Gå til innhold

Nyttårsforsett for 2011


May Brit

Anbefalte innlegg

Når jeg sitter å skåler med min samboer på nyttår så skal jeg vite at jeg har utviklet meg det siste året og gjort ting jeg virkelig setter pris på. Det værste som kan skje er at jeg står på stedet hvil og har de samme nyttårsforsettene hvert år. Å lære nye ting og utvikle kreativiteten, lese flere selvhjelpsbøker (utrolig inspirerende). Hva er egentlig viktigere enn å mestre livskunsten?? Skal reise på minst to ferier. Jeg skal trimme mer og være mer konsekvent i kosten. Nå har jeg pekt på saker som er viktig for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal bruke mer tid på å nyte hvor fint jeg faktisk har det, og så skal jeg slappe mer av :) Jeg skal også spare og investere i klær, sko og vesker og sånt, istedenfor å småshoppe masse på H&M som jeg egentlig ikke trenger liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liste med ting jeg ønsker å gjøre noe med i 2011:

1 : Ha oftere sex med mannen min

2 : Gjøre noe fysisk (svømme/tur el) med barna oftere

3 : Lese flere bøker

4 : Gå på flere dansekurs

5 : Fotografere det jeg har lyst til, ikke for andre med tidsfrister

6 : Flinkere å si i fra når noen behandler meg/andre urettferdig

7 : Ta tak i oppussing i hjemmet

8 : Rydde mer jevnlig, ikke skippertak

9 : Lage mer hjemmelaget mat

10: Lære å si nei til oppgaver jeg ikke har lyst/tid/kapasitet til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nyttårsforsetter er per nå disse:

- FORTSETTE den gode treningstrenden jeg er inne i

- Ta flere, og bedre, bilder

- Ha mer sex med min kjære, og forhåpentligvis bli gravid ganske fort

Det kan jo fort bli flere innen nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt nyttårsforsetter da jeg vet at jeg ikke har kommet til å holde de, men i år har jeg bestemt meg for å lage et nyttårsforsett.

I løpet av høsten har jeg "funnet meg sjæl" kan jeg vel kalle det,og det har betydd en del forandring for meg og det har gjort meg usikker på den del områder. Derfor har jeg bestemt meg for at forsettet mitt blir å bestemme meg for hva jeg vil og gå for det, selv om det kan bli tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrense godisen til helga , og lage mer sunn mat :spise: Er ikke saa aller verst , men kan bli bedre paa hektiske hverdags middager. og oftere :sengekos: med deilige mannen min,hehe :rødme: Det var alle de hverdagene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har som regel ikke nyttårsløfter, men nyttårsløftet for 2011 blir: nyte livet så godt jeg kan! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2011 skal jeg sløve på sofaen, spise masse godteri, drikke hver helg og bruke penger på unødvenige ting.

Man må jo ha nyttårsforsetter man kan holde, eller hva? :lur:

Neida, mine nyttårsforsetter er:

- Fortsette treningsrutinen

- Spare penger på BSU hver mnd + 1000 ekstra

- Dra på mange konserter

- Være meg selv og leve livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli friskere.. Tror nok ikke jeg blir helt frisk på et år, men nytt år, nye muligheter og det der.. jeg håper jeg har kommet litt lengre på denne tida neste år! :)

Jeg skal IKKE farge håret på impuls fordi jeg blir lei av å være blond en random dag. Jeg vil alltid tilbake til blondt igjen etter et par uker uansett, og det dreper håret mitt :P

Så skal jeg reise! Masse! Enda mere enn i år! :D

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen, men vet ikke om jeg greier å følge dem akkurat:

- Trene mer

- Spise sunnere (litt mer, og litt mindre drittmat)

- Lese mye (denne blir lett)

- Tillate meg selv å skeie ut innimellom når jeg er med andre :)

Jeg velger å sette meg noen nyttårsforsetter fordi jeg da får litt ekstra motivasjon til å klare å gjennomføre disse punktene. De gangene jeg har lyst til å gi opp kan jeg tenke på at jeg satte det som et mål og derfor likevel prøve.

Endret av Safira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skal ha samme forsett som alltid; å tørre å gjøre mer ting som skremmer meg litt, tørre å gå ut på litt tynn is og ikke bare gjøre trygge ting. En ganske generell metafor for masse ting å våge seg utpå, men det er nok for min del. Og så kan jeg si meg fornøyd med selv det minste mål på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal lage all mat fra bunnen av, all mat til småen og meg.

Jeg skal begynne å trene hvis sønnen min vil bli passet av barnepasseren, satser på at det går fint.

Å være røykfri for andre år på rad.

Edit: Å spare i hvertfall 50.000 kroner til egen bolig. :)

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tjene mye penger på investeringer jeg har gjort. Jeg skal få meg ny jobb. Starte på en videreutdannelse, og jeg skal få meg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert masse jeg burde hatt som forsett; spise mindre, trene mer, være mer økonomisk....

Men etter et virkelig bedritent 2010 med vondt samlivsbrudd som det verste, tett fulgt av sykdom og død i familien, så har jeg kun ett forsett for 2011; jeg skal forsøke å være lykkelig.

Jeg skal forsøke å gå videre i livet, å føle glede og stolthet over det livet jeg har klart å stable på bena for meg og barna. Jeg skal forsøke å bruke mer tid på å leve i nuet istedenfor å planlegge framtiden. Jeg skal forsøke å leke mer, synge mer, le mer... Rett og slett leve mer.

Endret av Sign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Dra på masse konserter:D

2) Ta mye bilder og stille de ut

3) Trene masse med hunden

4) Holde treningsrutinene mine

5) Spare mer penger

6) Og fortsette å ha det supert med kjæresten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...