Gå til innhold

Julegave


Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

Tenkte å opprette en positivt vinklet julegave-tråd. Så hva har du fått som du ble virkelig glad for som du kan huske?

Selv husker jeg at jeg fikk ekte håndstrikket setesdalskofte med håndbroderte kantebånd av min svigermor første jula etter jeg ble sammen med mannen min. Den var så flott! Skikkelig stasplagg og brukt ofte.

Husker og at jeg hadde ønsket meg en kurvstol når jeg var ungdom og bodde hjemme, og ytret ønske om det uten å få noe respons. Stor var derfor overraskelsen etter gaveutpakkingen, når min far nevnte at det var visst en pakke i gangen og...!

Jeg ble også veldig glad for et enkelt og tidløst sølvinfattet smykke med rav som mannen min gav meg for noen år siden. Liker i det hele tatt veldig godt rav...!

Har du noen gode gaveminner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en dukkeseng med madrass, dyne, pute og sengeteppe. Dukkesengen hadde min onkel lagd og alt det andre hadde tanten min lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så meget mange.

Ifjor var det nok Iitalla kaffekrusene og de fantastiske hjemmestrikkede sokkene jeg fikk av moren til venninnen min (rett og slett fordi hu liker meg :yvonne: ) Liker gaver hvor mennesker bare viser at de er glad i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange fine julegaver. Er heldig som har familie og venner som legger omtanke i gavene, i motsetning til mange av de i tråden om de verste julegavene. :fnise:

Ble veldig glad i fjor da jeg fikk kjøleskap av foreldrene mine. Det gamle sviktet i november, men jeg hadde null forventninger om å få noe så dyrt. De hadde pakket inn et bilde av kjøleskapet, og skrevet "leveres når du måtte ønske". :)

Også ble jeg veldig glad for de hjemmestrikka, tovede vottene jeg så sårt trengte.

For ikke å nevne hufsekoppen jeg fikk fra min far! Morsomt at han husket det.

Er ikke så kravstor, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk den første Harry Potter-boka i gåve frå tanta mi då eg var 11/12 år. Den introduserte meg til Harry Potter-universet, som eg no er stor fan av, så takk til ho for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Jeg får også veldig masse fint hvert år :)

Men en jeg kan huske spesielt godt var det året jeg fikk spark til jul.Husker ikke hvor gammel jeg var,kanskje 11-12 år gammel.Hadde ønsket meg det så da var det stor stas når jeg fikk det og i tillegg var navnet mitt inngravert på siden :)

Eller et annet år da fikk en jeg stor gave og hadde store forventninger til hva som var oppi.Mens jeg pakket opp så så jeg bare vedkubber og masse annet,men blant alt dette var det et kort.En skikkelig luregave altså :) På kortet stod det at jeg skulle gå og se oppi senga mi.Der fant jeg en super nintendo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år fikk jeg en sitatbok av min lillebror. Det var den første julegaven han hadde tenkt ut selv og brukt sine egne penger på. Koselig! :)

Endret av maipai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...