Gå til innhold

Den kom ut av skjeden min!

heartache

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Foretrekker frøkna lær eller latex? :sjarmor:

Under undersøkelsen latex, etterpå når alt forhåpentlig er funnet i orden, gjerne både latex og lær :lur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Meget, meget merkelig tråd å flørte i :ler:

Man må gripe anledningen når den byr seg, vet du :fnise: . Fortsettelse følger i en mer egnet tråd ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Gud. Hvordan havna jeg inn på denne tråden da..

Tror jeg må gå i kirka på søndag!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Åh Gud. Hvordan havna jeg inn på denne tråden da..

Tror jeg må gå i kirka på søndag!

Dere mannfolk har det jammen greit, slipper unna slike ekkelheter :skratte: .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt fint med meg folkens. helsesøster snakket masse om dette og jeg var ikke den første. jeg har ikke vært syk, ikke hatt noe ubehag og har det ikke nå heller. jeg skulle bare fortsette med ecovag. og den hjelper allerede! lukta er borte og utfloden er helt normal igjen. jeg er ikke sår eller noe. ingen problemer :) hvis jeg kjente noe skulle jeg bare ta turen innom igjen, men hun sa at alt virket greit. men om jeg følte behov måtte jeg bare gå til lege. jeg tenkte jeg skulle fortsette med ecovag og vente litt. se om jeg blir syk eler føler noe så. :) vel takk for svar folkens! og husk å være obs når dere bruker tampong ;) jeg er ikke den første, og heller ikke den siste ;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Hvilket merke bruker du? Hørtes ut som noe for meg. :fnise: Godt at den kom ut da, ta deg en tur til helsestasjonen, tenkte "TSS" med en gang jeg leste dette.. Og må bare spørre.. har du hatt sex med tampongen i? Ei venninne av meg opplevde noe lignende (bare at det ikke tok mer enn en dag).. skumle greier, ikke mye som skal til for å klusse til bakteriefloraen der nede heller har jeg inntrykk av!

hadde sex med tampongen i ja! men da hadde jeg jo allerede glemt den, trodde den var tatt ut. jeg vet faktisk ikke hvordan jeg glemte den. må ha skjedd noe med tråden eller noe :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning: Bruk kopp! Kjennes ikke under bruk, men du vil garantert merke den hvis du har sex!

ja den der har jeg hørt om! den skal jeg så absolutt skaffe meg ;) hadde helt glemt det ut, men leste om det for ett års tid siden. så det skal jeg bestille meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning: Bruk kopp! Kjennes ikke under bruk, men du vil garantert merke den hvis du har sex!

Jeg vil også ha kopp. Bedre for miljøet og bedre for økonomien. ;)

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At slikt skjer er nok mer vanlig enn vi tror. Har selv en venninne som opplevde det samme. Grunnen til at det skjedde hadde nok noe med at hun hadde så kraftige blødninger at hun brukte 2 tamponger samtidig når det var på det værste. Og det går fint an og presse en tampong sammen med tråd og det hele under samleie.

Hun merket heller ikke noe før det begynte og lukte råttent og at det luktet like fullt etter grundig såpevask. Hun resonerte seg fram til hva det kunne være, og fikk er stort møye fisket ut faenskapet.

Hun følte seg ikke syk eller dårlig på noen måte, og etter at den ble fjernet gikk alt tilbake til normalen. :nisselue:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hallo

du må gå til legne

du kan få en kraftige infeksjon.

så kom deg til legen med en gang

lykke til

okai! jeg var nettop på do. som dere kan se i tidligere innlegg skrev jeg om den forferdelige lukten. innlegget finner du her

Men nå var jeg som sagt nettopp på do, og når jeg reiste meg og tok på meg trusa kjente jeg noe presse på. jeg tok en ecovag stikkpille i går kveld når jeg la meg som har forsvunnet, så tenkte det var den som kom ut igjen. jeg satte meg på do og noe plasket ned i do. "så stor!?" tenkte jeg. så såg jeg nedi. nei! det kan ikke væra- JODA! det var en tampong. jeg har rett og slett gått meg en tampong som jeg ikke har merket oppi skjeden i en og en halv måned!! det der var rett og slett fælt! er det noe jeg må gjøre? gå til lege? eller er alt fint tror dere? :S jeg fortsetter med den ecovag nå fremover til det ikke er mer piller igjen..

hva tror dere??!! :O opplevd dette noen gang? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mannfolk har det jammen greit, slipper unna slike ekkelheter :skratte: .

Det er jo ekkelt for mannen å vite at hver gang de har hatt sex siste måned har tissen han dunket inni en råtten tampong..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Godt det ordnet seg :) Men jeg tror jeg ville bestilt meg en gynekologtime uansett! Bare sånn for å få bekreftet at alt er i orden der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

okai! jeg var nettop på do. som dere kan se i tidligere innlegg skrev jeg om den forferdelige lukten. innlegget finner du her

Men nå var jeg som sagt nettopp på do, og når jeg reiste meg og tok på meg trusa kjente jeg noe presse på. jeg tok en ecovag stikkpille i går kveld når jeg la meg som har forsvunnet, så tenkte det var den som kom ut igjen. jeg satte meg på do og noe plasket ned i do. "så stor!?" tenkte jeg. så såg jeg nedi. nei! det kan ikke væra- JODA! det var en tampong. jeg har rett og slett gått meg en tampong som jeg ikke har merket oppi skjeden i en og en halv måned!! det der var rett og slett fælt! er det noe jeg må gjøre? gå til lege? eller er alt fint tror dere? :S jeg fortsetter med den ecovag nå fremover til det ikke er mer piller igjen..

hva tror dere??!! :O opplevd dette noen gang? :/

Vet du hva?? Jeg har gått med illelukt i noen dager, pluss vannlating ukontrolert. Jeg gikk til legen, de hadde ikke peiling. Jeg kommer hjem skjekker inni selveste, JODA der var det en tampong uten tråd gitt. Den hadde kost seg der i en uke ca. Ja jeg syns det var rart mensen min var så kort denne gangen... Jeg skal definitivt til gynekolog imorgen, rett og slett for å finne ut om dette har gjort noe skade. Det kommer blod ut nå, men det er nok mensen tenker jeg. Det er litt klumper i blodet, men tror det er normalt. Føler meg litt hoven innvendig, men tror lukten satt i tampongen og at det ikke har blitt noen infeksjon. Men better to be safe than sorry. lege imorgen på meg! Man kan jo få TSS Toxic shocksyndrom, det er jo dødelig. Har ikke feber, men følt meg kvalm og oppblåst. Lege imorg som sagt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...