Gå til innhold

julegave i fra min eks. kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble helt overveldet og stum, da jeg fant en gave under treet i fra min eks. kjæreste!

Ville helst gjemme gaven, og vente med og åpne den til jeg kom hjem. Men der satt hele slekten og ventet spendt på at jeg skulle åpne....

Med en klump i halsen, rev jeg av papiret...

En dyr D&G klokke, og et bilde av han og meg(fra den gang vi var sammen)!!!

Noe som er viktig at jeg legger til her er at jeg og min eks. kjæreste var sammen i 3 og ett halvt år. Så.... var han utro mot meg, fant en jente og ble sammen med henne i løpet av en uke..

Og NÅ..., en julegave.. .

(Jeg er over ham og jeg var singel i over ett år, før jeg traff den beste kjæresten jeg noen gang kunne tenke meg! ) <3

Fortsatt klump i halsen....

Selv om min eks- kjæreste var utro, og det gikk hardt innpå meg ( mildt sagt), så har jeg dårlig samvittighet for å ha fått en slik gave fra ham. Ringte han, og takket, men prøvde å si at det var galt av ham. Føler ikke det er rett at jeg sitter her med en dyr klokke og et bilde av meg og han, når han har fått seg ny dame og er "Lykkelig forelsket" i henne.

Hva skal jeg gjøre med gaven?? Lurer på hva han har gitt til sin kjæreste ettersom jeg fikk denne fine klokka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeldig rart å gi et bilde av dere fra da dere var sammen må jeg si.

Jeg hadde beholdt klokka, eventuelt solgt den hvis jeg ikke likte tanken på å bruke den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde beholdt klokka, sendt en fin gave (merk: upersonlig) tilbake og lagt bildet bort på et kott eller i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde nok solgt eller prøvd å bytte klokka og kasta bildet i søpla.

Kanskje det var hans måte å si "unnskyld for at eg var ein utro liten dritt, eg fortjente deg ikkje"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde nok solgt eller prøvd å bytte klokka og kasta bildet i søpla.

Kanskje det var hans måte å si "unnskyld for at eg var ein utro liten dritt, eg fortjente deg ikkje"?

Kanskje... Men hvem gjør noe slik etter over 3 år?? Jeg har ikke vært i nærheten av å være utro, vært ærlig og vært der for han til alle tider, og jeg syns nesten ikke at det beste var bra nok for ham. Men allikvel vel, finner han ut at han snur ryggen og sårer meg,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kanskje en måte å si at han angret sin oppførsel overfor deg og at han håper du kan tilgi ham.

Tydeligvis mange her som ikke er istand til å tilgi andre menneskers feiltrinn. Dere er kanskje feilfrie selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje en måte å si at han angret sin oppførsel overfor deg og at han håper du kan tilgi ham.

Tydeligvis mange her som ikke er istand til å tilgi andre menneskers feiltrinn. Dere er kanskje feilfrie selv?

Er forskjell på å tilgi og komme seg videre, og på å finne seg i allverdens da.

Gaver er en form for kommunikasjon. Også hvordan de blir mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde beholdt klokka, sendt en fin gave (merk: upersonlig) tilbake og lagt bildet bort på et kott eller i søpla.

Idioten var utro........

Det er stor fare for at gaven hadde gått rett i søpla hos meg. Kanskje jeg hadde sagt ifra til han, at om det er noe der som ikke bør kastes, for han komme og hente den. Eller jeg ville åpnet gaven, solgt klokka og kastet bildet. Ikke f om han hadde fått en gave tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioten var utro........

Det er stor fare for at gaven hadde gått rett i søpla hos meg. Kanskje jeg hadde sagt ifra til han, at om det er noe der som ikke bør kastes, for han komme og hente den. Eller jeg ville åpnet gaven, solgt klokka og kastet bildet. Ikke f om han hadde fått en gave tilbake.

Blandet følelser som er ute og går..

Men altså. etter mitt andre forsøk klarte jeg og gi tilbake både klokka og bildet av og.

Og att på til sagt ett par visdomsord til han. haha :)

(.. han ble lei seg, og har nå gitt klokka til kjæresten sin).... huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandet følelser som er ute og går..

Men altså. etter mitt andre forsøk klarte jeg og gi tilbake både klokka og bildet av og.

Og att på til sagt ett par visdomsord til han. haha :)

(.. han ble lei seg, og har nå gitt klokka til kjæresten sin).... huff

Ja, den klokka ville jeg blitt glad for gitt, om kjæresten min hadde vært så lite taktfull at han faktisk egentlig hadde tenkt å spandere den på eksen. Nå vet jo sikkert ikke hun det da, men..

Usmakelig gjort av eksen din!

Edit: Jeg lurer nå fremdeles på hvordan den havnet under treet uten at du var klar over det.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HÆ,hva er det du sier???

Ga han klokka til dama si??

Håper ingen her inne fikk klokke av sin kjære i dag.

overskriften er: julegave i fra min eks. kjæreste

Jeg syntes virkelig IKKE du skal selge klokka eller kaste bilde. Lever det tilbake. Å beholde klokka betyr du aksepterer gaven, å selge klokka gjør deg bare til en drittsekk mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

overskriften er: julegave i fra min eks. kjæreste

Jeg syntes virkelig IKKE du skal selge klokka eller kaste bilde. Lever det tilbake. Å beholde klokka betyr du aksepterer gaven, å selge klokka gjør deg bare til en drittsekk mener jeg.

TS skrev lenger oppe at hun leverte klokken og bildet tilbake, men at han da gav den videre til sin nye kjæreste..Uff altså.

Jeg fikk en klokke! Men jeg fikk den to dager før siden han skulle reise hjem, så jeg er ganske trygg på at det ikke er TS sin klokke! :nisseblunk:

Endret av Galithralia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overskriften er: julegave i fra min eks. kjæreste

Jeg syntes virkelig IKKE du skal selge klokka eller kaste bilde. Lever det tilbake. Å beholde klokka betyr du aksepterer gaven, å selge klokka gjør deg bare til en drittsekk mener jeg.

Ts skrev at hun leverte tilbake gaven og han ble lei seg og ga klokken vidre til sin kjæreste.

Stemmer ikke det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...