AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #41 Skrevet 7. desember 2010 Jente, 27 her. Fornøyd med: -Lår, hofter, midje, pupper (med klær på). Vil ikke anse meg selv som tykk, men formfull.Syns jeg har fin timeglassfasong. Tidligere var mitt høyeste ønske å være slank og atletisk, men har etterhvert innsett at kroppen min aldri blir sånn. Alle kvinnene i familien min har samme kroppen som meg. Er veldig glad for at magen er flat! -Føttene. Hvis jeg får si det selv, har jeg usedvanlig pene føtter. Misfornøyd med: -Håret. Har mye krøller, og bruker mye tid på å rette det ut hver dag. Må planlegge ift regn (som får krøllene tilbake), dusjing, trening osv... -Lårene, rumpa osv er nok litt kvapsete uten klær på, men sånn er det med alderen og etter å ha født to barn. -Tennene. Syns tennene mine er gule, og har lyst å bleke dem snart. -Puppene er i overkant store, bruker 75F. Vanskelig å finne BH som gir rett støtte, så de ser fort hengete ut. Blir litt vulgært med utringede kjoler, og vanskelig å finne gensre som passer til de store jura mine
Gjest boblebrus Skrevet 7. desember 2010 #42 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har arvet min mors "herlige" eplefasong, og legger lettere på meg rundt magen enn andre steder. Ellers liker jeg ikke leggene mine, og at jeg har litt uønsket hårvekst noen steder. Dessuten har jeg altfor store pupper som kan se snasne ut i riktig bh, men som blir litt "kvapsete" uten Jeg er egentlig greit fornøyd med rumpa (hadde vel egentlig aldri tenkt på rumpa mi som noe viktig helt til et par kjekke militærgutter kommenterte den positivt for noen år siden selvtillitboost! ), øynene, ørene og håret mitt. Slet veldig med selvbildet i tenårene, men har blitt flinkere til å se de positive sidene ettersom jeg har blitt eldre
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2010 #43 Skrevet 7. desember 2010 Ja, rart det der, virker mer fornuftig å ha komplekser for rumpehullet sitt Mikey........c'mon, everyone knows that!?!?! I doggy, han har full utsikt til brunøyet, hun slipper å se vikene/hentesveisen. All grunn til bekymring spør du meg
Gjest MikeWaters Skrevet 7. desember 2010 #44 Skrevet 7. desember 2010 Mikey........c'mon, everyone knows that!?!?! I doggy, han har full utsikt til brunøyet, hun slipper å se vikene/hentesveisen. All grunn til bekymring spør du meg Ser den, det blir dog snodig at man forstår sine egne komplekser, men ikke andres!
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2010 #45 Skrevet 7. desember 2010 Ser den, det blir dog snodig at man forstår sine egne komplekser, men ikke andres! Ikke hvis du er kv..... nei jeg tør ikke fullføre
Gjest MikeWaters Skrevet 7. desember 2010 #46 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Mikey........c'mon, everyone knows that!?!?! I doggy, han har full utsikt til brunøyet, hun slipper å se vikene/hentesveisen. All grunn til bekymring spør du meg Enjoy Endret 7. desember 2010 av MikeWaters
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #47 Skrevet 7. desember 2010 Det største komplekset jeg har er puppene mine. De er i ulik størrelse, ganske stor forskjell også. Det gjør det umulig å finne BHer som passer. Og niplene mine peker liksom nedover... Jeg føler at jeg "lurer" gutter jeg har sex med, siden puppene mine ser veldig fine ut med klær, men så er de ikke noe fine uten.
Gjest jente19 Skrevet 7. desember 2010 #48 Skrevet 7. desember 2010 meget fornøyd egentlig, jeg syns jeg ser bedre ut en gjennomsnittet syns jeg selv, selvom jeg bare er 1.55 (kunne vært litt høyere) men for ofte høre at jeg ser høyere ut, men det trur jeg kommer pga den trente tynne atletiske kroppen min, da ser jeg automatisk høyere ut. dessuten har jeg langt blondt hår og ser meget arisk ut, annsiktet mitt er smal og tynn og jeg liker å studere den med engang annledningen byr seg ;-) haha Men selfølgelig har alle jenter dårlige dager da de syns de ser ut som dass. når man f.eks føler har spist mye en uke og føler at man har lagt på seg 100 kg. og er sminkelaus og har fått uren hud. jeg veier 46 kg, er 1.55 høy og 20 år. Er det normalt?? (unnskyld for et dårlig formulert haste innlegg) Hilsen Kamilla.
