Aud Long Skrevet 26. desember 2010 #61 Del Skrevet 26. desember 2010 Varm lue og votter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheaH Skrevet 27. desember 2010 #62 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk tova tøfler, parfyme fra Gucci og øredobber i hvitt gull med diamanter med mannen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konemor Skrevet 27. desember 2010 #63 Del Skrevet 27. desember 2010 Rosendahl glass, men vi har ikke vært sammen kjempelenge, så har ikke kommet så langt opp i verdi enda :gjeiper: som mange andre her inne Den kurven der går ned igjen også Vi startet forsiktig med smågaver, deretter gikk det kjapt opp i verdi (viktig med dyre gaver til hverandre), og nå har det jammen gått ned igjen, gitt! Jeg fikk selvbiografien til Keith Richards, og Shoebox SATC-edition som jeg ikke hadde fått soset meg til å kjøpe ennå. Veldig fornøyd med det, jeg, selv om det ikke er veldig dyrt og flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. desember 2010 #64 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk gavekort på Spa. En heldagsbehandling. Nettopp hva jeg ønsket og "trengte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 27. desember 2010 #65 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingenting. Vi syns ikke det er nødvendig å gi gaver til hverandre når vi kjøper oss det vi skulle ønske oss året om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. desember 2010 #66 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk ekstern harddisk på 2 terrabyte. Nå har jeg plass til å laste ned akkurat så mye jeg vil, og enda litt til Fikk også alias brettspill, men jeg hadde også kjøpt det samme spillet til han Så da bytter vi vel det ene i et backammon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalla Skrevet 27. desember 2010 #67 Del Skrevet 27. desember 2010 Oi, er litt overrasket over hvor mye folk bruker på gaver Selv fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg, festivalpass til Slottsfjellfestivalen 2011, så da skal vi nyte sol, sommer og øl sammen på fjellet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. desember 2010 #68 Del Skrevet 27. desember 2010 Her var det mange som får dyre gaver. Vi ga hverandre konsertbilletter, som var dyre til å være konsertbilletter, og er superfornøyde med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 27. desember 2010 #69 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk en koffert og varme tøfler. Han hadde også kjøpt Stokke Sleepi, men den er vel egentlig ikke til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin Skrevet 27. desember 2010 #70 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk et nydelig perlesmykke i hvitt gull med diamanter fra min nybakte kjæreste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håhå Skrevet 27. desember 2010 #71 Del Skrevet 27. desember 2010 Snø skuffe, kost og is skrape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #72 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg hadde skrevet en laaaang ønskeliste, og noe av det jeg ønsket meg mest var ekstern harddisk. Det fikk jeg av samboeren min, og han hadde funnet en kompaktdisk på 750 GB i lommestørrelse, som til og med var uten ekstern strømforsyning - genialt :D Jeg ble superglad Tre andre fantastiske gaver fikk jeg også av ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superduper Skrevet 27. desember 2010 #73 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk en Macbook Pro og smykke formet som en stjerne med hvitt gull og diamanter :rødme: Å ja, jeg vet at jeg er råttent bortskjemt hos min kjære samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 27. desember 2010 #74 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk en tegneseriebok, en film og to kopper (fra en bestemt serie) jeg hadde ønsket meg. Ikke noe superdyrt, men sånn blir det da dette er vår første jul sammen og begge er studenter. Er uansett superfornøyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 27. desember 2010 #75 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk et nydelig sølvarmbånd og en sesong av yndlingsserien min på dvd! Fantastiske kjæresten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terese Skrevet 28. desember 2010 #76 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg fikk MAD MEN sesong 1-3, et fint skjerf og en fin skjorte. Superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. desember 2010 #77 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg fikk en ekstern harddisk på 500 GB og var kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2010 #78 Del Skrevet 28. desember 2010 Ingen mann, men en av min kjæreste pusegutter klarte å vinne en iPhone i en fotokonkurranse ("Gourmet of the year") Det ble den store julegaven til Lille-pus fra de små "kjærestene" mine :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #79 Del Skrevet 28. desember 2010 Massasjefotbad, som jeg ønsket meg + hofteholder, 2 bher, 3 truser, den nye samle cda til Bon Jovi, 2 sofaputer og badevekt :-) Undertøy og badevekt. Artig kombinasjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #80 Del Skrevet 28. desember 2010 Vi avtalte å gi hverandre ski - jeg kan nemlig ikke gå på dem(enda...). Så det kan jo bli et festlig prosjekt. Vi kjøper nok litt dyre gaver til hverandre ja....har liksom alltid brukt litt over tenkt budsjett, men går aldri på akkord med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå