mest is og slaps :ler: Ikke veldig koslig med andre ord. Men håper det blir bedre snart :nigo:

Skrevet (endret)

Mere trening! Støl i skuldre og armer, men men! 3 runder med sirkeltrening: benkpress (3x 10 reps av 40kg), utfall m. vekter, glute bridge og reverse crunches.

:trene:

Edit: Gikk på vekta etter trening (og frokost og masse vann) i morges, og veide 69,5kg! Så lite har jeg vel ikke veid siden slutten av barneskolen eller noe :fnise: Det er kanskje litt muskel også, men ser at jeg har blitt litt mindre, så det går rette veien!

Endret av Kónguló
Skrevet

Gratulerer! 60-tallet er ganske magisk!

Skrevet (endret)

Ja er jommen det! :) Jeg hadde egentlig "gitt opp" å se det, siden jeg ikke så trives så verst der jeg har ligget nå, og vet at jeg har bygget mye muskler siste året, men var veldig moro likevell :nigo:

Morgenvekt i dag: 68,3kg. Merkelig merkelig at jeg går ned i vekt når jeg trener mindre og spiser mer altså.. Fortsatt vanskelig å tro på, men funker det og jeg føler meg bedre så er det jo bare å fortsette :lol:

Ligger forresten på rundt 2500kcal hver dag nå, give or take litt. Innnimellom glemmer jeg smoothie, innimellom legger jeg til en øl, men jeg vil fortsatt prøve å kunne spise uten å måtte logge hver eneste dag. Klarer jeg å spise nok uten å logge så er jo det det aller beste!

Endret av Kónguló
Skrevet

Da ble det ca. 5km rask gange/rolig jobb nå på kvelden! Utrolig rastløs pga. uendelige timer med studier, så det var godt å løpe litt!

Skrevet

Kjapp økt igjen; markløft, armhevinger, sidehev, knebøy m. kroppsvekt og tøying. Vet ikke hvor effektivt det er om dagen, føler vektene mine er så lave selv om jeg merker det, er bare vant til å se høyere nummer når jeg logger :gjeiper: Men ja, tar det med ro, så ommer det seg nok..

Sover lite og merkelig om dagen, legger meg ikke før utpå morgenen og sover til midt på dagen :gjeiper: Spiser fortsatt bra, og i dag ble det lørdagsgodt :nigo:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Skal vi seee. Tror det bare har vært en styrkeøkt siden sist.. Jogget rundt 9km i går, godt å få rørt seg litt.. :) Nede på 68 blank i går morges, håper det ikke er muskler jeg mister! Virker ikke sånn siden midjemålet er nede på 65cm, hofter 95, nesten 3cm ned fra sist.. :trene:

Bilde-update, random form fra midt på dagen. Må inrømme at jeg er ganske fornøyd selv om jeg ikke ser ut som en fitness modell, godt å være ok med kroppen min mesteparten av tiden! :)

Edit: Tatt bort linkene siden jeg var så lettkledd, men om noen av dere vil se så er det bare å be om pm! :)

Unnskyld at jeg poster så lite, har ingen motivasjon for trening og er inne i eksamensforberedelser.. Men jeg sjekker bøkene deres jevnlig! :)

Endret av Kónguló
Skrevet

Shit, du ser jo råbra ut!

Virkelig- bra jobba. Mat og kvile ser ut til å vera nøkkelen for deg.

Skrevet

Tusen takk for det! :) Ja, det er nesten litt trist, jo mindre jeg trener jo bedre ser jeg ut... :gjeiper: Regner med at det ikke gjelder hvis jeg slutter helt altså, så jeg skal ikke det.. :ler:

Skrevet

Yay, trening igjen! Går mange lange turer om dagen, men styrketrening har det blitt dårligere med, er vel en uke siden sist nå. Uansett; 5 runder sirkeltrening, hver runde med 5 reps frontbøy, 5 reps sidehev, 10 glute bridge og 10 armhevinger. Ble god og sliten ja! :trene:

Skrevet

Hei flinka!

Gratulerer med vektnedgang- det vet jeg du jobber hardt for! :)

Skrevet

Takk yoga! :)

Er fortsatt skikkelig støl etter mandagen ( :fnise: ) så det ble med en joggetur i dag. Kanskje 6,5km, rundt 40 minutter. Endelig er det litt sol her, deilig! :nigo:

Skrevet

Kjapp styrkeøkt i dag, men kuttet den ned pga. sliten kropp. Ble derfor bare tre runder med: Markløft (60kg/5reps), glute bridge (10stk), armhevinger (10stk) og triceps kickback (10stk). Jaja, alt er bedre enn ingenting eller? :ler:

Skrevet

Det der er jo tusen gangar meir enn ingenting. Fira øvelsar er vel ei heilt kurant økt? Håper du ikkje blir så ille støl i dag. :)

God påske! Feirer dei forresten annleis på sagaøya?

Skrevet

God påske! :nigo: Det er vel ganske likt som hjemme, selv om påskeeggene er laget av sjokolade og ikke papp, med godteri i midten :fnise:

Blitt mange lange gåturer nå som våren endelig nærmer seg (hagl og snøstorm for et par dager siden :gjeiper: )men i dag fikk jeg til en styrkeøkt igjen! 5 runder med: frontbøy 5 reps (35kg), glute bridge 10 reps, armhevinger 10 reps, sidehev 5 reps. Skjelvelår og skuldre! :trene:

Liker denne måten og trene på; jeg blir sliten og føler jeg får brukt kroppen, men det er veldig lite dødtid og jeg blir ferdig på rundt en halvtime. :)

Skrevet

Første eksamen ferdig, 3 igjen! Leseleseleselese!

Økt i dag, 5 runder med: Benkpress 5x5 (40kg, for lett, burde sett det tidligere), utfall 5x5 (tyngste håndvektene vi hadde, ca. 22kg), glute bridge 5x10 og enhånds-fremoverlent roing 2x10 reps, 2x 5 reps (ca 11kg). Deilig! :trene:

Nå, kaffe og mere lesing! Håper alle nyter våren der hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...