Gå til innhold

Hva er dine komplekser?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, hva er dine største komplekser kropps-og utseendemessig?

Og hva er du mest fornøyd med??? :)

Jeg er minst fornøyd med lår og rumpe. Føler det er mye fett der som må vekk.

Ellers er jeg svært fornøyd med puppene mine (nå, ikke før!) og ansiktet mitt. Elsker øynene mine.. Kunne ikke ønsket noen andre..! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er minst fornøyd med føttene og ansiktet. Føttene synes jeg bare er ekle, og ansiktet mitt klarer jeg bare ikke å like helt enda, men det har mye med generell selvtillit å gjøre, så jeg jobber med saken :sjenert:

Kroppen min ellers er jeg veldig glad i, mest fornøyd med bena, rumpa og magen. Men det er heltheten (minus føttene og ansiktet da :ler:) som gjør at jeg er fornøyd :)

Skrevet

Helt ærlig: stemmen min. Den er tynn og ofte litt svak, så selv om jeg har mye å si, så klarer ikke folk å høre lenger enn ungpikestemmen min.

Etter mange nok år har jeg også blitt mer taus er jeg redd.

Skrevet

Er mann, men svarer uansett!

Komplekser:

Håret på hodet - begynner å bli tynt.

Negler - biter, men prøver å slutte!

Mest fornøyd med:

Kroppen generelt, gått fra småfet til nesten veltrent, mangler bare noen små kg til nå!

Skrevet

Har ingenting jeg direkte missliker. Er ikke superfornøyd med føttene, men ellers er ikke noe.

Er veldig fornøyd med kroppsfasongen min, har pene øyne og bra pupper. Lange bein og slank midje. :)

Skrevet

Skulle hatt større pupper.

Skrevet

Er liksom litt halvveis fornøyd med alt, men alltid noe som trekker ned. Rumpa kunne vært fin om det ikke hadde vært for de DUMME cellulittene - hendene er små og søte, men jeg biter negler :sjenert: Puppene er fine, men de begynner å henge litt, ansiktet er pent, men jeg er alt for blek om vinteren. Kroppen ellers er grei, men er akkurat litt for mye fett der.

Neida, nå følte jeg meg som pirkeguri. Jeg klarer fint å leve med meg selv, og min kjære er fornøyd!

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med puppene, leggene og magen. Minst fornøyd med avstanden fra hake til hals (hvis dere skjønner) legger jeg på meg 1 kg får jeg dobbelthake umiddelbart :P og er ganske misfornøyd med rumpa og lårene, men dette er mer pga latskap, når jeg trener og spiser sunt blir det som regel bedre ;)

Gjest Voksenmann
Skrevet

Jeg er mann over 30 år. Alle har komplekser, mine er penislengden, Hår på rumpa, Vikene mer fremtredende på hode :P.

Mest fornøyd med øynene.

Skrevet

Minst fornøyd med magen min. Har desverre "arvet" den :fnise: Det er det stedet på kroppen fettet er mest motstandsdyktig. Og går jeg ned mer nå, blir det ikke fint på resten. Også missfornøyd med håret mitt. Det er så tynt!! Alltid ønsket meg tykt hår, men har desverre "arvet" hårveksten også.

Det jeg er fornøyd med er at kroppen min er bra sammensatt. :) Inn og ut på de rette stedene, og bra størrelse på det meste. Også fornøyd med høyden min. Liker å være liten. Og at jeg har små føtter.

Men mest av alt er jeg fornøyd med at jeg etter mange mange år med å virkelig misslike kroppen min, nå klarer å ha på meg de fleste klærne jeg liker. Og at jeg kan se meg i speilet uten å få lyst til å grine. :hoppe:

Skrevet

Lårene og hoftene er det jeg er minst fornøyd med. Og så har jeg litt hengebryst, men jeg er fornøyd med dem siden de er så fyldige.

Jeg er vel mest fornøyd med midjen min.

Skrevet

Jeg er fornøyd, jeg :) Det er ting jeg ikke er superfornøyd med, men komplekser har jeg heldigvis klart å kvitte meg med :)

Gjest Thefainter
Skrevet

Komplekser:

Håret på hodet - begynner å bli tynt.

Samma her! Hvorfor er det ingen som kan få en slutt på dette tynt-hår-tullet en gang for alle? :sukk:

Ellers er vel resten av meg ganske OK, tror jeg :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Samma her! Hvorfor er det ingen som kan få en slutt på dette tynt-hår-tullet en gang for alle? :sukk:

Ellers er vel resten av meg ganske OK, tror jeg :)

Mange menn som har komplekser for hårtap. Inkludert min egen type.

Kan forstå dette veldig godt.

Noen som har prøvd noe slikt: Min lenke

Skrevet

Komplekser har vi alle tror jeg. Men jeg vil ikke henge meg opp i det for mye.

Men jeg må jo kunne si at vekten min er noe jeg alltid har hatt komplekser for. :sjenert:

Skrevet

Ingenting ;)

Redigere litt på mitt innlegg da. NESTEN alle har komplekser :gjeiper:

Flink jente du Sunniva. :jepp:

Skrevet

Komplekser for store indre kjønnslepper :(

Fornøyd med alt annet :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kunne ha hatt litt strammere mage og rompe men ellers er jeg veldig fornøyd ;) Men det er vel puppene og håret mitt som jeg er mest fornøyd med. Har ikke tall på hvor mange som har spurt meg om håret mitt er ekte eller om det er løshår. Da sier jeg veldig stolt at det er ekte :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt mindre lår og større pupper, men jeg har ikke så store komplekser at det plager meg noe særlig. Jeg har jobbet mye for å kvitte meg med de kompleksene da, det må nesten sies. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...