Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Aww, Nótt, jeg tror du har rett :3 .. Hvordan fikser man psykolog når man ikke går via skolesystem?

---

In other news:

JEG HAR KOMMET INN PÅ SWANSEA MET! JEG SKAL TIL WALES! OMFG! :hoppe::biggrin::danse::bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når drar du da????

Psykolog er dessverre vanskelig å få seg. Det må gå gjennom fastlegen, men så er det gjerne venteliste på inntil et halvt år hos psykologene. :sukk:

OG, en ting til. Jeg kom på jobb idag, står ute med nabohora og en annen kompis og tar en sigg (vi har en røykeplass på "taket") og står under et partytelt vi har der (det regner jo også), står i kanten av partyteltet, da det kommer et vindkast som løfter taket på teltet hvor det har samla seg ENDEL vann og jeg veit nå hvordan det føles å få ei bøtte vann i huet. FØR jobb. Digg å sitte der, klissvåt :P

FY FAEN så jævlig. *sender en varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Er skikkelig fornøyd med swamseaopplegget :D Men jeg visste jo hele tida at du kom til å komme inn da. Så det bli jo bøst.

Så nå kan du begynne å ta tak i en og en problemstilling. Søk penger fra lånekassa NÅ, da får du pengene om ca en måned vil jeg tro, og jeg regner med at du ikke trenger å betale skolepenger før i slutten av september eller noe.

Så kan du ta leilighetsgreiene i wales også, det er jo bare å sende søknad er det ikke?

Og pakking, det er forsåvidt raskere enn du tror. Det er bare å skaffe masse store esker, merke dem med sprittusj med hva som er inni. Men kjennerj eg deg rett kommer du til å bruke en evighet til å sitte å se på hver enkelt ting og være sånn "denne fikk jeg av kevlarsjäl på bursdagen min da jeg var fjorten." og bruke laaaang tid :P

For å si det sånn; alt kommer til å ordne seg, selv om du er sliten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Når drar du da???? Psykolog er dessverre vanskelig å få seg. Det må gå gjennom fastlegen, men så er det gjerne venteliste på inntil et halvt år hos psykologene. :sukk:

FY FAEN så jævlig. *sender en varm klem*

Aight, da tror jeg kanskje jeg drøyer psykolog litt :P

Jeg reiser midt i september :3 Semesteret begynner 26. så jeg vil ha litt tid :3

Hehe, det var heldigvis ikke så gørrjævlig, vannet var varmt :P

Er skikkelig fornøyd med swamseaopplegget :D Men jeg visste jo hele tida at du kom til å komme inn da. Så det bli jo bøst. Så nå kan du begynne å ta tak i en og en problemstilling. Søk penger fra lånekassa NÅ, da får du pengene om ca en måned vil jeg tro, og jeg regner med at du ikke trenger å betale skolepenger før i slutten av september eller noe. Så kan du ta leilighetsgreiene i wales også, det er jo bare å sende søknad er det ikke? Og pakking, det er forsåvidt raskere enn du tror. Det er bare å skaffe masse store esker, merke dem med sprittusj med hva som er inni. Men kjennerj eg deg rett kommer du til å bruke en evighet til å sitte å se på hver enkelt ting og være sånn "denne fikk jeg av kevlarsjäl på bursdagen min da jeg var fjorten." og bruke laaaang tid :pFor å si det sånn; alt kommer til å ordne seg, selv om du er sliten nå :)

Hahah, SwaMsea :P

Anygays, jeg må vente litt på riktige papirer og sånt, både for lånekassa og søking av bolig, men jeg håper at jeg har dem i løpet av uka eller noe, så burde dette fikse seg :3

Joda, men jeg må vaske alle klærne mine og sånn også :P Dessuten tenker jeg at jeg skal pælme endel greier. Alt sånt, gammelt og personlig ligger forøvrig på loftet hos mamma :P

---

Takka ja til plass og venter på resten nå.

