Gå til innhold

Hjelp til å finne passende cocktailkjole


Chenet

Anbefalte innlegg

Har tatt sjangsen på den 60 - tallskjolen :) Den er på vei fra butikken, det var ikke så gæren pris på den heller og om det er et bomkjøp så er det sikkert mulig å selge den videre tenker jeg.

Så nå øver jeg på "Audrey Hepburnsminke" og kikker etter lekre høyhælte sko, og passende smykker ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deggern det var kjapt levert! Bestilte den 26. og nå sto det en mann fra Bring på døra med kjolen i sted!

Og den satt som et skudd - stoffet er stretchy, men stabilt sånn at den satt utrolig pent på! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Deggern det var kjapt levert! Bestilte den 26. og nå sto det en mann fra Bring på døra med kjolen i sted!

Og den satt som et skudd - stoffet er stretchy, men stabilt sånn at den satt utrolig pent på! :danse:

Tøft.

Har du funnet sko? Her trenges åpen tå og litt hæler. Mye fint på DNA og Bianco :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare kikket litt på nett etter aktuelle sko ;) Men jeg trodde jo minst det tok tre uker før den sneglet seg over havet.... skal sjekke nettsidene til DNA og Bianco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse er jo litt stilriktige:

Her

Men jeg tenker egentlig mer i retning noe sånt:

Stroppesko

Den siste typen mener jeg å ha sett i flere varianter i butikkene, så det er sikkert bare å prøve noen å finne noen som sitter bra og er til å gå i ;)

Så må neglene og leppene være røde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse bestilte du kjolen i, og hvilken størrelse bruker du til vanlig? Er mye lekkert inne på den sida :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 42/44, og bestilte i L. Men det er måleskjema der, jeg fulgte det og valgte en str som var akkurat ut fra måleskjema. Men det bengalinestoffet har mye stretch så ikke velg for stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...