Gjest Sobril Skrevet 6. desember 2010 #21 Skrevet 6. desember 2010 Ikke jeg (og jeg er SKIKKELIG gammel)
Gjest ORK Skrevet 18. desember 2010 #22 Skrevet 18. desember 2010 Interessant. Selv om størrelsen på glufsa er vel så viktig som størrelsen på kuken så mener du at vi bør slutte å snakke nedsettende om slarkete kvinner, og i stedet bare snakke nedsettende om beskjedent utstyrte menn? Hvorfor det egentlig? Bare fordi du liker det slik? Godt skrevet
Sequax Skrevet 18. desember 2010 #23 Skrevet 18. desember 2010 Utrolig så mange pikkstørrelsestråder som finnes her på KG! :gjeiper: De aller, aller fleste menn har vel en gjennomsnittlig størrelse på slampen og de aller, aller fleste kvinner har vel en gjennomsnittlig trang vagina..? I løpet av mitt seksuelt aktive liv har jeg vært borti én med bitteliten tissemann og én med en monsterslamp. Resten har hatt tilfredsstillende, akkurat passe utstyr. 1
LeaMichele Skrevet 18. desember 2010 #24 Skrevet 18. desember 2010 Pri én er uansett hvem HUN ER. vel, jeg bryr meg KUN om hvem HAN ER. men hjelper vel ikke uansett hva jeg sier, for når jeg sier det så må jeg jo bare juge.
cilipili Skrevet 18. desember 2010 #25 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Jeg er først og fremst opptatt av mannen pikken henger på. Er den ca.rundt gjennomsnittet (som de fleste er) så er det helt glimrende. Uansett.. Bra sex er mer enn bare størrelsen på pikken. Jeg er forresten 31 og har aldri vært opptatt av størrelse, heller hva de gjør med den. Endret 18. desember 2010 av cilipili
cilipili Skrevet 18. desember 2010 #26 Skrevet 18. desember 2010 Kan ikke dere menn bare slappe av? Den størrelsen du har er glimrende! Kan ikke alle jenter også slappe av? Er kjempebra som den er. Blir litt mye: Er den for liten? Er den for vid? Drit i det, og kos deg med den du har heller! 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #27 Skrevet 18. desember 2010 Kvinner blir meg kravstore med alderen. Uansett. Ikke bare på pikken din gutt. Du må ha den riktige bilen, de riktige klærene, de riktige vennene, den rette inntekten, bo rett sted, ha riktig kunst på veggene osv osv osv. Hvem DU faktisk er er ikke så viktig. bare hun kan få en diger pikk og kan sole seg i glansen i din hardt tilkjempe sosiale status. Vet du, jeg får så utrolig lyst til å knuseklemme deg. Og lage middag og bake en kake til deg. Og etter det vil jeg gi deg en ny knuseklem. Vise deg at ikke alle damer er opptatte av materiell verdier.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #28 Skrevet 18. desember 2010 Sikkert fordi damene blir løsere. Jeg trodde jeg var blitt vid etter et par barn og ny kjæreste, men nå har jeg funnet meg en ny som passer perfekt til meg. Han sier jeg er like trang som de som ikke har født og han har vel ca15-16 cm. Jeg kjenner han veldig godt og vi passer pefekt sammen. Jeg har tro på at antonomien vår er helt perfekt match. Jeg nøt ikke sexen med eksen min så hadde en del mindre, merket han knappt ikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2010 #29 Skrevet 18. desember 2010 Vet du, jeg får så utrolig lyst til å knuseklemme deg. Og lage middag og bake en kake til deg. Og etter det vil jeg gi deg en ny knuseklem. Vise deg at ikke alle damer er opptatte av materiell verdier. Men du har ikke det spor lyst på sex med han. Ganske enkelt fordi han ikke oppfyller kriteriene dine om elefantstørrelse på pikk, flere dyre biler i garasjen, Goya på veggen, bosatt på fineste vestkant, etc, etc. Men en klem, det kan du koste på deg. Jaja...
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2010 #30 Skrevet 18. desember 2010 Noen av de trangeste og de som masserer kuken min best, har hatt mange år på nakken og muligens barn. Har til gjengjeld opplevd 20-åringer med schtram kropp men helt løs der nede. Uansett, det har mer med vinkelen du støter i enn nøyaktig størrelse. Dog har vel de fleste kvinner, litt oppi årene, innsett at svært få menn faktisk kan ha sex - dermed sørger en stor kuk for at de i det minste for tilfredsstilt diverse punkter.
Gjest Sobril Skrevet 18. desember 2010 #31 Skrevet 18. desember 2010 Noen av de trangeste og de som masserer kuken min best, har hatt mange år på nakken og muligens barn. Har til gjengjeld opplevd 20-åringer med schtram kropp men helt løs der nede. Uansett, det har mer med vinkelen du støter i enn nøyaktig størrelse. Dog har vel de fleste kvinner, litt oppi årene, innsett at svært få menn faktisk kan ha sex - dermed sørger en stor kuk for at de i det minste for tilfredsstilt diverse punkter. Du sier noe om vinkel, ja. Var borti en som hadde "feil" vinkel og liten penis. Det ble - eh - feil. Ellers var jeg sammen med en fyr en gang som hadde bitte-liten. Det gikk så fint atte
Gjest Raindrops Skrevet 18. desember 2010 #32 Skrevet 18. desember 2010 Vet du, jeg får så utrolig lyst til å knuseklemme deg. Og lage middag og bake en kake til deg. Og etter det vil jeg gi deg en ny knuseklem. Vise deg at ikke alle damer er opptatte av materiell verdier. Skjønner ikke denne merkelige trangen til å være snille med BM og ha sex med han og "vise han hvordan en kvinne kan være", som flere på dette forumet har. Selv har jeg mer lyst til å bitchslappe han og si at han burde se til helvete å ta seg sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #33 Skrevet 18. desember 2010 Noen av de trangeste og de som masserer kuken min best, har hatt mange år på nakken og muligens barn. Har til gjengjeld opplevd 20-åringer med schtram kropp men helt løs der nede. Uansett, det har mer med vinkelen du støter i enn nøyaktig størrelse. Dog har vel de fleste kvinner, litt oppi årene, innsett at svært få menn faktisk kan ha sex - dermed sørger en stor kuk for at de i det minste for tilfredsstilt diverse punkter. Dette kan da bare ikke stemme. Det er ganske sikkert en del menn som er håpløse eller ego i senga, men på den annen side er jo kvinner så passive at du må være i julenissehumør for å kunne si at kvinner er bedre i senga enn menn. Hva kreves egentlig av en kvinne som er "god i senga"? At hun skrever med beina?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2010 #34 Skrevet 18. desember 2010 Hva kreves egentlig av en kvinne som er "god i senga"? At hun skrever med beina? At hun svelger.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #35 Skrevet 18. desember 2010 At hun svelger. Knallharde krav du setter der. Fy så storforlangende du er!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #36 Skrevet 18. desember 2010 Skjønner ikke denne merkelige trangen til å være snille med BM og ha sex med han og "vise han hvordan en kvinne kan være", som flere på dette forumet har. Selv har jeg mer lyst til å bitchslappe han og si at han burde se til helvete å ta seg sammen. Kunne virkelig ikke vært mer enig. Grøss.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #37 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har aldri vært opptatt av størrelsen på pikken, og jeg er schtøggammal. Nei, nå juger jeg. Om den er for stor, blir det et problem, for da gjør det vondt. Ja til gjennomsnittlig! Dessuten er jeg mer opptatt av om jeg har det fint sammen med mannen på alle områder, ikke bare i senga. Og sex er mye mer enn bare penis ut og inn.
2046 Skrevet 18. desember 2010 #38 Skrevet 18. desember 2010 Du sier noe om vinkel, ja. Var borti en som hadde "feil" vinkel og liten penis. Det ble - eh - feil. Ellers var jeg sammen med en fyr en gang som hadde bitte-liten. Det gikk så fint atte "feil" vinkel på penis kan da ganske enkelt løses ved å bruke passende stillinger. (det samme gjelder peniser med "riktig" vinkel..).
Gjest Sobril Skrevet 18. desember 2010 #39 Skrevet 18. desember 2010 "feil" vinkel på penis kan da ganske enkelt løses ved å bruke passende stillinger. (det samme gjelder peniser med "riktig" vinkel..). Det går sikkert fint for hans del i forskjellige stillinger, men jeg er nå engang skapt slik at jeg kun kommer i misjonær. Sikkert pg.a. noen hemninger jeg kunne ryddet opp i om jeg måtte.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #40 Skrevet 18. desember 2010 Man må vel først og fremst være glad for at dem har pikk, hadde ikke blitt mange av oss viss ikke han hadde hatt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå