Steinar40 Skrevet 6. desember 2010 #61 Skrevet 6. desember 2010 Til syvende og sist er det vel damen til steinar som får bestemme om det blir noe forhold i det hele tatt. Han sitter bare på stasjonen og venter på at hun skal ombestemme seg han. Det er nå engang sånn at man er to ulike individer. Som igjen betyr at begge må bestemme seg. Dermed syns jeg at det er verdt å se om hun klarer å bestemme seg eller ikke. Problemet er at det tar litt tid å få henne til å forstå at hun nå faktisk må begynne å gjøre noe selv. Men jeg tror det begynner å demre. Sette hardt-mot-hardt er en effektiv metode for å få frem et poeng. Hva resultatet blir er en helt annen sak.
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2010 #62 Skrevet 6. desember 2010 Det er nå engang sånn at man er to ulike individer. Som igjen betyr at begge må bestemme seg. Dermed syns jeg at det er verdt å se om hun klarer å bestemme seg eller ikke. Problemet er at det tar litt tid å få henne til å forstå at hun nå faktisk må begynne å gjøre noe selv. Men jeg tror det begynner å demre. Sette hardt-mot-hardt er en effektiv metode for å få frem et poeng. Hva resultatet blir er en helt annen sak. Unnskyld at jeg sier det, men denne damen må være utrolig tungnem, for dette har vært tema de siste par årene, med utallige ultimata fra deg.
Steinar40 Skrevet 6. desember 2010 #63 Skrevet 6. desember 2010 Unnskyld at jeg sier det, men denne damen må være utrolig tungnem, for dette har vært tema de siste par årene, med utallige ultimata fra deg. Det er ingen tvil om at dette er en veldig vanskelig situasjon i praksis. Og det er ingen vits i å prøve å tvinge henne til å bestemme seg. Dvs ikke i noen sterkere grad enn det jeg nå allerede gjør. Og min oppførsel nå er altså en ny situasjon for henne. Det har vært noen SMSer om at hun savner meg og tenker på meg. Men det hjelper ingenting lenger i mine øyne. Jeg er nå nødt til å se en helt annen oppførsel ifra hennes side. På denne måten kommer jeg til å finne ut det jeg trenger å vite om henne.
Gjest Tidssone Skrevet 6. desember 2010 #64 Skrevet 6. desember 2010 Hvordan i heite helvete fikk denne tråden også lov til å handle om Steinar og damen som skal bestemme seg for hva han vil? Den fineste komplimenten jeg har fått må være en som på et forum kalte meg for behagelig svovel.
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2010 #65 Skrevet 6. desember 2010 Hvordan i heite helvete fikk denne tråden også lov til å handle om Steinar og damen som skal bestemme seg for hva han vil? Jeg må påta meg en del av skylden, for jeg hadde et innlegg for å "advare" eventuelle nye her. Nå kutter jeg ut alt som har med Steinar å gjøre, æresord .
Nuith Skrevet 6. desember 2010 #66 Skrevet 6. desember 2010 Ja, kan vi returnere til temaet, kanskje? Mine favorittkomplimenter noensinne (et fra exen, de to andre fra nåværende samboer); "du er en sol", "du er den morsomste jenta jeg noengang har møtt", "du har det lykkeligste smilet jeg har sett". Også en gang jeg virkelig hadde pyntet meg opp skikkelig før vi skulle ut, og samboeren min kommenterte utpå natta at jeg var den overlegent peneste jenta på diskoteket. Nå var det tilfeldigvis ingen store skjønnheter ute den kvelden, så jeg klarte tilogmed å tro på ham Komplimenter som ikke er troverdige er verdt veldig lite.
Steinar40 Skrevet 6. desember 2010 #67 Skrevet 6. desember 2010 Kvinnfolk er altfor avhengige av komplimenter. Blir sårbare overfor alle de utspekulerte sleipingene.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #68 Skrevet 6. desember 2010 Unnskyld at jeg sier det, men denne damen må være utrolig tungnem, for dette har vært tema de siste par årene, med utallige ultimata fra deg. Like barn leker best kan man vel si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå