Gjest Galithralia Skrevet 23. desember 2010 #41 Skrevet 23. desember 2010 snu ryggen til. Hva gjør du når de angriper deg fysisk da? Bare ligger der?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #42 Skrevet 23. desember 2010 Et sidespor fra TS sitt innlegg. Mitt barn fikk ros den dagen han kom hjem og fortalte at han hadde slått tilbake og det var ei jente det dreide seg om. Endelig klarte barnet å ta igjen og markere seg. Har også opplevd tilfeller hvor tenåringen ble trakkasert. Jeg ga bare klar beskjed om å lå de ned. Dersom skolen klagde så skulle jeg ta meg av den saken.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. desember 2010 #43 Skrevet 23. desember 2010 snu ryggen til. Sorry men jeg lar ingen være frekke med meg. Jeg forsvarer meg selv. Hvis du bare står der og ikke sier noe så kommer de hvert fall ikke til å slutte.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. desember 2010 #44 Skrevet 23. desember 2010 Hva gjør du når de angriper deg fysisk da? Bare ligger der? Du må vel bare bli banket da.
Gjest Airi Skrevet 23. desember 2010 #45 Skrevet 23. desember 2010 Hva gjør du når de angriper deg fysisk da? Bare ligger der? Ja, hvis ikke er du en mobber.
Gjest Galithralia Skrevet 23. desember 2010 #46 Skrevet 23. desember 2010 Ja jøss - de stakkars mobberne kan jo ikke få smake sin egen medisin!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #47 Skrevet 23. desember 2010 Hva gjør du når de angriper deg fysisk da? Bare ligger der? Nå snakker vi om mobbing. Ikke sloss kamp. Men bare fortsett slik dere. Dere er mobbere, dere trakkaserer andre mennesker og sitter å klager på kvinnguiden at dere blir mobbet som tynne. Nei så merkelig at dere blir mobbet. 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 23. desember 2010 #48 Skrevet 23. desember 2010 Nå snakker vi om mobbing. Ikke sloss kamp. Men bare fortsett slik dere. Dere er mobbere, dere trakkaserer andre mennesker og sitter å klager på kvinnguiden at dere blir mobbet som tynne. Nei så merkelig at dere blir mobbet. Vi er ikke mobbere fordi tar igjen og forsvarer oss selv. Eneste måten å få de til å slutte på er å si noe tilbake. Man er ikke en mobber fordi man er litt frekk i kjeften en gang når man blir mobbet daglig. Kanskje du var en som bare lot de holde på og ikke satt ned foten, ikke vet jeg men jeg forsvarer meg selv i hvert fall.
Gjest Galithralia Skrevet 23. desember 2010 #49 Skrevet 23. desember 2010 (endret) Nå snakker vi om mobbing. Ikke sloss kamp. Men bare fortsett slik dere. Dere er mobbere, dere trakkaserer andre mennesker og sitter å klager på kvinnguiden at dere blir mobbet som tynne. Nei så merkelig at dere blir mobbet. Vet du hva AB? Du er virkelig trangsynt, det finnes flere måter å mobbe på, ikke bare verbalt. Jeg ble mobbet på barneskolen, noe jeg skrev flere ganger i tidligere innlegg (noe du tydeligvis ikke leser). Vi sitter ikke å klager over mobbing, vi skriver om egne opplevelser tidligere i livet. Selvforsvar er ikke mobbing. Men lev i din egen lille verden hvor mobbing kun er verbale ord og hvor du ikke skal ta igjen for da er du en av dem. Heldigvis finnes det oss som tør å stå opp for oss selv, og faktisk ta igjen - og vise at vi ikke er små forsvasløse personer som mobberen kan gjøre hva h*n vil med dem. Endret 23. desember 2010 av Galithralia 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #50 Skrevet 23. desember 2010 Vet du hva AB? Du er virkelig trangsynt, det finnes flere måter å mobbe på, ikke bare verbalt. Jeg ble mobbet på barneskolen, noe jeg skrev flere ganger i tidligere innlegg (noe du tydeligvis ikke leser). Vi sitter ikke å klager over mobbing, vi skriver om egne opplevelser tidligere i livet. Selvforsvar er ikke mobbing. Men lev i din egen lille verden hvor mobbing kun er verbale ord og hvor du ikke skal ta igjen for da er du en av dem. Heldigvis finnes det oss som tør å stå opp for oss selv, og faktisk ta igjen - og vise at vi ikke er små forsvasløse personer som mobberen kan gjøre hva h*n vil med dem. Du er tydeligvis like trangsynt for jeg har også blitt mobbet...I TI JÆVLA ÅR. TROR DU VIRKELIG DET HJELPER Å MOBBE HELE SKOLEN TILBAKE??? jada.. Lykke til og god jul. Du står ikke opp for deg selv med å bli en mobber. Men med den holdningen du har og den nedlatene holdningen til andre burde du kanskje tenke deg om flere ganger før du skriver 1
Gjest Galithralia Skrevet 23. desember 2010 #51 Skrevet 23. desember 2010 Du er tydeligvis like trangsynt for jeg har også blitt mobbet...I TI JÆVLA ÅR. TROR DU VIRKELIG DET HJELPER Å MOBBE HELE SKOLEN TILBAKE??? jada.. Lykke til og god jul. Du står ikke opp for deg selv med å bli en mobber. Men med den holdningen du har og den nedlatene holdningen til andre burde du kanskje tenke deg om flere ganger før du skriver Du leser jo ikke det jeg skriver en gang - bare brøler ut at vi som forsvarer oss selv er like ille som mobberne! I tillegg sier du at det ikke er snakk om mobbing, men en slosskamp om man blir angrepet fysisk - man kan fint bli lugget, slått, sparket etc. og det regnes og som MOBBING. 10 år er lenge for mobbing og det unner jeg ingen. Likevel - at du ikke klarer å stå opp for deg selv er ikke min feil, du trenger da ikke å angripe meg for at jeg klarte å forsvare meg selv?? Nei man kan ikke kjempe mot hele skolen, men å forsvare seg selv kan man - og DET er et valg man tar. Jeg stod opp for meg selv ved å forsvare meg selv når ingen andre ville eller brydde seg. Jeg tok igjen, jeg ble kvitt mobberne mine fordi de innså at jeg ikke lenger skulle følge deres spilleregler. Nedtalende holdning? Tvert imot - mer guts til å stå for mine meninger, stå for det jeg sier og tror på, og tørre å være uenige med mennesker som deg - som tydeligvis mener at hvis jeg sier deg imot eller faktisk tør å forsvare meg så blir jeg automatisk en mobber. Kanskje du skal tenke gjennom dine svar før du angriper igjen? At du er handlingslammet betyr ikke at alle er det, og at de som ikke er det er onde mennesker.
smalls Skrevet 24. desember 2010 #52 Skrevet 24. desember 2010 Du leser jo ikke det jeg skriver en gang - bare brøler ut at vi som forsvarer oss selv er like ille som mobberne! I tillegg sier du at det ikke er snakk om mobbing, men en slosskamp om man blir angrepet fysisk - man kan fint bli lugget, slått, sparket etc. og det regnes og som MOBBING. 10 år er lenge for mobbing og det unner jeg ingen. Likevel - at du ikke klarer å stå opp for deg selv er ikke min feil, du trenger da ikke å angripe meg for at jeg klarte å forsvare meg selv?? Nei man kan ikke kjempe mot hele skolen, men å forsvare seg selv kan man - og DET er et valg man tar. Jeg stod opp for meg selv ved å forsvare meg selv når ingen andre ville eller brydde seg. Jeg tok igjen, jeg ble kvitt mobberne mine fordi de innså at jeg ikke lenger skulle følge deres spilleregler. Nedtalende holdning? Tvert imot - mer guts til å stå for mine meninger, stå for det jeg sier og tror på, og tørre å være uenige med mennesker som deg - som tydeligvis mener at hvis jeg sier deg imot eller faktisk tør å forsvare meg så blir jeg automatisk en mobber. Kanskje du skal tenke gjennom dine svar før du angriper igjen? At du er handlingslammet betyr ikke at alle er det, og at de som ikke er det er onde mennesker. Signerer.
Mixelite Skrevet 24. desember 2010 #53 Skrevet 24. desember 2010 Her lukter det troll på flere kilometers avstand.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2010 #54 Skrevet 24. desember 2010 Jeg driter i store trekk i vekta til folk, jeg lurer mer på om de liker å bevege seg. Å bevege seg er da et pluss. (Bevege seg er forøvrig mer enn å gå mellom kjøleskapet og sofaen.)
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2010 #55 Skrevet 24. desember 2010 Her lukter det troll på flere kilometers avstand. Ikke diss de som er tette i nesa da...
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #56 Skrevet 24. desember 2010 Her lukter det troll på flere kilometers avstand. Alle på KG er troll. Så lenge man ikke har samme meninger så er man troll 1
Mixelite Skrevet 25. desember 2010 #57 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Alle på KG er troll. Så lenge man ikke har samme meninger så er man troll Ikke i mine øyne. Det er da mange som diskuterer og har ulike/motsatte meninger uten at det lukter troll i diskusjonen Endret 25. desember 2010 av Mixelite
Gjest Raindrops Skrevet 25. desember 2010 #58 Skrevet 25. desember 2010 Jeg synes også at det i det store å hele virker som om det er mer akseptert å snakke nedsettende om tynne mennesker. Mulig det er fordi mange går ut i fra at hvis man er tynn har man det mye enklere, siden "idealet" er å være tynn. Jeg kan skrive under på at jeg iallefall ikke føler meg det grann penere eller bedre enn noen andre vektklasser, av å se tynne modeller på catwalken. Spesielt ikke når jeg daglig både leser og hører hvor lite kvinnelig og stygt det er å være tynn, og at kjæresten min som elsker kroppen min, egentlig har lyst på en spinkel gutt. Men jeg har i stor grad begynt å drite i det å akseptere meg selv som jeg er
Gjest Andrea Skrevet 1. januar 2011 #59 Skrevet 1. januar 2011 Lillesøsteren min er bare ti år, og er allerede så utrolig bevisst på kroppen sin. Hun er liten og spinkel (hater forresten det ordet) og får høre det av alle klassekameratene. Bestevenninnen, som er en ganske kraftig jente, påpeker hele tiden hvor tynn hun er. Søsteren min blir så utrolig lei seg. Hver dag hun kommer hjem fra skolen, springer hun på badet for å veie seg, i håp om at hun kanskje har gått opp noen kg, og du kan se smerten i øynene hennes når hun skjønner at hun ikke har gått opp. Er så jævlig lei av dere, dere som sier at tynt er stygt, og at alle tynne har spiseforstyrrelser eller noe alvorlig galt med seg. Er så jævlig lei av dere som hele tiden må åpne kjeften for å rakke ned på andre, i håp om at den valken på magen skal forsvinne. Dere har ødelagt kroppsbildet til en stakkars tiåring, som aldri føler at hun er bra nok, fordi dere konstant rakker ned på henne. Det overrasker meg ikke lenger hvor onde mennesker kan være mot hverandre. Og jeg håper bare at den gode, snille lillesøsteren min, som aldrig hadde fått seg til å si noe sånt til noen, vil få ett godt kroppsbilde når hun blir eldre.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #60 Skrevet 1. januar 2011 Lillesøsteren min er bare ti år, og er allerede så utrolig bevisst på kroppen sin. Hun er liten og spinkel (hater forresten det ordet) og får høre det av alle klassekameratene. Bestevenninnen, som er en ganske kraftig jente, påpeker hele tiden hvor tynn hun er. Søsteren min blir så utrolig lei seg. Hver dag hun kommer hjem fra skolen, springer hun på badet for å veie seg, i håp om at hun kanskje har gått opp noen kg, og du kan se smerten i øynene hennes når hun skjønner at hun ikke har gått opp. Er så jævlig lei av dere, dere som sier at tynt er stygt, og at alle tynne har spiseforstyrrelser eller noe alvorlig galt med seg. Er så jævlig lei av dere som hele tiden må åpne kjeften for å rakke ned på andre, i håp om at den valken på magen skal forsvinne. Dere har ødelagt kroppsbildet til en stakkars tiåring, som aldri føler at hun er bra nok, fordi dere konstant rakker ned på henne. Det overrasker meg ikke lenger hvor onde mennesker kan være mot hverandre. Og jeg håper bare at den gode, snille lillesøsteren min, som aldrig hadde fått seg til å si noe sånt til noen, vil få ett godt kroppsbilde når hun blir eldre. Og jeg hater dere som snakker om valker som noe skikkelig negativt. Det er jo ikke noe bedre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå