Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville satt mer pris på at kjæresten min stolte på min egen dømmekraft når det gjalt det aller meste. Det er et kompliment.

Ja, forsåvidt, men en helt annen type kompliment.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld avsporing, men "min sin", er det et (mislykket) forsøk på å være morsom?

Jeg syns det er en søt måte å si det på ;):smoke: hehe

Skrevet

Jeg tror det beste komplimentet jeg har fått var her for en tid siden da en kompis av meg sa at jeg kunne få hvem som helst - et utsagn som varmet veldig der og da, spesielt siden jeg ikke har selvtilliten til å håpe at det kan være sant.

Da jeg var ute sist, kom en fremmed gutt bort for å si at jeg hadde så fin kjole på meg for så å unnskylde seg fordi han skulle tilbake til vennene sine :) Godt mulig det ble sagt med en skjult agenda, men jeg så han ikke igjen - og jeg stod igjen med et smil om munnen når han gikk og hadde en fortreffelig kveld!

Ellers tror jeg ikke det betyr så mye hva som blir sagt, men hvordan det blir sagt og kroppsspråket som blir brukt :)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sagt at hun ikke kan få bruke bikini når hun bader.

Jeg liker riktignok ikke at andre menn ser for mye på henne eller viser henne for mye oppmerksomhet. Naturlig nok, sier jeg!

Og dette kan faktisk også ses på som et kompliment ifra min side.

Virker på meg som du har store problemer med selvtilitten din? Dersom du har en dame så er det jo deg hun vil være sammen med. Skal damen kle seg mindre pent pga andre menn ikke skal se på henne? herregud sier nå jeg. Stakkars dame. Som min kjæreste sier. Om det hadde stått 100 damer som siklet på han så er det meg han har valgt og meg han vil dele livet sammen med. Respekt og tilitt er stikkordet. Vær mot andre som du vil at de skal være mot dem. Jeg tar det som et komplimang om noen synst min kjære er kjekk. Han sier han vet at jeg er en catch og bryr seg heller ikke om jeg får blikk, noe han vet at jeg får. Men like barn leker best ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg tror det beste komplimentet jeg har fått var her for en tid siden da en kompis av meg sa at jeg kunne få hvem som helst - et utsagn som varmet veldig der og da, spesielt siden jeg ikke har selvtilliten til å håpe at det kan være sant.

Da jeg var ute sist, kom en fremmed gutt bort for å si at jeg hadde så fin kjole på meg for så å unnskylde seg fordi han skulle tilbake til vennene sine :) Godt mulig det ble sagt med en skjult agenda, men jeg så han ikke igjen - og jeg stod igjen med et smil om munnen når han gikk og hadde en fortreffelig kveld!

Ellers tror jeg ikke det betyr så mye hva som blir sagt, men hvordan det blir sagt og kroppsspråket som blir brukt :)

Det forteller mine venninner meg over en lav sko, og har gjort det i alle år. Men vil noen av dem så mye overhode legge en finger på denne usle kroppen? :roll:

Men OK, du fikk da fra en kompis :) Det ER faktisk noe helt annet ;) Og du kan virkelig ta det til deg :)

Skrevet

Virker på meg som du har store problemer med selvtilitten din? Dersom du har en dame så er det jo deg hun vil være sammen med. Skal damen kle seg mindre pent pga andre menn ikke skal se på henne? herregud sier nå jeg. Stakkars dame. Som min kjæreste sier. Om det hadde stått 100 damer som siklet på han så er det meg han har valgt og meg han vil dele livet sammen med. Respekt og tilitt er stikkordet. Vær mot andre som du vil at de skal være mot dem. Jeg tar det som et komplimang om noen synst min kjære er kjekk. Han sier han vet at jeg er en catch og bryr seg heller ikke om jeg får blikk, noe han vet at jeg får. Men like barn leker best ;)

Jeg skal gi deg et godt råd her; ikke tro blindt på alt du hører.

Skrevet

Det forteller mine venninner meg over en lav sko, og har gjort det i alle år. Men vil noen av dem så mye overhode legge en finger på denne usle kroppen? :roll:

Men OK, du fikk da fra en kompis :) Det ER faktisk noe helt annet ;) Og du kan virkelig ta det til deg :)

Hæ? Sier du noe fint? Til meg? Nå? Eller er du bare ironisk/sarkastisk???? Jeg trodde i det minste du kom til å påpeke at han bare ville i buksa på meg :klø:

Ja, ja, med fare for å være dum/naiv/helt dust nå, takk! :nigo:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hæ? Sier du noe fint? Til meg? Nå? Eller er du bare ironisk/sarkastisk???? Jeg trodde i det minste du kom til å påpeke at han bare ville i buksa på meg :klø:

Ja, ja, med fare for å være dum/naiv/helt dust nå, takk! :nigo:

Pokker! Jeg var grei på KG :sukk: Lover det ikke skal gjenta seg... :gjeiper: (Kjør bredt glis du! *Forklare*)

Skrevet

Jeg skal gi deg et godt råd her; ikke tro blindt på alt du hører.

Det er nok sant. Men jeg velger å stole på kjæresten min ellers hadde jeg ikke kunnet vært sammen med han ;) Tilitt..

Skrevet

Pokker! Jeg var grei på KG :sukk: Lover det ikke skal gjenta seg... :gjeiper: (Kjør bredt glis du! *Forklare*)

Ops! Det gikk litt fort i svingene her. Jeg trodde det var Steinar som postet :sjenert: Derfor 'ville i buksa på meg'-kommentaren. Unnskyld!

:sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ops! Det gikk litt fort i svingene her. Jeg trodde det var Steinar som postet :sjenert: Derfor 'ville i buksa på meg'-kommentaren. Unnskyld!

*flire* Jeg er da kjent for å hevde at enhver mann mer en gjerne vil feie over sine venniner gitt de rette omstendigheter ;) Ikke noe å unnskylde for :) Og jeg _tror_ jeg er den mest hardhudete og rund-i-kantene fyren her inne... :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet

*flire* Jeg er da kjent for å hevde at enhver mann mer en gjerne vil feie over sine venniner gitt de rette omstendigheter ;) Ikke noe å unnskylde for :) Og jeg _tror_ jeg er den mest hardhudete og rund-i-kantene fyren her inne... :gjeiper:

Jeg tenker du er hard utenpå og myk inni, jeg :lur: .

Skrevet

Puh! *lettet*

Flott, flott! :nigo:

Skrevet

Om du skal gi Belladonna et kompliment må du først og fremst stave riktig :lur: (Sorry, men klarte ikke la være :gjeiper: Det er da et kompliment til damen :) )

Bra komplimenter er uansett ærlige og oppriktig ment. Uansett hvem du skal gi dem til. Ikke si at hun har et fantastisk hår om du ikke virkelig mener det.

Hva med å si at hun har fantastisk løshår?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ser for meg situasjoner der det er en vinner ja :lur:

Skrevet

Du kan ikke regne med å få mange oppmuntrende ord av meg når du har såkalte kompiser :jolie:

Gjest Eurodice
Skrevet

Håret mitt sitter fast, for tenk, både her og der :lur: .

Skrevet

Du kan ikke dy deg her heller, Steinar. På den annen side er det bra at nye deltagere får vite at du er av den gammeldagse typen som skal bestemme i et forhold, til og med over håret til en partner. Er det i det hele tatt NOE din eventuelle dame kan avgjøre på egen hånd?

Til syvende og sist er det vel damen til steinar som får bestemme om det blir noe forhold i det hele tatt. Han sitter bare på stasjonen og venter på at hun skal ombestemme seg han.

Skrevet

Du kan ikke regne med å få mange oppmuntrende ord av meg når du har såkalte kompiser :jolie:

Men jeg er jo singel da, så da skulle vel alt være greit (inntil videre) ;)

Skrevet (endret)

Dobbelpost...

Endret av Alyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...