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke ser noen av vennene mine denne uka, men jeg jobber sånn, 3 til 11 HVER dag og sover til tolv, såeh, ja. Nei, ok, jeg skal bli flinkere å stå opp tidlig, jobber tross alt tidlig neste uke ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Gleder meg sånn og er så stolt på dine vegne altså :D :D :D

Du kommer sikkert til å stortrives. AAA. Skulle ønske du kunne ringt meg når du fikk det brevet/den mailen da. Søren. Jaja. :)

Og ja, prøv å stå opp en time eller to tidligere, bare kanskje? Det gjør skikkelig forskjell. Sjæl stod jeg opp klokka åtte i dag (skole halv ti) og det var maks refreshing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli flinkere til å stå opp tidlig.

Jeg var på jobb, så skulle ønske jeg kunnde ringt ^^, <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitti alt for lenge oppe og sett på bilddagboken og hørt på kent. Jeg hakke hørt på kent på mange måneder.

Jeg satt i vinduet og røykte og hørte på Mannen i den vita hatten og så kom Pandaen og satte seg inntil meg og bare satt der. Der var fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, sov fire timer i natt, sånn ca. Våkna, satta meg opp og BÆM! menssmerter. Klarte å døtte i meg frokost før det tok helt av.

Så gikk jeg panisk rundt i leiligheten og grein i ca to og en halv time før det gav seg. Omfg, jeg har ikke hatt så vondt på flere år. Jeg tok smertestillende (paracet) typ, klokka ti, og nye smertestillende (ibux) kvart over tolv. Kvart på ett klarte jeg å puste normalt igjen. Herregud. Ibux er min beste venn <3

Ogsåeh, har jeg gjort noe fornuftig da, når smertene gav seg stakk jeg på elkjøp og kjøpte meg en 2terrabyte harddisk til backup. Jeg har typ, 3 harddsiker fra før, men alle var for små. Så, nå koser Time Machine seg (for dere som ikke har mac: auto-backup <3) ^^,

Grøss, vilikkepåjobb! Men ok, har fri i morgen. Da skal jeg ta med mac'en til Elkjøp i skien og høre om det er noe de kan gjøre for den, da den har to fine bulker under og nekter å spelle av cd'er :C

Og så håper jeg at jeg får det jævla bekreftelsesbrevet sånn at jeg kan søke lånekasse og får sånn boliginfoting sånn at jeg kan søke meg inn på campus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Oi, så ikke dette før nå jeg :o

Ang, time-machinge: pass på så den ikke auto-backuper for ofte, for den tar automatisk ny backup av ALT, så hvis du tar backup på tirsdag av 250 GB og deretter backup på tirsdag uka etter, når du har fått 20 nye GB med data, så lagrer den ikke bare de nye 20GB, men også de gamle 250, så du ender opp med 520 GB.. Litt fucka. Men kjenner jeg deg godt nok, så visste du vel det fra før.. :P

Hva ellers skjer i livet ditt? Har ikke fått snakka med deg på hundre år, det er litt sugent. Oppdater oftere :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aight, siden sist:

Fredag ble det klart at jeg IKKE betaler 4000 for å bytte cd-rommen på mac'en, pappa fikser det for meg istedet, og jeg betaler 700 for selve cd-rommen. Vi gofla i oss litt mat på Stockmann og møtte Pix + hele familien, koselig å hilse på igjen.

(Har ingen intensjoner i å skrive om ulykka, jeg orker ikke engasjere meg akkurat nå)

Hang med Nabohora og Tattoveringsdama (elns :P) resten av kvelden, det var kos :3

Lørdag jobba jeg fra 11 til halv 7, lite å gjøre = lese bok.

Ååå, Kevlar, jeg leser Kaptein Blåbjørns 13 og 1/2 halv, som jeg husker du leste for sånn, hundre år siden!

Så feira vi bursdagen til Nabohora, det var kos ^^, Jeg hadde maksimalt huepine halv to, la meg litt nedpå, ba noen vekke meg etter maks en time, ble vekt ti på fire. Det var den festen :P Sov i skje med bikkja hennes, da, det var kos :P

Søndag, gjorde INGENTING, det var digg.

Fortalte Pandaen alt det som står i et innlegg over her (om at det burde være en ide å snakke med noen som er proffe på snakking og sånn) og det gikk kjempefint. Sov mye, digg.

Mandag. Jobbski. Mye å gjøre på jobb, hodepine.

Gikk i fakkeltog i Skien sammen med 50.000 andre (!) og det var fint, jeg likte det. Spiste pizza med Pix, Star og Tamomilla. Fikk låne tørre sokker og sko av Pix, digg.

Kom hjem til en Panda som sovna før tolv! =D Og som sto opp klokka ni idag, frivillig. Sprøtt, ass.

Idag skal jeg reise til mormor og morfar og bruke dagen sammen med familie, se folk jeg ikke ser mer enn to ganger i året :3

Også tenkte jeg at jeg skulle på minnesmarkeringa i Porsgrunn i kveld, skal møte Klister der. Savner Klister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja! Skoleupdate: Søkt penger av lånekassa, får svar innen 4 uker. Venter på såkalt "boliginfo" ennå. VIL FINNE STED Å BO NÅ!

(Skal en tur innom downs og kjøpe ei bok til å skrive lister i, liste over alt i forbindelse med Swansea)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte opp halv åtte idag, sovna ikke før ett, høres lite ut, men de siste ukene er jeg vandt til å sove så lenge jeg vil, så nå er jeg så trøtt at jeg sliter med å stå oppreist. Legge seg tidlig? Jupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, din svekling. Jeg sovna rundt halvfem, og måtte opp halvåtte. In your face.

hvordan var minnemarkeringa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg veit, jeg er pinlig berørt over hvor gammel jeg har blitt.

Minnemarkeringa var kjempefin. Fakkltoget på mandag var helt fantastisk!

Møtte ikke Klister da, han dreit seg ut på tidspunkt, men vi skal henge i morgen. Også skal jeg hente med Hats i løpet av helga.

Naboen har invitert meg til Hawaii-fest. Jævla fitte.

Jeg DIGGER naboene, men digger ikke Hawaii-tema.

Kokosnøtt og bermudashorts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengt med Pix idag, fikk mål BH-størrelse (80 DD / 75 E o.0) og kjøpt nye bukser <3 Samme buksa, bare en sort og en blå. I LOVE THIS.

Da jeg fortalte Pandaen om hvilke BH-størrelse jeg har sa han bare "Nå vurderer jeg å aktivere facebook-kontoen min igjen, bare for å poste det" :fnise:

Kom til å tenke på bussen at jeg har lyst til å svømme etter jobb i morgen, før jeg treffer Klister. Hadde vært digg :3

Legge seg tidlig i kveld? Oh yes. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Begynner å skjønne åffer du blir forbanna på Pandaen når han har føkka døgnrytme ass. Når de kommer og legger seg midt på natta og vekker deg uten vilje og sånn. Fy faen. Legge seg aleine, våkne midt på natta av at noen legger seg vedsidenav i firetida. ANNOYING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det som er mest irriterende er når han ikke sover, og jeg sover aleine, liker det dårlig. Liker det når han kommer klokka fire, våkne, være i halvsøvne, legge meg inntil ham, sovne igjen <3

Når han ikke osver i det hele tatt om natta, men om dagen og vi sover "på skift" blir jeg sur.

Men hey, når han ikke legger seg pleier han å lage frokost på senga :rodmer:

---

Hengt med Klister idag, kos!

Var i skateparken og tok fete bilder (håper jeg, HASSELBLAD!) og spiste middag hos meg og slang oss med på torsdagspils <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...