Gjest oejohnsen Skrevet 29. desember 2010 #41 Skrevet 29. desember 2010 Hei:) Vi tenkte å lage en artikkel om nyttårsforsetter. I den forbindelse ønsker vi gjerne innspill fra våre forumbrukere. Har du tenkt å ha nyttårsforsetter, hvorfor/hvorfor ikke? Har tidligere nyttårsforsett påvirket livet ditt? I år skal jeg klare å gjennomføre mitt nyttårsforsett om å begynne å trene. Har hatt dette nyttårsforsettet i mange år, men det har alltid dukket opp noe som kommer i veien - som oftest en rasjonell unnskyldning. I år jobber jeg med et prosjekt som vi har kalt Treningsløftet på Facebook. Formålet er å samle alle med et nyttårsforsett om å trene til å støtte hverandre og "forpliktes" gjennom å fortelle dette til alle dine Facebook-venner. Her deles det også tips og råd om hvordan komme igang med treningen over nyttår. http://on.fb.me/gy66Ax Tror dere det vil fungere?
Gjest Olgebjørn Skrevet 29. desember 2010 #42 Skrevet 29. desember 2010 Mitt nyttårsforsett er å ikke gi meg selv nye nyttårsforsetter, regler, problemer, oppgaver eller noen andre av disse bindingene som gjør at jeg ikke får nyte livet fult ut. :gjeiper: Flott å se at det er andre enn meg som gjør det. Mitt nyttårsforsett er å ikke slutte å røyke, drikke, ikke være snill osv. Godt Nyttår alle sammen! :=)
Envy Skrevet 30. desember 2010 #43 Skrevet 30. desember 2010 Jeg, som så veldig mange andre, skal begynne å trene. Gleder meg veldig til å komme igang med treningen igjen, så tror ikke det skal bli noe problem å få det gjennomført. Dessuten skal jeg bli ferdig utdannet og få meg 100% jobb. Jeg har også noen nyttårsønsker, men disse kan ikke gjennomføres med mindre min kjære er med på laget, så vi får vente litt og se hva som skjer
Gjest Adriana. Skrevet 30. desember 2010 #44 Skrevet 30. desember 2010 Prøve å finne ut kva eg vil gjere med livet mitt
loppekasse Skrevet 30. desember 2010 #45 Skrevet 30. desember 2010 1 - Trene 2 ganger i uken 2 - Jobbe mye 3 - Reise mer og oppleve verden Og så ett lite nyttårsønske - gå ned ti kilo i 2011
Scorpina Skrevet 30. desember 2010 #46 Skrevet 30. desember 2010 Sikkert masse jeg burde hatt som forsett; spise mindre, trene mer, være mer økonomisk.... Men etter et virkelig bedritent 2010 med vondt samlivsbrudd som det verste, tett fulgt av sykdom og død i familien, så har jeg kun ett forsett for 2011; jeg skal forsøke å være lykkelig. Jeg skal forsøke å gå videre i livet, å føle glede og stolthet over det livet jeg har klart å stable på bena for meg og barna. Jeg skal forsøke å bruke mer tid på å leve i nuet istedenfor å planlegge framtiden. Jeg skal forsøke å leke mer, synge mer, le mer... Rett og slett leve mer. Dèt forsettet likte jeg!
felixthecat Skrevet 31. desember 2010 #47 Skrevet 31. desember 2010 Være like snill som Skipper´n: Min lenke
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #48 Skrevet 31. desember 2010 I 2011 skal jeg ikke kjøpe flere bøker, men heller få lest ut noen av dem jeg allerede har.
Gjest Vulture Skrevet 31. desember 2010 #49 Skrevet 31. desember 2010 Det eneste nyttårsforsettet jeg egentlig har, er nok å bli et bedre medmenneske, dvs gjøre en god gjerning hver dag! Det hjelper ikke at jeg slanker meg fem kilo, bytter ut garderoben og blir superpen, hvis ikke jeg bryr meg om de rundt meg eller de som sliter i samfunnet.
Nynaeve Skrevet 31. desember 2010 #50 Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal fortsette med å få økonomien min på rett kjøl Ellers skal jeg bare nyte livet, og lete etter meg sjæl
Gjest Aria. Skrevet 1. januar 2011 #51 Skrevet 1. januar 2011 Bedre å ha ett ønske som det blir noe av, enn 10 som kun forblir ønsker. Vil bli aerobic instruktør Og leve mer i nuet, ikke stresse/planlegge fremtiden og ikke dvele ved fortiden.
AnnH Skrevet 1. januar 2011 #52 Skrevet 1. januar 2011 Mine Nyttårsforsetter i 2011 er: - Klare Teorien på bil i næreste fremtid, og og bestå oppkjøring i løpet av året. - Spare penger til bil. - Bli flinkere å jogge ute, bruker ellers mye penger på årskort på treningssenter. (en god måte å spare på :D ) - Nyte resten av året
olma Skrevet 2. januar 2011 #53 Skrevet 2. januar 2011 i 2011 skal jeg lære å bli enda mer glad i meg selv! uansett om jeg trener, går ned i vekt eller opp i vekt. jeg skal være glad i meg selv for den jeg er. jeg skal ha et bra år, leve og være lykkelig som jeg også var ganske flink til i 2010, men i 2011 skal jeg være enda flinkere! Godt nytt år!
tåke Skrevet 2. januar 2011 #54 Skrevet 2. januar 2011 etter at jeg leste "sent i november" av tove jansson, bestemte jeg meg for å sette dette punktet på listen over fortsetter: se på livet mer som mymlen (fa mummitrollet!). hun virker så utrolig glad, feminin og ser på livet med sin egen munterhet har i tillegg: - drikke betydelig mer vann - bli medlem på et treningsenter - øve mer på fransk
noblesse Skrevet 2. januar 2011 #55 Skrevet 2. januar 2011 Mitt overordnede nyttårsforsett er å ha det mer gøy! Det betyr å være mer med venner, strukturere dagen min slik at jeg rekker mer, stå opp tidligere... Jeg skal også bruke tanntråd og munnskyll hver dag, og trene minst tre ganger i uka!
cilipili Skrevet 3. januar 2011 #56 Skrevet 3. januar 2011 Jeg skal i 20011: - bli enda bedre på å være meg - fortsette å være røykfri. - bli enda sunnere og sprekere. - begynne på skole igjen - tillate meg selv å kose meg mer Som sagt over: Rett og slett bli flinkere til å leve!
Gjest Havre Skrevet 3. januar 2011 #57 Skrevet 3. januar 2011 Hei:) Vi tenkte å lage en artikkel om nyttårsforsetter. I den forbindelse ønsker vi gjerne innspill fra våre forumbrukere. Har du tenkt å ha nyttårsforsetter, hvorfor/hvorfor ikke? Har tidligere nyttårsforsett påvirket livet ditt?
Gjest Havre Skrevet 3. januar 2011 #58 Skrevet 3. januar 2011 Mine nyttaarsforsetter gaar ut paa at jeg skal bli mere positiv og ikke engste meg for all verden. Jeg skal ogsaa bli flinkere til aa tenke pene ting om meg selv og andre, i stedet for aa dyre flere fordommer.
*appifany* Skrevet 3. januar 2011 #59 Skrevet 3. januar 2011 Jeg og har snakket litt sammen om disse fortsettene, og vi skal planlegge dette med mat bedre. Dvs innkjøp, hva vi skal ha, planlegge i forveien, bruke mindre penger osv. Tror dette kan spare oss for en goood del penger!
Transe Skrevet 4. januar 2011 #60 Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal slanke meg, men vet ikke enda hvor mye og tempoet enda. Har slanket meg 2 kilo i desember og det må bli minst det samme frem til påske tider. Ellers så skal jeg utvikle meg mer som transe og bli enda mer fornøyd med livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå