Gå til innhold

Norske kvinners vold

Fremhevede innlegg

Skrevet

When it comes to domestic confrontation, women are more violent than men.

Og hvor står det? Ikke i den Independent-linken du postet i hver fall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thrillseeker
Skrevet

Og hvor står det? Ikke i den Independent-linken du postet i hver fall.

Jo, det gjør det, men når man trer nisseluen langt nok nedover trynet, så ser man jo bare det man vil se.

Skrevet (endret)

Jeg har tidligere nevnt at den groveste volden, som fører til død, er det som oftest menn som står for. Ingen som har benektet det her, så hvorfor du prøver å gjøre et poeng ut av det, er uforståelig. Det jeg snakker om derimot er at kvinner er mere voldelige en menn, både fysisk og psykisk. Kvinners vold mot menn er den mest skjulte volden i form av den aldri kommer frem til politiet. De som blir drept av volden til partner, er et minimalt antall. Hovedproblemet til de fleste voldsutsatte ofrerer er de psykiske lidelsene de gjerne må leve med resten av livet, og det er her kvinner er jævligere en menn.

Hvordan vet du det? OG, nei - det er ikke nok med linker som sier det motsatte av hva du hevder.

Og hvordan i huleste kan du si at det er et minimalt antall som blir drept?! :roll:

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
Gjest Thrillseeker
Skrevet

Hvordan vet du det? OG, nei - det er ikke nok med linker som sier det motsatte av hva du hevder.

Og hvordan i huleste kan du si at det er et minimalt antall som blir drept?! :roll:

Hvordan jeg vet hva? At artikkelen sier det? Du spurte trossalt om hvor det står at kvinner er mere voldelige en menn, og jeg ga deg svaret.

Det er enkelt: Iforhold til så mange som blir, eller har blitt, mishandlet, som er et ekstremt høyt tall, så er det de færreste som blir drept. De fleste vil derimot slite psykisk pga. av dette.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...