Gå til innhold

Upersonlige gaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av bestevenninna mi fikk jeg et skjerf som overhodet ikke er meg, hverken type skjerf eller farge.. Det er selvfølgelig greit å kjøpe billige gaver, men hun kunne jo anstrengt seg ørlite grann mer.. Må si jeg ble litt skuffa.. Vi har vært bestevenninner i 14 år.. :sukk:

Endret av Fanta Exotic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nesten folk har blitt for bortskjemte, jeg. Kreves det virkelig å få romantiske gaver av kjæresten/forloveden/samboeren/ektemannen år etter år? Det er kjempekoselig med romantiske gaver, men det er ikke alle som greier å finne på noe romantisk år etter år. Jeg greier ikke å se hva som er galt med hjemmeelektronikk, klokken var sikkert godt ment og kanskje han ikke kjente smaken din? Og hvordan man greier å si at det er egoistisk å kjøpe en romantisk reise for to, det forstår jeg virkelig ikke. :roll: Det jeg derimot skjønner er eksterndisken til Trampe, det høres ut som noe mannen kjøpte til henne fordi han ville ha den selv...

Selv fikk jeg en slags kjøkkenutstyr av mannen min. Noe jeg ble kjempeglad for, fordi det var noe jeg har ønsket meg og som er litt spesielt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da virkelig ikke se problemet her? Det du fikk var noe du hadde behov for, noe som da vil si at han har vært oppmerksom i forhold til hva du har ønsket deg og har behov for, selv om du kanskje ikke direkte har sagt at dette var noe du ønsket deg til jul. Se det fra hans side da, han visste at dette var noe du trengte, og kjøpte dette til deg for å glede deg, og så syter du over det? Det at han har vært oppmerksom på at dette var noe du trengte samsvarer jo ikke i det hele tatt med at han "bryr seg så lite". Skjerpings.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...