Rød Heltinne Skrevet 7. desember 2010 #49 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg er en cm unna deg i høyden, jente19 (og jeg er 20, forøvrig, haha!). Da jeg veide 49 var jeg da frisk, rask og hadde masse energi til overs. Tror 46 er midt i blinken, jeg. Egentlig kunne du godt ha lagt på deg litt. Men syns ikke du skal tenke noe særlig over det så lenge du fungerer godt i hverdagen og trives! Personlig veier jeg 38kg nå. Har null energi til overs, er ofte kvalm, har hodepine, får lett blåmerker, mister hår, har dårlig hud, det knaker i beina i kroppen min som om jeg var en hjemmelaget trehytte bygd av to 12 åringer, jeg fryser konstant, jeg er ofte svimmel og you name it. Anbefales ikke. Stay safe og ta vare på deg selv. Det er bare slik du kan bli lykkelig. Endret 7. desember 2010 av Pony the Pirate
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #50 Skrevet 7. desember 2010 Liker ikke navlen min. Går "utover"... Går alltid med armene foran dersom jeg er på stranda :-( Ellers er jeg tynn og er generelt fornøyd, kanskje litt større pupper:-)
kanelsnurr Skrevet 8. desember 2010 #51 Skrevet 8. desember 2010 Liker ikke: - Halsen. Jeg har alltid syntes at det ser så elegant ut med lang tynn hals, noe jeg ikke har - Hendene. Har vel så langt fra pianofingre som går ann. - Huden. Er 24 år, men de forbaska kvisene forsvinner aldri. Liker: - Rompa og lårene er det på meg jeg er mest glad i, men er ganske fornøyd med kroppen generelt. - Føttene liker jeg veldig godt, ikke fordi de er så fine, men fordi jeg bruker str 36, og i motsettning til alle mine veninner pleier å finne sko på salg. Og jeg elsker sko!
Gjest MikeWaters Skrevet 8. desember 2010 #52 Skrevet 8. desember 2010 Husker en som sa: "I have no problems with my body, I'm perfectly imperfect" 1
Rød Heltinne Skrevet 8. desember 2010 #53 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Slenger med på det med huden, Kanelsnurr. Og jeg liker: - Rumpa - Håndleddene - Øynene - Skuldrene Endret 19. desember 2010 av Pony the Pirate
Gjest Dainty Skrevet 8. desember 2010 #54 Skrevet 8. desember 2010 Husker en som sa: "I have no problems with my body, I'm perfectly imperfect" Dessverre er det langt lettere å si enn å helhjertet mene for de aller fleste. Hvilken trygghet og aksept man har fått med seg fra begynnelsen av livet er individuelt, og mange må igjennom en prosess som voksen som kan være tøff å gjennomføre. Det er allikevel ingen unnskyldning for å ikke ta tak i sine egne komplekser og selvfølelse. Det må rett og slett gjøres. Og én av måtene man kan begynne prosessen på, er å la være å liste opp det man misliker ved seg selv. Gi det minst mulig plass og rom i livet, og å tvinge tankene bort fra slike destruktive tanker. Man må rett og slett velge hva man vil legge energien sin på - å være lei seg over de små puppene man har fått, eller å øve seg på å møte verden slik man er med det man har å tilby. Det er vel ikke vanskelig å tenke seg hvilke mennesker som oftere klarer å bruke sine evner og ressurser til det fulle, nettopp fordi de klarer å legge energi på å bygge seg selv opp, ikke ned. Jeg husker ikke hvem som sa det - jeg tror det var Reese Witherspoon - at hun så seg selv i speilet, sukket kanskje litt og så på de begynnende rynkene og brystene som ikke var helt som før etter flere svangerskap. Men så klarte hun å rette seg i ryggen, smile til seg selv og tenke at "dette er det jeg har, og dette får jeg gjøre det beste utav". Og det tror jeg er en befriende holdning å ha. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 8. desember 2010 #55 Skrevet 8. desember 2010 Dessverre er det langt lettere å si enn å helhjertet mene for de aller fleste. Hvilken trygghet og aksept man har fått med seg fra begynnelsen av livet er individuelt, og mange må igjennom en prosess som voksen som kan være tøff å gjennomføre. Det er allikevel ingen unnskyldning for å ikke ta tak i sine egne komplekser og selvfølelse. Det må rett og slett gjøres. Og én av måtene man kan begynne prosessen på, er å la være å liste opp det man misliker ved seg selv. Gi det minst mulig plass og rom i livet, og å tvinge tankene bort fra slike destruktive tanker. Man må rett og slett velge hva man vil legge energien sin på - å være lei seg over de små puppene man har fått, eller å øve seg på å møte verden slik man er med det man har å tilby. Det er vel ikke vanskelig å tenke seg hvilke mennesker som oftere klarer å bruke sine evner og ressurser til det fulle, nettopp fordi de klarer å legge energi på å bygge seg selv opp, ikke ned. Jeg husker ikke hvem som sa det - jeg tror det var Reese Witherspoon - at hun så seg selv i speilet, sukket kanskje litt og så på de begynnende rynkene og brystene som ikke var helt som før etter flere svangerskap. Men så klarte hun å rette seg i ryggen, smile til seg selv og tenke at "dette er det jeg har, og dette får jeg gjøre det beste utav". Og det tror jeg er en befriende holdning å ha. Det er selvsagt mer komplekst, og jeg er enig i at balasten fra oppveksten spiller inn på hvor trygg, selvsikker og tilfreds med deg selv du er. Det blir uansett litt delillos....."av og til så er jeg så tøff........" og det blir jo litt det Witherspoon også tapper inn på.
Gjest Dainty Skrevet 8. desember 2010 #56 Skrevet 8. desember 2010 Det blir uansett litt delillos....."av og til så er jeg så tøff........" og det blir jo litt det Witherspoon også tapper inn på. Denne skjønte jeg ikke? Jeg oppfattet det slik som at det er menneskelig å finne feil i speilbildet, og god selvfølelse betyr ikke nødvendigvis at man alltid synes man selv ser fantastisk ut. Men snarere at man er sterk nok til å velge å ikke trykke seg selv ned på grunn av det, men heller bruke sin tid og energi på andre ting. Og at man kan pynte seg, føle seg vel og gjøre det beste ut av det man faktisk har, selv om man ikke oppfyller alle idealer eller er typisk "pen". Det finnes nok av dem som ikke klarer å tenke slik, og heller bruker tid og penger på smertefulle operasjoner.
Gjest MikeWaters Skrevet 8. desember 2010 #57 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Denne skjønte jeg ikke? Jeg oppfattet det slik som at det er menneskelig å finne feil i speilbildet, og god selvfølelse betyr ikke nødvendigvis at man alltid synes man selv ser fantastisk ut. Men snarere at man er sterk nok til å velge å ikke trykke seg selv ned på grunn av det, men heller bruke sin tid og energi på andre ting. Og at man kan pynte seg, føle seg vel og gjøre det beste ut av det man faktisk har, selv om man ikke oppfyller alle idealer eller er typisk "pen". Det finnes nok av dem som ikke klarer å tenke slik, og heller bruker tid og penger på smertefulle operasjoner. Hva skjønte du ikke? Teksten eller koblingen? At selvfølelsen ikke nødvendigvis er den samme fra dag til dag, noen dager er man mer fornøyd, andre dager mindre fornøyd, men man er stort sett fornøyd med det man har blitt utdelt. Altoppslukende komplekser er jo ofte ikke rasjonelle betraktninger om generell skjønnhet, men ett forvridd bilde av en imaginær en. Endret 8. desember 2010 av MikeWaters
tåke Skrevet 30. desember 2010 #58 Skrevet 30. desember 2010 fornøyd med: øynene mine, leppene mine, hendene mine, magen min, formen på hodet mitt (lol), rompa mi, formen på kroppen min, vekten min, høyden min. ikke forbøyd med: nesa mi, tennene mine, håret mitt, føttene mine, hudfargen min (altfor bleik), føttene mine.
Gjest Mynona83 Skrevet 30. desember 2010 #59 Skrevet 30. desember 2010 Var misfornøyd med rompa, synes den er alt for fleskete, men etter en "du har den deiligste rompa jeg har sett" fra en som ikke er "forpliktet" til å gi komplimenter er jeg superfornøyd. Enkel sjel! Ellers er jeg fornøyd med pupper, mage osv.. Stort sett fornøyd egentlig, men låra kunne vært litt mer muskuøse - work in progress!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2010 #60 Skrevet 30. desember 2010 I am what I am. Mest lei meg for mangelen på tilbakemeldinger. Følelse av å være attraktiv, kunne bruke det og oppnå et resultat. Forøvrig er jeg helt normal/søt voksen dame.Skiller meg ikke fra mengden på noen som helst måte og finner det godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå