Gå til innhold

Damer oppatt av størrelsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du har ikke det spor lyst på sex med han. Ganske enkelt fordi han ikke oppfyller kriteriene dine om elefantstørrelse på pikk, flere dyre biler i garasjen, Goya på veggen, bosatt på fineste vestkant, etc, etc.

Men en klem, det kan du koste på deg. Jaja...

Nå du slutte å tro slikt om kvinner! Du oooser dårlige erfaringer! haha. ikke alle kvinner er opptatte av matrielle ting. og heller ikke "elefantstørrelser" æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går sikkert fint for hans del i forskjellige stillinger, men jeg er nå engang skapt slik at jeg kun kommer i misjonær. Sikkert pg.a. noen hemninger jeg kunne ryddet opp i om jeg måtte.

Som du indikerer selv, det høres litt merkelig ut at en skal være låst til en stilling for å klare og få orgasme. Å påstå at du kunne fått det på andre måter har jeg selvfølgelig ikke grunnlag for. Men ettersom misjonæren er en svært enkel stilling de fleste kjenner godt (og derfor er komfortable med og bruker mye) - kombinert med det faktum at det store flertallet av alle peniser peker rett frem eller oppover - kan kanskje være endel av årsaken til at det kun er i nettopp misjonærer du har opplevd å få orgasme.

Endret av 2046
Gjest harmonie
Skrevet

Har inntrykk av at damer blir mer opptatt av størrelsen på pikken med alderen. Noen andre som har samme inntrykk?

har inntrykk av at visse menn her er mer opptatt av penisen sin enn de fleste kvinner! :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

er ganske opptatt av det nå jeg. Og jeg er ung.

Skrevet

Jeg er ikke opptatt av pikk, men jeg er opptatt av Mannen, personen faktisk. :)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Skjønner ikke denne merkelige trangen til å være snille med BM og ha sex med han og "vise han hvordan en kvinne kan være", som flere på dette forumet har.

Selv har jeg mer lyst til å bitchslappe han og si at han burde se til helvete å ta seg sammen.

:tommelsmil:

I prinsippet tror jeg det handler om de samme tingene som skjer med kvinner som skriver kjærlighetsbrev til menn som sitter i fengsel for voldtekt og drap. "Bare han blir sammen med meg så blir han et helt nytt menneske..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...