Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten eller mannen din til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny laptop, gavekort på 1000 kroner på favorittbutikken og en søt personlig ting jeg ikke nevner. :)

Omg...

Jeg fikk også noe jeg ikke nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 10g sølvleire (som jeg skal lage sølvsmykker/ringer/øredobber av!), bok om sølvleire og en butanbrenner :smilorange:

Også et lite fotoalbum hvor han hadde limt inn bilder (av oss), kommentert og dekorert :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk en nydelig klokke :rødme:

Det fikk jeg også :rødme: Akkurat det jeg ønsket meg :)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Casall Bosu-ball! Akkurat det jeg ønsket meg :D Eller, noe av det jeg ønsket meg. Har nevnt så mye de siste månedene, og hadde ingen anelse hva han hadde funnet på. Men denne har jeg hatt lyst på lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen mann, men dersom jeg hadde hatt den samme mannen jeg hadde til jul i fjor så er svaret ingenting.

Vi bodde sammen, og alt vi egentlig trengte var fellesting. Bytte gaver blir for dumt, og når ikke den ene eier fnugg av romantiske evner så er det bare å drite i. Gidder ikke få no' bare for å få no' heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To diamantringer i hvitt gull som skal passe en på hver side av diamantringen jeg fikk sist jul, dvd- boks med favoritt serie, iPod nano og julegodteri:) veeeeeeldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ipod Classic, to kokebøker jeg ønsket meg, en superfin årsalmanakk, Friends bokssett, parfyme, fleecejakke og Timberland Mukluk-støvler. Skjønne, gavmilde mannen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...