Quijote Skrevet 20. desember 2010 #41 Skrevet 20. desember 2010 Du er jo alt for ung til å være med en mann som er ti år eldre enn deg! Jeg skjønner godt at det er enkelt å la seg sjarmere av at du får så mye oppmerksomhet, men han er en voksen mann. Du er fortsatt et barn. Du kan aldri leve opp til hans forventninger om hva et forhold skal innebære, for du har ikke hatt jevngamle kjærester du har prøvd og feilet med. Hadde du ikke synes det var merkelig eller ekkelt om ei av venninnene dine hadde noe på gang med en mann på 25?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #42 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ville gjort det meste for å få forholdet (hvis det i det hele tatt blir noe av) til å fungere... Dessuten så klaffer vi allerede sammen... Denne mannen er så utrolig god mot meg. Han dropper til og med selskaper bare for å være med meg, noe han egentlig ikke ville gjort , nå mener jeg ikke at alderen har noe å si uansett når det er snakk om kjærlighet. Hadde det ikke vært for den lavalderen, hadde sannsynligvis ikke folk reagert like negativt som nå. Så lenge to personer har det bra sammen og klarer å finne løsninger og det fungerer bra, så syntes jeg ikke alderen skal få ødelegge noe som helst... Så klart, et lite barn sammen med en på 35, det hadde vært drøyt, men du skjæønner hva jeg mener... ..men tror dere faktisk at han kan være interessert i meg? Vi holdt jo trossalt hender forrige gang ute...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2010 #43 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ville gjort det meste for å få forholdet (hvis det i det hele tatt blir noe av) til å fungere... Dessuten så klaffer vi allerede sammen... Denne mannen er så utrolig god mot meg. Han dropper til og med selskaper bare for å være med meg, noe han egentlig ikke ville gjort , nå mener jeg ikke at alderen har noe å si uansett når det er snakk om kjærlighet. Hadde det ikke vært for den lavalderen, hadde sannsynligvis ikke folk reagert like negativt som nå. Så lenge to personer har det bra sammen og klarer å finne løsninger og det fungerer bra, så syntes jeg ikke alderen skal få ødelegge noe som helst... Så klart, et lite barn sammen med en på 35, det hadde vært drøyt, men du skjæønner hva jeg mener... ..men tror dere faktisk at han kan være interessert i meg? Vi holdt jo trossalt hender forrige gang ute... Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du spør etter råd? Du er fast bestemt på dette, og hører ikke på noe av det som blir sagt, så da er det bare å kjøre på. Dette handler om mer enn at du er under den seksuelle lavalderen. Og jeg reagerer like sterkt på at du vil involvere deg med en på 25, som jeg ville gjort om det var en på 35. Dette handler ikke om tall, men om modning og erfaring. Du er et barn enda, han er en voksen mann. Og han burde virkelig vite bedre. Ikke skjønner jeg hva en på 25 kan ha til felles med ei på 15 heller, med mindre han er svært umoden. Og ja, han er nok interessert i deg. Ikke at det å holde hender eller droppe selskaper er noen big deal, men han bruker tid på deg, og det ville han ikke gjort om han ikke var interessert. Hva han er interessert i, vet jeg ikke. Men det skulle ikke forundre meg om det er sex. Pass på deg sjøl, sier jeg bare. P.s: Hva sier foreldrene dine til dette?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #44 Skrevet 21. desember 2010 Hvis han bare hadde vært interessert i sex med meg, så hvorfor har han ikke hintet noe til det fra første stund? Vi har jo kjent hverandre siden september nå, og ingen av samtalene våre, har han snakket noe om sex eller et kyss en gang... og han prøvde en gang ikke ta på meg første gang vi møttes etter vors.. pluss at han har kjøpt en liten julegave til meg hvis det har noe å si...? Foreldrene mine v et ingenting enda...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2010 #45 Skrevet 21. desember 2010 Han vet jo at du er ulovlig enda. Tenkte meg nesten at foreldrene dine ikke vet noe. Har du tenkt å fortelle dem dette?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #46 Skrevet 21. desember 2010 Mhm... jeg har ikke tenkt til å fortelle dem noe foreløpig, men hvis det blir seriøst, så må jeg vel det.. hvordan det egentlig?
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2010 #47 Skrevet 21. desember 2010 Kan tenke meg at de ikke akkurat kommer til å hoppe av glede over dette, bare.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #48 Skrevet 27. desember 2010 Ingen burde gå inn i noe parforhold før man har passert 20 år. Litt OT, men jeg har akkurat avsluttet et nærmere 6 år langt forhold som jeg inngikk da jeg var fjorten, nå er jeg snart tjue, så at man ikke kan ha seriøse forhold før fylte 20 er bare pisspreik! Men tilbake til tråden. Jeg har vært i samme situasjon som du er nå. Jeg var 13, han tjue. Det du sier, det du gjør er en tro kopi av hva jeg sa og gjorde. Og det han gjorde likeså! Det endte opp med en rimelig ødelagt ungdomstid for meg hvor jeg har vansker for å knytte med til mennsker, jeg har mange bekjente, men klarer ikke å være meg selv fult ut blandt mennesker jeg ikke kjenner 110 %. Dessuten har jeg problemer med sesualitet. Denne mannen tok min jomfrudom da jeg var 13 år. Jeg er nå snart tjue og har fremdeles problemer med hva som skjedde. Vi hadde samleie 7 ganger, og alt var frivillig, allikevel endte det med nesten 3 år bak murene for hans del. Trekk deg ut av dette NÅ. Om du bare overser hva jeg skriver, som har vært i denne situasjonen selv, og sliter med den etter nærmere 7 år, så burde politet spore opp hvor dine innlegg kommer fra slik at de kan finne ut hvem HAN er. Dette kommer til å ødelegge deg, det kommer til å ødelegge han, det kommer til å ødelegge forholdet til din familie og han kommer til å ødelegge forholdet til sin familie. Jeg var akkurat som deg, beskyttet han. Beskyttet at han ikke var sosialt tilbakestående. Mente at han ville vente på meg før vi hadde sex. Hah! Han venta vel i en måned kan jeg tenke meg. Han var også ikke flau for å vise seg med meg, men han var bare ute etter hva jeg hadde mellom beina. Nå er han registrert som pedofil. Trekk deg ut før det er forsent. Ikke ødelegg og kast bort livet ditt på en pedofil drittsekk!
Steinar40 Skrevet 27. desember 2010 #49 Skrevet 27. desember 2010 Litt OT, men jeg har akkurat avsluttet et nærmere 6 år langt forhold som jeg inngikk da jeg var fjorten, nå er jeg snart tjue, så at man ikke kan ha seriøse forhold før fylte 20 er bare pisspreik! Jeg tenker at du misforstår meg litt her. Jeg sier ikke at man ikke KAN ha seriøse forhold før fylte 20 år. Jeg sier derimot at man ikke BØR (burde) ha det i dagens samfunn.
CaspertheGh0st Skrevet 27. desember 2010 #50 Skrevet 27. desember 2010 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #51 Skrevet 27. desember 2010 Litt OT, men jeg har akkurat avsluttet et nærmere 6 år langt forhold som jeg inngikk da jeg var fjorten, nå er jeg snart tjue, så at man ikke kan ha seriøse forhold før fylte 20 er bare pisspreik! Men tilbake til tråden. Jeg har vært i samme situasjon som du er nå. Jeg var 13, han tjue. Det du sier, det du gjør er en tro kopi av hva jeg sa og gjorde. Og det han gjorde likeså! Det endte opp med en rimelig ødelagt ungdomstid for meg hvor jeg har vansker for å knytte med til mennsker, jeg har mange bekjente, men klarer ikke å være meg selv fult ut blandt mennesker jeg ikke kjenner 110 %. Dessuten har jeg problemer med sesualitet. Denne mannen tok min jomfrudom da jeg var 13 år. Jeg er nå snart tjue og har fremdeles problemer med hva som skjedde. Vi hadde samleie 7 ganger, og alt var frivillig, allikevel endte det med nesten 3 år bak murene for hans del. Trekk deg ut av dette NÅ. Om du bare overser hva jeg skriver, som har vært i denne situasjonen selv, og sliter med den etter nærmere 7 år, så burde politet spore opp hvor dine innlegg kommer fra slik at de kan finne ut hvem HAN er. Dette kommer til å ødelegge deg, det kommer til å ødelegge han, det kommer til å ødelegge forholdet til din familie og han kommer til å ødelegge forholdet til sin familie. Jeg var akkurat som deg, beskyttet han. Beskyttet at han ikke var sosialt tilbakestående. Mente at han ville vente på meg før vi hadde sex. Hah! Han venta vel i en måned kan jeg tenke meg. Han var også ikke flau for å vise seg med meg, men han var bare ute etter hva jeg hadde mellom beina. Nå er han registrert som pedofil. Trekk deg ut før det er forsent. Ikke ødelegg og kast bort livet ditt på en pedofil drittsekk! HVA skjedde i forholdet da dere var sammen? Siden du har problemer med det som skjedde... ble ganske nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #52 Skrevet 28. desember 2010 Wow, gratulerer, du fant deg en taper på 25 år, og tror du har skutt gullfuglen bare fordi han gidder følge deg til toget og kaste bort tiden sin på deg. At en fyr på 25 går etter jenter på ungdomsskolen vitner bare om at ingen av jentene på hans alder gidder ha sex med han, obviously fordi han er sosialt retarded. Så keep on dating that sucker, men ikke kom og syt etterpå når du finner ut typen er en taper. hHHAA, hadde han vært sosialt tilbakestående, hadde han faen ikke fått så mange tlf fra vennenne sine hver gang jeg har vært med han du kjenner han ikke, så hold kjeft please.
CaspertheGh0st Skrevet 28. desember 2010 #53 Skrevet 28. desember 2010 (endret) På 28.12.2010 den 1.01, AnonymBruker skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute
L. Kennedy Skrevet 28. desember 2010 #54 Skrevet 28. desember 2010 Lykke til med å fortelle foreldrene dine at du blir utnyttet av en 25-åring, hvis dere kommer så langt
millaogmopsenada Skrevet 28. desember 2010 #55 Skrevet 28. desember 2010 Hei hei!! Jeg kan fortelle litt om min erfaring med "eldre menn". Da jeg var 14 ble jeg sammen med en på 19 år, det fungerte fint i 2 uker helt til han ble voldelig og begynte med voldtekt osv. (på meg). Etter to år kom jeg ut av det "forholdet" Jeg ble ganske skremt av tanken på det å være sammen med gutter/menn etter det. Men ville prøve på nytt! Når jeg ble ca 17 så traff jeg en på 29, han syntes det var "stas" med yngre kjæreste, men fikk ikke nok av meg pga jeg ikke kunne gjøre alt som han kunne.. (pga aldersgrenser osv osv). Så han endte opp med å være utro mot med mange jenter. Når jeg ble ca 18, fikk jeg et romantisk forhold til sjefen min, han var skilt og var da 39 år. Vi ble samboere og hadde et seriøst forhold. Helt til jeg følte at ting gikk litt for fort for meg, han ville etterhvert gifte seg, få barn med meg (det var jo heller ikke sikkert han kunne få barn med tanke på alderen).. Nå er jeg 20 og har sverget på at jeg IKKE skal møte noen som er så mye eldre enn meg.. Ikke kast bort livet ditt på noen som er så veldig mye eldre, husk dem tror også at dem kan lure deg lett! Dump han, fokuser på skolen, venner osv.. Så skal du se at noe naturlig vil dukke opp
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #56 Skrevet 28. desember 2010 Enda en oppdatering: Jeg vet at folk her kommer/er jævlig irritert på meg og tenker at jeg er dum, men det får så være... sikkert litt blind er jeg også, men fortsetter å oppdatere likevel, jeg. Ok, så i dag introduserte han meg til enav kompisene hans, men ikke som kjæreste, men tror nok kompisen skjønte at noe muligens var på gang. Var flaut og alt det der, men gikk helt greit. (Når han introduserer meg til en av hans venner, så må denne mannen faktisk være interessert i meg og ville noe seriøst? Hadde han ville bare ha meg som fckfriend, så hadde han vel neppe brukt så mye tid på meg og gått sakte frem med meg, og sendt mye mld fram og tilbake hvor vi skriver om hvordan dagen har vært osv....) Fikk masse kyss da jeg skulle dra hjem også, og leiet hele tiden hender da vi skulle ut... og han ville møtes meg ganske snart igjen.
undrerseg Skrevet 28. desember 2010 #57 Skrevet 28. desember 2010 Folk har gitt deg mange gode råd om at du bør backe unna, (noe jeg er helt enig i!) Men du bare forsetter og skrive innlegg og spørr oss her ute om han faktisk liker deg? Du hører jo ikke på hva noen sier til deg jente!
Steinar40 Skrevet 28. desember 2010 #58 Skrevet 28. desember 2010 Hvis vi ser bort ifra hva denne 10 år eldre fyren eventuelt måtte ville her ... hva er det du vil med dette? Har du noen egne tanker om det?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #59 Skrevet 28. desember 2010 Jada, jeg vet at fornuften sier at jeg bør holde meg unna, men som sagt, hjertet sier noe helt annet... Steinar: Jeg har lyst til å elske denne mannen i gode og onde dager... Jeg vil faktisk slå meg til ro med han her, og ja, i en alder av 15. Jeg har ingen interesse av å gå å feste og leve livet på den måten. Og han liker seg heller ikke så veldig godt på byen osv. Vi har med andre ord samme meninger og syn på ting og tang. Og ja, det hadde blitt mye pes og mas når folk får vite HVIS vi en dag blir sammen, men hvis kjærligheten er ekte og sterk, så vil ingenting annet få ødelegge...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #60 Skrevet 28. desember 2010 OG FORRESTEN, til alle dere som sier jeg bør holde meg unna, HVORFOR? (Bare begrunn svaret liksom) Er det fordi dere mener uten å kjenne han, at han bare er ute etter å utnytte meg? Eller fordi jeg ikke f¨r gjort så mye med han? mtp at jeg enda ikke er myndig og kommer inne på utestedene osv. Veeel, der går det faktisk ann å snakke om det med partneren sin og å finne en løsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå