Gå til innhold

?


PlommentilPus

Anbefalte innlegg

Måååå bare spørre litt her....

Det har seg jo slik at jeg fikk mens i går. Og alt er annerledes enn hva det bruker å være. Normal mens kommer nøyaktig 4 uker og 3 dager etter forrige. Starter med murringer i ryggen som raskt utvikler seg til smerter idet mensen kommer. (det hele iløpet av et par timer max) Det er ikke noe brunt på forhånd, rett på orntli' mens. En uke i forkant (min. 5 dager før) får jeg ømme bryst.

Denne gangen hadde jeg ingen ømme bryst. Svake murringer i rygg og litt brun utflod allerede dagen før.(lørdag) Smertene kom i går samt litt blod, men mensen har liksom ikke kommet igang enda. Jo jøss det kommer blod, men ikke slik det normalt gjør...(Mengde, slim etc.)Ser nesten litt utvannet ut? Dessuten kom den en dag for tidlig. Har ALDRI skjedd så lenge jeg har hatt kontroll på syklusen min. Brystene var litt ømme i morges, litt mer nå og kjennes kanskje litt harde?

Har spist Vitex Agnus Castrus denne syklusen. Kan dette ha innvirkning? Skal jo hjelpe mot pms-plager... Eller kan det være....... verdt å kjøpe en grav.test?

Trenger innspill jenter, er det bare jeg som ikke vil innse at det ikke klaffet denne md. heller?

(PS! Ja vi har bare hatt 3 prøveperioder, men jeg har ikke brukt prevensjon de siste 3 årene og er redd for at noe er galt med meg. Har hatt eggstokkbetennelse som 16-åring og for 2 md. siden fikk jeg påvist cyste på venstre eggstokk. (Blodfylt))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test, evt. bestill en time hos gynekolog slik at du kan få alt på det rene :)

Jeg er også redd for at det er noe galt med meg, så på torsdag skal jeg til gyn og få svar på det jeg lurer på!

Hvis du bor i nærheten av en av de store byene kan du ta det på Volvat. Da kan man bestille time selv på nettet, og sannsynligvis få time allerede dagen etter. Det er dyrt, men verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...