Gå til innhold

Hvem er den mest glamorøse personen dere vet om?


philippa starck

Anbefalte innlegg

Jeg holde en knapp på Celina Midelfart! Alltid stilig og lekkert antrukket (men så har hun jo litt på sparegrisen også, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Celina Midelfart - definitivt!

Pen, elegant og friskt utseende :D

Skulle gjerne vært i hennes sko

Men hun må kvitte seg med de kjerring-Chanel-jakkene sine. Det passer ikke på en 30-åring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Celina Middelfart friskt utseende?? Jeg synes vel heller hun er sykelig tynn! Synes vel heller ikke det er spesielt imponende at man ser gjennomført ut når man har et ubegrenset budsjett til klær, make-up og styling-hjelp.

Vel dette var en digresjon. Jeg synes Catherine Zeeta-Jones er ganske så glamorøs. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hun må kvitte seg med de kjerring-Chanel-jakkene sine. Det passer ikke på en 30-åring!

Hva?? kjerring-Chanel??

Jaja, smaken er forskjellig, det er greit, men chanel drakten er en evig klassiker og når Celina bærer en er hun definitivt ikke kjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celina Middelfart friskt utseende?? Jeg synes vel heller hun er sykelig tynn! Synes vel heller ikke det er spesielt imponende at man ser gjennomført ut når man har et ubegrenset budsjett til klær, make-up og styling-hjelp.

Vel dette var en digresjon. Jeg synes Catherine Zeeta-Jones er ganske så glamorøs. 8)

Ja, jeg synes Celina Midelfart har et friskt utseende.

Mener du at hun ikke kan se slik ut når man er tynn ? Synes forøvrig ikke hun virker sykelig tynn. Ikke i forhold til mange andre kjendiser.

Ang at hun har ubegrenset budsjett til klær, make-up og styling,- det tror jeg sannelig Catherine Zeta Jones også har. Tror du ikke ?

For øvrig er jeg enig i at ovennevnte dame også er glamorøs, vakker og har utstråling til tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig om Catherine Zeta Jones. I tillegg er det vel verdt å nevne Jennifer Lopez, hun er vel en av de mest glamorøse jeg kommer på.

For 40 år siden ville jeg sagt Elizabeth Taylor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...