Gjest Idamarte Skrevet 5. desember 2010 #21 Skrevet 5. desember 2010 Harr ingenting jeg er så misfornøyd med at det kan kalles komplekser. Har heller ikke noe jeg er spesielt fornøyd med, men synes helheten er ok
The Kitten Skrevet 5. desember 2010 #22 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har ingen komplekser. Jeg er som jeg er, og det får være bra nok. 1
Lady Stardust Skrevet 5. desember 2010 #23 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har egentlig ingen store komplekser lenger. Har alltid vært litt misfornøyd, men nå har jeg innsett at jeg er fin nok som jeg er! Jeg har litt ekstra flesk på magen og lårene, men pytt pytt. Det syns omtrent ikke når jeg har på klær, da jeg er ganske velproporsjonert ellers, ganske "smal" beinbygning osv, men syns bra når jeg er naken. Da er jeg heldig som har en kjæreste som syns jeg er perfekt som jeg er, og er flink til å fortelle meg det. Om det er noe jeg har komplekser for nå, må det være barten min, hihi. Men jeg har ikke gjort noe drastisk for å fjerne den enda, så det stikker ikke så dypt. Sikkert ikke så mange som legger merke til den uansett!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #24 Skrevet 5. desember 2010 Jeg savner rumpa mi og kunne hatt en litt annen fassong. Er slank og ser bra ut sånn sett, men helt fornøyd blir man jo aldri. Jeg har født et par unger og må innse at rumpa mi er forandret. Må trene mye styrke for å holde den stram og den blir fort slapp
Sunniva81 Skrevet 5. desember 2010 #25 Skrevet 5. desember 2010 Redigere litt på mitt innlegg da. NESTEN alle har komplekser :gjeiper: Flink jente du Sunniva. Hehe...
Anglofil Skrevet 5. desember 2010 #26 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg er veldig fornøyd med håret og øynene mine. Tja, mine komplekser er egentlig ganske så mange, men leggene, lårene og overarmene står helt øverst over hva jeg misliker mest ved meg selv. Det er en grunn til at man sjeldent ser meg i skjørt eller kjoler. Mvh Yvonne Endret 5. desember 2010 av Yvonne
afeio Skrevet 5. desember 2010 #27 Skrevet 5. desember 2010 Er mest fornøyd med rumpa mi, og øynene mine Det nærmeste jeg kommer komplekser er den bleke huden min og den bittelille puddingen jeg har som dukker opp hver gang jeg så mye som ser på mat.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #28 Skrevet 6. desember 2010 Mange menn som har komplekser for hårtap. Inkludert min egen type. Kan forstå dette veldig godt. Noen som har prøvd noe slikt: Min lenke Ikke prøvd det nei.
Gjest Thefainter Skrevet 6. desember 2010 #29 Skrevet 6. desember 2010 Mange menn som har komplekser for hårtap. Inkludert min egen type. Kan forstå dette veldig godt. Noen som har prøvd noe slikt: Min lenke Prøver noe om heter NISIM sjampo og balsam. Mister mindre hår og har faktisk fått tykkere, mykere og sunnere hår Jeg har ikke råd til noe anet enda. Men takk for tipset Når jeg tenker meg om så er jeg egentlig ganske glad i ansiktet mitt. Kan gått stå og studere meg selv i speilet, men er ikke overfladisk altså
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #30 Skrevet 6. desember 2010 strekkmerker :S skjønner virkelig IKKE hvorfor jeg har fått dem, og DET er irriterende! ikke gått drastisk opp eller ned i vekt, ikke fått barn eller noe.. så de må jeg innrømme at jeg hater! og kjærlighetshåndtakene er liten og de få kiloene som er ekstra har ikke så mye å fordele seg utover som på høyere kropper men for tiden er jeg faktisk ganske fornøyd med meg selv! ingen er perfekte!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. desember 2010 #31 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ja, hva er dine største komplekser kropps-og utseendemessig? Og hva er du mest fornøyd med??? Jeg er minst fornøyd med lår og rumpe. Føler det er mye fett der som må vekk. Ellers er jeg svært fornøyd med puppene mine (nå, ikke før!) og ansiktet mitt. Elsker øynene mine.. Kunne ikke ønsket noen andre..! Jeg er minst fornøyd med nesa. Syns den er for lang Er fornøyd med puppene og rumpa, men ikke magen, Føler den burde vært flatere og så blir den oppblåst om jeg har spsit for mye og føler jeg ser gravid ut. Huff Er fornøyd med øt´ynene mine og at jeg har høye kinnben Endret 6. desember 2010 av BettyBoop28
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2010 #32 Skrevet 7. desember 2010 Håret på hodet - begynner å bli tynt. Hvorfor har mange menn komplekser for det? Frisyrer alà Jason Statham og Vin Diesel er hot spør du meg! Det som derimot ikke er kult er å prøve å skjule viker ved å gre noe av håret fremover Komplekser: Rumpehullet, kjønnsleppene. Mest fornøyd med: Rumpa generelt, magen og hendene.
SusanneGullet Skrevet 7. desember 2010 #33 Skrevet 7. desember 2010 Elsker rett og slett hele meg :rødme: Mitt eneste kompleks er strekkmerker.
MissStrøken Skrevet 7. desember 2010 #34 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er så heldig at jeg har en temmelig strøken kropp! I mine øyne hvertfall:) Aller mest fornøyd med puppene og beina. Men hvis jeg skulle endret på noe, sa ville jeg gjerne hatt en litt mer struttende bakende, og pittelitt større lår. Synes kvinner som ser ut som kvinner er flottest!
hanne_ Skrevet 7. desember 2010 #35 Skrevet 7. desember 2010 Hår! Er litt hårete syntes jeg. Spesielt på armene, og føler det blir unaturlig å vokse/barbere dem. Ellers kunne jeg tenke meg å kvitte meg med håndtakene mine, men tror de forsvinner med tiden, så lenge jeg er aktiv og trener. Er greit fornøyd med ansiktet mitt, og med magen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #36 Skrevet 7. desember 2010 Strekkmerker her også, har ikke født barn men har dem uansett siden puberteten. Har ikke vært overvektig jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #37 Skrevet 7. desember 2010 Hater nesen min.Den er for lang.Liker øynene og ingenting annet.Har verdens rareste kropfasong.Håper jeg ser bedre ut i mitt neste liv.Dette er pain å leve så stygg.
Gjest Gutt29 Skrevet 7. desember 2010 #38 Skrevet 7. desember 2010 Jeg (mann) tror jeg har mest komplekser for selve "figuren" min. Jeg er på en måte lang og spinkel, men samtidig litt kvapsete. Blir liksom det verste av to verdener..
Gjest Thefainter Skrevet 7. desember 2010 #39 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor har mange menn komplekser for det? Frisyrer alà Jason Statham og Vin Diesel er hot spør du meg! Det som derimot ikke er kult er å prøve å skjule viker ved å gre noe av håret fremover Fordi det er fint med hår, jeg liker håret mitt og det er en del av identieten min. Damer liker jo heller ikke å ha tynt hår, men det er liksom greit Dessuten er det dessverre ikke alle som har tid til å trene og få så mye muskler som de gutta du nevner :gjeiper:
Gjest MikeWaters Skrevet 7. desember 2010 #40 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor har mange menn komplekser for det? Ja, rart det der, virker mer fornuftig å ha komplekser for rumpehullet sitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå