Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten eller mannen din til jul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosendahl glass, men vi har ikke vært sammen kjempelenge, så har ikke kommet så langt opp i verdi enda :gjeiper: som mange andre her inne

Den kurven der går ned igjen også :hoho:

Vi startet forsiktig med smågaver, deretter gikk det kjapt opp i verdi (viktig med dyre gaver til hverandre), og nå har det jammen gått ned igjen, gitt!

Jeg fikk selvbiografien til Keith Richards, og Shoebox SATC-edition som jeg ikke hadde fått soset meg til å kjøpe ennå. Veldig fornøyd med det, jeg, selv om det ikke er veldig dyrt og flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ekstern harddisk på 2 terrabyte. Nå har jeg plass til å laste ned akkurat så mye jeg vil, og enda litt til :nigo:

Fikk også alias brettspill, men jeg hadde også kjøpt det samme spillet til han :ler: Så da bytter vi vel det ene i et backammon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er litt overrasket over hvor mye folk bruker på gaver :fnise:

Selv fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg, festivalpass til Slottsfjellfestivalen 2011, så da skal vi nyte sol, sommer og øl sammen på fjellet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som får dyre gaver.

Vi ga hverandre konsertbilletter, som var dyre til å være konsertbilletter, og er superfornøyde med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skrevet en laaaang ønskeliste, og noe av det jeg ønsket meg mest var ekstern harddisk. Det fikk jeg av samboeren min, og han hadde funnet en kompaktdisk på 750 GB i lommestørrelse, som til og med var uten ekstern strømforsyning - genialt :D Jeg ble superglad :) Tre andre fantastiske gaver fikk jeg også av ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Macbook Pro og smykke formet som en stjerne med hvitt gull og diamanter :rødme:

Å ja, jeg vet at jeg er råttent bortskjemt hos min kjære samboer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Jeg fikk en tegneseriebok, en film og to kopper (fra en bestemt serie) jeg hadde ønsket meg. Ikke noe superdyrt, men sånn blir det da dette er vår første jul sammen og begge er studenter. Er uansett superfornøyd :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Ingen mann, men en av min kjæreste pusegutter klarte å vinne en iPhone i en fotokonkurranse ("Gourmet of the year") :sjokkert:

Det ble den store julegaven til Lille-pus fra de små "kjærestene" mine :biggrin: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasjefotbad, som jeg ønsket meg :)+ hofteholder, 2 bher, 3 truser, den nye samle cda til Bon Jovi, 2 sofaputer og badevekt :-)

Undertøy og badevekt. Artig kombinasjon :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avtalte å gi hverandre ski - jeg kan nemlig ikke gå på dem(enda...). Så det kan jo bli et festlig prosjekt.

Vi kjøper nok litt dyre gaver til hverandre ja....har liksom alltid brukt litt over tenkt budsjett, men går aldri på akkord med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...