Gå til innhold

hva synes du om lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om lave menn? Er de mindre manndige enn høye menn? Kunne du vært sammen med lav mann? Og hva anser du som lav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best høye menn, men jeg har vært sammen med en mann som var lavere enn meg. Til syvende og sist er det personligheten det går på.

For meg er en "lav mann" en mann under 180. Er 176 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel naturen er jo så viselig innrettet at kvinner også kommer i forskjellige størrelser og de fleste vil vel ha menn som er bare litt høyere slik at de slipper å få vondt in nakken av å se han i øyenene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 181 cm høy! Så for meg er jo de fleste menn lave :P Og jeg synes det er veldig mange lave kjekke menn, men personlig kunne jeg ikke tenkt meg noe forhold med en gutt som er lavere enn meg. Har hatt det før, og det føltes rart.. Men så er jeg veldig høy i forhold til de fleste andre kvinner også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 176 cm så jeg må helt klart ha en som er høyere enn meg..

Jeg personlig liker skikkelig høye menn.. Det er noe med utstrålingen deres ;)

Menm det er klart det finnes bøttevis med kjekkaser på ca 1.70 også. George Clooney , Kåre Konradi , Johnny Depp , Matt Damon osv.. Men på filmlerretet så ser de jo ganske så barske ut uansett da :fnise:

Heldigvis kommer vi kvinner i alle størrelser og da er det jo supert at menn også gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker høye menn, men ikke altfor høye. Selv er jeg 168, så mannen bør være over 175. Kunne ikke tenkt meg en mann som var lavere enn meg, da ville jeg ha følt meg stor og klumpete ved siden av ham. Hadde ikke fikset det.

Men jeg kunne heller ikke ha tenkt meg en mann som er over 195 heller. Ekstremt høye menn ser ofte litt rare ut. De er for grove i ansiktstrekkene og ikke noe pene. Kroppen deres er skranglete, og de har ofte ryggproblemer pga lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg synes om lave menn? Tenker du da på om man finner dem attraktive eller hva?

Jeg synes jo min mann har perfekt høyde (183cm), men hadde han vært høyere eller lavere hadde han nok hatt perfekt høyde likevel.. Jeg har falt for både temmelig lave menn og veldig høye menn. Det er ikke høyden det kommer an på for mitt vedkommende iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 og for meg er ikke høyde viktig. Kanskje det er viktigere for høyere jenter?

Jeg har hatt kjærester som har vært like lave som meg, mens han jeg er gift med er høy.

Det er mer tilfeldig. For meg spiller det lite rolle hverken ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sammen med en som var like høy, eller man kan vell si lav som jeg er, og da følte jeg meg skikkelig mandig.

Nå er jeg sammen med en på 190cm og synest det er tipptopp kjempeflott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177, så vil se på meg selv som ganske høy, han jeg her en ting med nå er vesentlig lavere enn meg. Typ under 170 hvertfall.. Det føltes litt rart i starten, men tenker ikke stort over det. Dog, det er nok en hindring for meg mtp evt forhold o.l.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg synes nok generelt at høye menn er de flotteste, hvis vi skal snakke rent fysisk her. De trenger ikke være veldig høye, men vel 1.80 er jo greit.

Nå er jeg 1.75 selv da. Jeg skal ikke utelukke at jeg kan falle for en mann som er lavere enn meg, men hittil har det aldri skjedd. Mest sannsynlig fordi de fleste norske menn er minst 1.75, så jeg har ikke møtt problemstillingen ennå.

Mandighet setter jeg ikke i stor sammenheng med høyde, med mindre det blir veldig lavt og i tillegg spinkelt. Jeg ser mer på kroppsspråk, ansikt, bevegelser etc. når det gjelder mandighet. En tynn, hengslete "skihoppergutt" kan fremstå som mye mer maskulin enn en diger, bredskuldret skjeggefant med myke babyhender, fyldige kvinnelepper og et feminint ganglag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid falt for høye menn, typ 190, med brede skuldre og digre never. Tror det har vært et slags behov for å føle meg beskyttet og "swept away" rett og slett...

SÅ møtte jeg mannen i mitt liv. Han er 170, men noe mer mandig har jeg aldri vært borti - selv ikke hos de høye mennene jeg har datet/vært sammen med tidligere. Han har perfekte proporsjoner, hår på de rette stedene (jeg er svak for hår på brystet nemlig), dyp og deilig stemme - og han er intelligent, morsom, lojal, ydmyk, bestemt i tillegg til beskyttende... Og han elsker MEG! :)

Jepp, lave men = I like! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglefot

Lave menn ser ved første øyekast ut mindre mandig synes jeg (om de ikke har diiigre overarmer)

Foretrekker at mannen er høyere enn meg,ikke lavere iallefall siden jeg er såpass høy selv..blir litt sånn Helan og Halvan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 159 selv, og mannen er 173, så det er egentlig grei forskjell syns jeg. Men syns ikke menn under 170 er spesielt tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke lave menn er mindre mannlige, men det må litt høyde til for at en mann er sexy. Jeg får ingen tenning av en lav mann. Anser menn på 175 og lavere som lave menn, men må opp i 180 til 187 for at han er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp de er mindre mandige. Foretrekker de fra 1,90+.. Hadde ikke gjort meg noe å vært sammen med en på over to meter. Er kjempesexy sammen med brede skuldre og store føtter. Skostr. 45+ Grrrrrrrr :)

Er 1,76 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva synes dere om lave menn? Er de mindre manndige enn høye menn? Kunne du vært sammen med lav mann? Og hva anser du som lav?

Ser ikke på de som mindre mandige, men ville ikke vært sammen med en som var lavere enn meg for da hadde jeg følt meg som verdens største kjempe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om lave menn? Har ingen generelle formeninger om lave menn.

Er de mindre manndige enn høye menn? Nei, ikke av høyden alene.

Kunne du vært sammen med lav mann? Har vært. Fikk Mette-Marit-holdning. Doesn't do it for me.

Og hva anser du som lav? Lavere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

1.Hva synes dere om lave menn?

2.Er de mindre manndige enn høye menn?

3.Kunne du vært sammen med lav mann?

4.Og hva anser du som lav?

1. Registrerer at de er der

2. Ja

3. Nei

4. Alt under 175 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...