Gjest Jens Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Har inntrykk av at damer blir mer opptatt av størrelsen på pikken med alderen. Noen andre som har samme inntrykk?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Sikkert fordi damene blir løsere. 3
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Veldig forskjellig, noen bryr seg andre bryr seg ikke. Men jeg er enig med at jeg tror flere kvinner bryr seg når de blir litt eldre, da har de lært å nyte en større penis. Har hvertfall fått bra respons, både verbalt og i sengehalmen på mine 22cm (15,5 cm omkrets) etter å ha bikket 30.
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Har inntrykk av at damer blir mer opptatt av størrelsen på pikken med alderen. Noen andre som har samme inntrykk? Stemmer nok det.. Når man får mer erfaring, så vet man jo hva som er best.
Marry Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Kanskje damene vet litt mer hva de vil ha når de er eldre? Bredden er hvertfall viktigere enn lengden! 2
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Tviler på at erfaring har så alt for mye å gjøre. Jeg har hatt både store og gjennomsnittlige, beste sexen har likevel vært med den jeg elsker. Stort utstyr har også en tendens til å bare gjøre vondt for meg, uansett hvor mye vi varmer opp. Jeg er forøvrig 20
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Kanskje damene vet litt mer hva de vil ha når de er eldre? Bredden er hvertfall viktigere enn lengden! WORD!
Gjest brutal_mann Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Har inntrykk av at damer blir mer opptatt av størrelsen på pikken med alderen. Noen andre som har samme inntrykk? Kvinner blir meg kravstore med alderen. Uansett. Ikke bare på pikken din gutt. Du må ha den riktige bilen, de riktige klærene, de riktige vennene, den rette inntekten, bo rett sted, ha riktig kunst på veggene osv osv osv. Hvem DU faktisk er er ikke så viktig. bare hun kan få en diger pikk og kan sole seg i glansen i din hardt tilkjempe sosiale status. 1
lism Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Har nok med erfaring å gjøre, har man prøvd både smått og stort så vet man hva man liker best. For min del har iallefall størrelsen noe å gjøre, for stort kan gjøre vondt, og for smått kan være vanskelig å kjenne. Men det har mye med "eieren" av den å gjøre da
Gjest Gutt29 Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Høres liksom litt "logisk" ut at det er flere damer på 35 som er ute etter stor pikk enn det er jenter på 17-18 som er det.. Aner dog ikke om det stemmer..
Marry Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 Kvinner blir meg kravstore med alderen. Uansett. Ikke bare på pikken din gutt. Du må ha den riktige bilen, de riktige klærene, de riktige vennene, den rette inntekten, bo rett sted, ha riktig kunst på veggene osv osv osv. Hvem DU faktisk er er ikke så viktig. bare hun kan få en diger pikk og kan sole seg i glansen i din hardt tilkjempe sosiale status. Riktig kunst på veggene kunne jeg ikke gitt mer beng i! Men de andre tingene syns vel dere om damer og? Vil du ha en slaskete, stygt kledd dame med dårlige venner og null begrep om penger? Trokke det kompis!!
Gjest Gutt29 Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 Høres liksom litt "logisk" ut at det er flere damer på 35 som er ute etter stor pikk enn det er jenter på 17-18 som er det.. Aner dog ikke om det stemmer.. På en annen side tenker jeg også at det kan være tendenser som blir det motsatte. At modne kvinner har litt mer peil, og vet hvordan de skal kose seg med det de har tilgjengelig, mens småjentene er "opplært" til å bry seg om størrelsen, nesten som et slags status-symbol, selv om de når det kommer til stykket egentlig ikke en gang vet om stor pikk rent praktisk egentlig er noe å trakte etter.. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Riktig kunst på veggene kunne jeg ikke gitt mer beng i! Men de andre tingene syns vel dere om damer og? Vil du ha en slaskete, stygt kledd dame med dårlige venner og null begrep om penger? Trokke det kompis!! Pri én er uansett hvem HUN ER.
Evalilja Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Vel.. Jeg er ung så aner ikke. Men jeg kan si såpass at det er større sjanse for at jeg får orgasme med en normal++ penis en mindre. Enkelt og greit.
attegløyma Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Kanskje damene vet litt mer hva de vil ha når de er eldre? Bredden er hvertfall viktigere enn lengden! Heilt klart! Dette maset om kor lange dei er er ganske uinteressant. Han kan ha ein halvmeter mellom beina; så lenge den er tynn som ein blyant er det lite morro.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 Sikkert fordi damene blir løsere. Liten tvil om noe annet
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Sikkert fordi damene blir løsere. Godt poeng. Tiden har satt sine spor i vaginaen dere og de trenger en større penis for å fylles opp. Så ikke klage på oss gutta men ta en nærmere titt på ditt eget underliv.
Stefan Skrevet 6. desember 2010 #18 Skrevet 6. desember 2010 Heh... bare meg som har motsatte erfaringer? Synes det er mer unge, uerfarne kvinner som roper etter store pikker, mens de erfarne har et langt mer avslappet forhold til det hele. Slik jeg ser det er det en modning der kvinner etterhvert skjønner at sex er så mye mer enn størrelser, og at kjemi og lek er langt viktigere. Dersom man lar sex bli et samarbeid mot felles nytelse istedet for å dele det opp i antall minutter og antall cm, så vil sexen dermed også bli bedre. For noen vil selvsagt aldri denne modenheten komme, noe som er synd, for da kan man også gå glipp av fantastiske opplevelser.
Gjest 35 Skrevet 6. desember 2010 #19 Skrevet 6. desember 2010 Litt lei av de teite "løs og slapp "vagina komentarene, jeg er en singel mamma til 2, og har valgt å ha en ung elsker, han mener jeg er mye strammere en de ungre damenehan har vært sammen med. Knipeøvelser hver dag holer en bra vagina i form, men synes uansett at en med størrelse er best.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Litt lei av de teite "løs og slapp "vagina komentarene, jeg er en singel mamma til 2, og har valgt å ha en ung elsker, han mener jeg er mye strammere en de ungre damenehan har vært sammen med. Knipeøvelser hver dag holer en bra vagina i form, men synes uansett at en med størrelse er best. Interessant. Selv om størrelsen på glufsa er vel så viktig som størrelsen på kuken så mener du at vi bør slutte å snakke nedsettende om slarkete kvinner, og i stedet bare snakke nedsettende om beskjedent utstyrte menn? Hvorfor det egentlig? Bare fordi du liker det slik? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå