Gå til innhold

hva synes du om lave menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, synes ikke lav = mindre mandig. Det kommer an på andre ting enn akkurat høyden. Men for mitt vedkommende får nok høye menn lettere "gratispoeng", jeg synes lettere de er sexy. Samtidig har personlighet og andre ting ved utseende mye å si uansett høyde. Samboern min er vel litt over 180, jeg er ca 165. Tidligere har jeg falt for både høye og lavere menn/gutter, et par på ca 190 og noen som sikkert er 170-175. Det er vel forøvrig ikke spesielt lavt, er kanskje først når de er under 165 jeg tenker over det. En av de laveste mennene jeg kjenner er forøvrig veldig pen, og forlovet med en utrolig søt dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Registrerer at de er der

2. Ja

3. Nei

4. Alt under 175 cm

"Alt" istedet for "Alle", nesten så vi ikke regnes som mennesker jo. Snufs.

Hilsen en på 173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

"Alt" istedet for "Alle", nesten så vi ikke regnes som mennesker jo. Snufs.

Hilsen en på 173

Ok, "alle" da....selv er jeg 170 cm høy og synes følgelig menn i samme høydeleie er lave. Synes menn bør være høyere enn kvinnen i et parforhold.

For deg er det jo masse håp, da det finnes mange kvinner som er 160-170 cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg reknar vel alt under 1.70 m som "lave menn". Har ingenting i mot lave menn, i alle fall ikkje fordi dei er lave ;) Eg er sjølv 1,75 m, har ingenting i mot at mannen er lavar enn eg. Eller høgare. Høgde spelar svært liten rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 gode venner som er lavere enn meg, jeg er 1.72 ca. De er like tøffe og stilige som alle andre menn. De ser egentlig etter damer som er litt lavere enn seg selv. Sikkert fordi de liker å holde rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på lave menn som mindre mandig,men tviler på at jeg kunne vært sammen med en som er lavere enn meg selv.Er rundt 183cm selv,og liker de store maskuline mennene som kan holde skikkelig godt tak rundt meg med store,kraftige armer ;) En som jeg kan se opp til når jeg snakker til han.Hehe.Meeen,siden jeg ikke finner denne høye,kjekke drømmemannen,så kanskje jeg burde revurdere disse lave karene!?? :filer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 165 selv, men vil gjerne at min fremtidige kjæreste skal være 180+. Synes høye menn har flottere kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om lave menn? Er de mindre manndige enn høye menn? Kunne du vært sammen med lav mann? Og hva anser du som lav?

Jeg er sammen med en på 1.70 og han er mer manndig enn de høye jeg kjenner :) Også passer han sammen med meg på 1.63, så jeg syns han er høy! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke at lave menn er mandige og sexye. Er de da itillegg puslete (veldig tynne) - får jeg en "konfirmant" følelse. Jeg liker ganske høye menn, bredskuldret, kraftige, med store hender..... :rødme:

Som mennesker, er det ikke noe forskjell på høye og lave....men når det gjelder å tenne, så er det stor forskjell for meg...

Jeg har iallefall aldri falt for en liten mann, og som lav - anser jeg de som er rundt min høyde (170) og lavere. Derfor tror jeg ikke at jeg kan falle for en lav mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen preferanse når det gjelder høyde, høy eller lav spiller ingen trille for meg. Men jeg synes "kompakte" menn er mer sexy en "hengslete" menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske høy selv, så eneste grunnen til at jeg helst vil være med menn som er høyere enn meg er for at jeg skal føle meg mer feminin.

Jeg tenker ikke at en mann på 1.73 er mindre mannlig enn en på 1.83.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
På 8.12.2010 den 8.20, Shade skrev:

Vel, Johnny Depp er sikkert ikke høyere enn maks 170 så jeg har ingenting i mot lave menn :lol:

178 😁

Anonymkode: f49e5...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 163 og liker best lave menn. Jeg liker at de er like høy eller litt høyere, men de over 180 liker jeg ikke. 

Anonymkode: 3cb4f...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lave menn. Og høye menn. Synes ikke lave menn er mindre mandige, nei. Ekskjæresten min var lavere enn meg, han var vel knapt 1.70 cm, og jeg er 1.73 cm. Kjæresten min nå er 1.75, så han er ingen kjempe han heller, men direkte lav er han kanskje ikke. 

Anonymkode: 276be...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker vel at idéelt sett at menn er minst ti cm høyrere enn meg selv.

Er bare 165 cm selv, så det har egentlig aldri vært noe tema uansett da heg aldri har vært forelsket rlker tent på en lavere mann.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave menn? De burde Interneres.  De skaper jo problemer for kvinner.

Anonymkode: ed2aa...831

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...