Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

I et parforhold så kan man stort sett ikke gjøre akkurat som man vil selv.

Ønsker man det så får man bare være singel.

Nå er du barnslig. Men det forundrer meg ikke det minste om du faktisk forventer og forlanger at din partner må innhente din tillatelse før hun skal foreta seg noe som helst. Det har jo fremgått med all tydelighet i alle trådene dine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo to veldig forskjellige ting med komplimenter fra kolleger og bekjente enn fra gode venner, kjæreste og familie. Men det er koselig uansett, så lenge de er ekte.

Man klarer som oftest å finne én fin ting ved en person, og i et passende øyeblikk burde det bemerkes. Synes vi generelt er litt lite flinke til å gi komplimenter.

Fikk forresten et kjempekompliment nå nylig av en totalt fremmed. Det var en venn av en kollega av meg som syntes jeg gjorde jobben min veldig bra, og dette måtte min kollega fortelle meg. Det var veldig hyggelig :)

Ellers har jeg fått noen komplimenter som kommer til å sitte godt og lenge:

-Du er så selvstendig!

-Du har gitt meg livsgnisten tilbake

-Du er skikkelig konemateriale :rødme:

-Du er så flink, og vi er så stolte av deg! (Fra mine foreldre) :nigo:

Skrevet

Nå er du barnslig. Men det forundrer meg ikke det minste om du faktisk forventer og forlanger at din partner må innhente din tillatelse før hun skal foreta seg noe som helst. Det har jo fremgått med all tydelighet i alle trådene dine.

Poenget mitt her var bare at det vil være fornuftig å ha diskutert eventuell ny hårfrisyre med sin partner FØR man gjennomfører det hvis man ønsker seg positive komplimenter.

Skrevet

Her var det mange svar:) Jeg vil først understreke at jeg skreiv overhode ikke denne topicen for å få tips til hva jeg skal si. Men jeg ville bare høre hva slags komplimenter dere har virkelig blitt glade for. Jeg blir så frustrert når jeg hører kompiser som smigrer med alt mulig bare for å få seg et ligg osv. Selv klarer jeg det ikke, det blir bare for falskt.

Det fineste jeg har fått er: "Du er en av de mest trivelige personene jeg noen gang har møtt".... den har jeg levd lenge på.

Skrevet

Poenget mitt her var bare at det vil være fornuftig å ha diskutert eventuell ny hårfrisyre med sin partner FØR man gjennomfører det hvis man ønsker seg positive komplimenter.

!! Du er ikke sann. Man mister ikke all sin integritet når man får kjæreste. Jeg er klar over at du mener at kjæresten din skal ta deg med hver gang hun skal kjøpe klær, så du kan forvisse deg om at det ikke finnes antydning til kløft eller annet som kan avsløre at personen er kvinnelig, og som dermed kan vekke begjær hos noen som ikke er deg (Gud forby), men skal du virkelig være med til frisøren, når hun tar manikyr og når hun skal vokse seg også?

Skrevet (endret)

Kvelden jeg og kjæresten kysset første gang, sa han "Dette har jeg tenkt på så lenge at det er ikke morsomt en gang!"

Det fikk meg til å smelte helt. Vi hadde bare møtt hverandre to ganger før det, og jeg ante ikke at jeg hadde gjort noe inntrykk på ham overhodet. Vet ikke om det kan regnes som et kompliment, men det føltes i alle fall veldig ekte.

Edit: særskriving

Endret av Airi
Skrevet

!! Du er ikke sann. Man mister ikke all sin integritet når man får kjæreste. Jeg er klar over at du mener at kjæresten din skal ta deg med hver gang hun skal kjøpe klær, så du kan forvisse deg om at det ikke finnes antydning til kløft eller annet som kan avsløre at personen er kvinnelig, og som dermed kan vekke begjær hos noen som ikke er deg (Gud forby), men skal du virkelig være med til frisøren, når hun tar manikyr og når hun skal vokse seg også?

Nei, selvfølgelig skal jeg ikke være med.

Poenget er bare at hun skal vite hva jeg liker og hva jeg ikke liker.

Jeg klarer ikke å være falsk.

Skrevet

Så strenge dere er med Steinar da ! han vil jo bare ikke at dama skal komme hjem med en drastisk forandring som lilla hår! Tenker nå jeg..

Skrevet (endret)

Så strenge dere er med Steinar da ! han vil jo bare ikke at dama skal komme hjem med en drastisk forandring som lilla hår! Tenker nå jeg..

Det er til syvende og sist hennes valg. Man er ikke sammen med noen på grunn av sveisen eller hårfargen, håper jeg.

Når det gjelder hva slags klær hun skal gå med, så er dette noe Steinar selv mener. Han synes heller ikke hun skal ha lov til å bruke bikini når hun bader.

Endret av Airi
Gjest Eurodice
Skrevet

Les i de utallige trådene han har opprettet, du. Da tenker jeg nok du får en heller negativ oppfatning av ham. Alle vi "gamle" (altså vært lenge på KG) damer som har fulgt ham lenge, er ganske så samstemmige.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Les i de utallige trådene han har opprettet, du. Da tenker jeg nok du får en heller negativ oppfatning av ham. Alle vi "gamle" (altså vært lenge på KG) damer som har fulgt ham lenge, er ganske så samstemmige.

Marry har vert på KG siden 2007 ;) Men hvordan en klarer å skrive så få innlegg på den tiden er meg en gåte :gjeiper:

Skrevet

Likevel fortsetter dere å stange hodet mot den samme veggen.

Skrevet

Det er til syvende og sist hennes valg. Man er ikke sammen med noen på grunn av sveisen eller hårfargen, håper jeg.

Når det gjelder hva slags klær hun skal gå med, så er dette noe Steinar selv mener. Han synes heller ikke hun skal ha lov til å bruke bikini når hun bader.

Jeg har faktisk aldri sagt at hun ikke kan få bruke bikini når hun bader.

Jeg liker riktignok ikke at andre menn ser for mye på henne eller viser henne for mye oppmerksomhet. Naturlig nok, sier jeg!

Og dette kan faktisk også ses på som et kompliment ifra min side.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sagt at hun ikke kan få bruke bikini når hun bader.

Jeg liker riktignok ikke at andre menn ser for mye på henne eller viser henne for mye oppmerksomhet. Naturlig nok, sier jeg!

Og dette kan faktisk også ses på som et kompliment ifra min side.

Ok, men du har sagt at du vil godkjenne badedrakten før hun bruker den. Fornøyd?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke sant :roll:

Gjest Eurodice
Skrevet

Uff ja. Jeg hadde bestemt meg for å holde meg unna, men syntes jeg måtte gi en advarsel til nye i denne tråden, så de ikke blir gale av frustrasjon :klaske: .

Skrevet

Hoho nå ble det ampert her!

Jeg har ikke posta så mye fordi jeg glemte detta forumet i noen år :gjeiper:

Skrevet (endret)

Ok, men du har sagt at du vil godkjenne badedrakten før hun bruker den. Fornøyd?

Ja, jeg ser ikke noe galt i det :smoke:

Det er som sagt et kompliment til henne. At hun er bare min sin :)

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg ville satt mer pris på at kjæresten min stolte på min egen dømmekraft når det gjalt det aller meste. Det er et kompliment.

Gjest Eurodice
Skrevet

Unnskyld avsporing, men "min sin", er det et (mislykket) forsøk på å være morsom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...