heartache Skrevet 12. desember 2010 #1 Del Skrevet 12. desember 2010 okai, dette er egentlig ganske flaut. og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. men det startet for ca 2 måneder siden, etter at jeg og typen hadde hatt sex. jeg merket at det begynte å lukte litt stivt. han hadde kommet inni meg den gangen, og det var første gang han kom inni meg på det året vi har vært sammen også. dagen etter når jeg reiste meg forandret utflodet seg og ble som vann og bare rant rett ut, sånn som det av og til blir under underlivs sopp. som om det er noe som er betent (om du forstår) og det luktet sånn surt og råttent. vet ikke hekt hvordan jeg skal forklare lukten! i såfall så fortalte jeg ham dette, og at vi skulle vente med å ha sex mer til det hadde roet seg fordi jeg ikke er så komfortabel med lukten. han bor 3 timer unna meg så jeg pleier å være der i 1 ukes tid annenhver uke. jeg reiste hjem etter den uka og mensen kom. og da merket jeg at mensen også luktet som utflodet! det luktet ikke jern. det er en utrolig sterk lukt under mensen, og hver gang jeg tar ut tampongen lukter det råttent på en måte :S innestengt. eller noe. jeg håpet det skulle forsvinne når mensen var over, og det gjorde det. men det kom altså tilbake. og det luktet like jævlig under andre mensen.. jeg har enda ikke fått kommet meg til helsestasjonen, fordi de bare ha åpent for ungdom onsdager fra halv 4! Og da har jeg jobbet hver gang! ganske frustrerende. men jeg må nesten komme meg innom å få bestilt en gynekologtime eller noe :S men jeg lurte på om noen andre her har opplevd det. og om dere kanskje tror det kan være fra sæden hans? :O at jeg kanskje ikke tåler den for eksempel.. :/ har aldri hatt problemer med det fra mitt forje forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg dusja og vasket meg etter sexen forresten! for dem som måtte lure på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #3 Del Skrevet 12. desember 2010 Lukter det bare under mens nå? Jeg tenkte først på bakteriell vaginose, det kan lukte litt råtten fisk, men jeg vet ikke. Ubalanse, kanskje? Da kan det hjelpe med melkesyretabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Lukter det bare under mens nå? Jeg tenkte først på bakteriell vaginose, det kan lukte litt råtten fisk, men jeg vet ikke. Ubalanse, kanskje? Da kan det hjelpe med melkesyretabletter. det lukter etter mensen også, det gjorde ikke det helt i begynnelsen. men etter denne mesne jeg hadde for ca. en uke siden fortsatte lukten. og utflodet er brunt i lang tid etter. og helt tynt og "tørt" om du forstår. det lukter ikke fisk. er ikke noe soppinfeksjon heller. :/ jeg går nå på jerntabletter og b-vitaminer. det kan ikke være det som lager lukten mon tro? Endret 12. desember 2010 av heartache Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Det virker som du kanskje har en form for skjedebetennelse? Gå til gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 12. desember 2010 Det virker som du kanskje har en form for skjedebetennelse? Gå til gynekolog. :/ ja det kan kanskje stemme. aldri opplevd dette før, og snakket med en venninne om det. hun hadde aldri hørt om det. ja jeg skal ta meg en tur innom helsestasjonen nå på onsdag tenkte jeg. litt dumt at de bare har åpent for ungdom på onsdager etter klokka halv 4 synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Del Skrevet 13. desember 2010 Høres ut som en bakteriell infeksjon ja. Du må nok til legen, men du har vel en fastlege også? Der kan du få en time som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Del Skrevet 13. desember 2010 Dersom du kvier deg for å öppsøke lege vil jeg anbefale Lactal. Denne var super når jeg hadde liknende symptomer som du beskriver. Sjekk ut mer på http://www.lactal.no/page2-1.asp om du vil Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Del Skrevet 13. desember 2010 Lactal er beregnet for å vedlikeholde en sur ph i skjeden. Er det først blitt sopp (som det oftest er), så holder ikke Lactal. Jeg har forøvrig prøvd Lactal en gang og det svei så jeg ikke klarte å holde meg rolig. Hvis det er en bakteriell infeksjon så trenger du antibiotika. Jeg synes du skal ta en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 14. desember 2010 takk for svar alle sammen :D jeg kjøpte meg ECOVAG i går, og tok den første stikkpilla i natt. denne skal jeg gå ut og se om det funker stikker innom helsestasjonen når jeg har anledning. men tenkte å se om denne funker først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 17. desember 2010 #11 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) slett Endret 17. desember 2010 av ecureuil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå