Gå til innhold

HVA vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg møtte en mann på 25 på vors for 2 mnd siden. Det sluttet med at vi begynte å veksle msnadr osv... Nå har vi altså snakket sammen nesten HVER dag i flere timer på msn sammen. Om alt og ingenting, egentlig... Han vil gjerne treffe meg, og det ser ut som om han tar dette veldig rolig, fordi han vil ikke "presse" meg mtp at det er 10 års forskjell mellom han. Noen ganger hender det at vi er nødt til å avtales når begge skal logge på msn, da vi er 2 travle personer... Han virker som en ganske bra mann. Han er midt inne i en høy og krevende utdanning og er sjeldent ute på byen. Nei, nå skal jeg ikke være naiv heller, for jeg vet jo at ganske mange gutter/menn sier hva som helst for å komme ned i buksen på jentea. - Men ville ikke det vært drøyt om han kun ville det på meg, da vi har snakket sammen i 2 mnd i fleere timer? Vi har ikke møtt hverandre siden sist, en gang. Vi har avtale på mandag, hvor vi skal ut å spise, deretter dra hjem til han å slappe av litt...

Tror dere at fyren er interessert i meg? Eller er han kun ute etter "friends with benefits"-opplegget? Hadde vært rart hvis han KUN var ute etter sistnevnt, etter at vi har hatt så mange lange samtaler sammen (tenker: hvorfor i all verden bruke så "mye" tid på å snakke med meg hvis han kun er ute etter det? stemmer liksom ikke helt). Og han har IKKE nevnt sex eller noe som helst i samtalene våre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 35 og han er 25?

Skrevet

Jeg er 15, han 25

Skrevet

Såklart vil han ikke noe mer, spesielt ikke ligge med deg. Du er ikke lovlig ;)

Skrevet

Ville ikke møtt han! alt for gammel. Tror ihvertfall du burde si ifra til noen.. kansje høre med moren din om dere snakker om sånt? Skjønner ikke helt hvorfor han skulle prøve å ha et forhold med en som er 10 år yngre og under seksuell lav alder! lite å gjøre sammen når du ikke er 18 engang.. hm.. men det kan jo hende. Du får bare se det ann men.. du merker det vell når dere drar hjem til han? og hvordan han snakker med deg senere. om han vil møtes hjemme til han flere ganger. Litt drøyt at han prøver seg på ei på 15 liksom! Jeg ville IKKE møtt han hjemme hos han alene. ihvertfall ikke etter første middag! Kansje du kan foreslå å ta avslappingen hjemme en annen gang og møtes flere ganger blant folk? For hvis han vil det så er han ikke ute etter bare sex.. Tror jeg ;P Good Luck! Vær FORSIKTIG!!!

• Liker 1
Skrevet

Såklart vil han ikke noe mer, spesielt ikke ligge med deg. Du er ikke lovlig ;)

Det kan godt henne. Uansett, så er det mange som ligger med jenter som en gang ikke er lovlig en gang. Dessuten er sex med denne fyren uaktuelt, til jeg føler meg trygg og vet hvor jeg har han.

Skrevet

Hadde vært rart hvis han KUN var ute etter sistnevnt, etter at vi har hatt så mange lange samtaler sammen (tenker: hvorfor i all verden bruke så "mye" tid på å snakke med meg hvis han kun er ute etter det? stemmer liksom ikke helt). Og han har IKKE nevnt sex eller noe som helst i samtalene våre.

Du vil bli overrasket over hvor utrolig mye tid mange gutter kan legge ned i å kun få seg sex. At han har snakket med deg i lang tid, og heller ikke nevnt sex, er ingen garanti for noe som helst. Og spesielt ikke med tanke på aldersforskjellen her, det gjør meg bare enda mer skeptisk. På din alder hadde jeg en rundt meg i TO ÅR, som kun var ute etter en ting. Når han ikke fikk det, forsvant han til slutt. Men det tok han TO år å innse det. Enkelte har en utrolig utholdenhet når det gjelder muligheten til sex med de som ikke har fylt 16 enda. Synd, ekkelt, men sant.

Husk at det også er ulovlig for dere å ha sex, han kan bli straffet, selv om det er frivillig fra din side.

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke møtt han! alt for gammel. Tror ihvertfall du burde si ifra til noen.. kansje høre med moren din om dere snakker om sånt? Skjønner ikke helt hvorfor han skulle prøve å ha et forhold med en som er 10 år yngre og under seksuell lav alder! lite å gjøre sammen når du ikke er 18 engang.. hm.. men det kan jo hende. Du får bare se det ann men.. du merker det vell når dere drar hjem til han? og hvordan han snakker med deg senere. om han vil møtes hjemme til han flere ganger. Litt drøyt at han prøver seg på ei på 15 liksom! Jeg ville IKKE møtt han hjemme hos han alene. ihvertfall ikke etter første middag! Kansje du kan foreslå å ta avslappingen hjemme en annen gang og møtes flere ganger blant folk? For hvis han vil det så er han ikke ute etter bare sex.. Tror jeg ;P Good Luck! Vær FORSIKTIG!!!

Han var faktisk med på det, å droppe avslappingen hos han etter middagen!! Hmm...

Skrevet

Ok, ikke for å være kjip her nå. Men hold deg langt unna han. Det er ikke normal for en 25 åring å holde på sånn med en 15 åring og i allefall ikke hvis han er oppegående og tar en bra utdannelse sånn som du skriver. Mest sannsynlig er det noe galt med han på den ene eller andre måten. Enten er han kjempe stusselig og en skikkelig taper, da er det ikke noe du vil være sammen med. Ellers så er han på grensa til å være pedofil, og det er skikkelig ille.

Det kan sikkert virke litt sjarmerende og spennende på deg nå, men hvis noe skulle skje mellom deg og han kommer du til å angre, om ikke med en gang så i allefall når du blir eldre.

En bekjent av meg hadde en kjæreste på 16 når han var 27, og kjærestene etter dette har dessverre ikke blitt noe eldre, selv om han har blitt det. Tenk så kvalmende å tenke på i ettertid at en du holdt på med kanskje hadde pedofile tendenser.

La oss si du blir med han på middag og hjem til han etterpå, hva tror du kommer til å skje da?? hvis han prøver seg på mer enn du har lyst til, tror du tør å si nei?

Uansett, hvis du drar på daten si i fra til noen du stoler på hvor du skal og hva du skal.. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Ut fra den informasjonen du gir kan jeg ikke se noe som indikerer at han helt sikkert ER interessert i ett sexuelt forhold med deg. At han liker deg og syns du er en interesant jente betyr ikke at han nødvendigvis vil stikke kuken sin i deg.

Jeg er 25, i mitt hode er 15 åring og 25 åring pedofili, uansett om det er jenta eller gutten som er 15.

Det er flere lysårs forskjell på en 15 åring og en 25 åring, i forhold til en 25 åring og en 35 åring selv om antall år er det samme. Dette har med å gjøre at en 25 åring og en 35 åring er i samme eller to mye nærmere stadier av livet. Mens en på 15 og en på 25 er på to helt forskjellige steder.

Syns du skal slappe av og ta ting som det kommer.

MEN, det er jo ikke direkte uvanlig av menn i starten av 20 årene har seg med mindreårige (selv om dette ikke er lovlig). Jeg tror også at en mulighet kan være at han lar hele greien være opp til deg i og med at du er såpass ung i forhold til han. Dette er hvis han har en sexuell interesse i deg.

Mitt råd til deg er:

En del av det å vokse opp er å lære at det som føles rett i øyeblikk ikke nødvendigvis er det rette valget.

Jeg kjenner verken deg eller han, men på generelt grunnlag er det ikke en god ide for deg å starte med en mann som er så mye eldre enn deg i din alder.

Utrolig få forhold som inngås i 15 årsalderen er forhold som varer i årevis. Å være med en eldre mann i den alderen er å kaste bort ungdommen sin. Jeg regner med at han for det meste henger med folk på sin egen alder, og når han skal ut og feste går han vel gjerne på utesteder hvor du ikke en gang slipper inn før om 3-6 år.

Og da kan du oppleve at du sitter igjen med brødsmuler og en kjøreste som ikke er interessert i henge med dine venner.

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode svar. Skal ta med meg det dere har skrevet "videre" og tenke på det. Dessuten, så blir sex med han, HELT uaktuelt.

Skrevet

En liten oppdatering: Jeg møtte han, vi hadde det ganske koselig. Litt pinlig stillhet, her og der, men det snakket vi om, så det går bra. Vi spiste middag ute, dro på kino, deretter dro jeg hjem igjen. Jeg tok inatitivet til å ligge i armkroken hans, og det så ut som om han likte det, men han klådde altså ikke noe på meg, noe jeg er glad for. Han tok det rolig og pent. Da jeg skulle hjem, fulgte han meg helt til toget og passet på at jeg kom meg godt og trygt hjem... (Han ville)

Ble ikke noe kyss da (han er litt sjenert av seg)

Hva tenker dere?

Skrevet

/\

Vi hadde i utgangspunktet avtale på mandag, men jeg kunne ikke på mandag likevel, så vi tok det likegreit på lørdag hvis noen skulle lure.

Beklager for dobbeltpost...

Skrevet

Da har du nok misforstått hva det å være pedofil er. En pedofil, blir KUN tiltrukket av små barn som er PREpubertale... Hvis du vet hva det betyr. ; )

• Liker 1
Skrevet

Du hører jo ikke hva folk råder deg til i det hele tatt.Så skjønner ikke hvorfor du kommer med hva synes dere?Du får lære av dine egne feil.

Skrevet

Men jeg vil høre hva dere tenker om fyren også... Så klart tar jeg rådene dere gir, til meg!!!:)

Skrevet

Du er 15 år jente og han er 25 år.Det er ikke normalt for en 15 åring å være sammen med en 25 åring.Du er forsatt et barn og han er en mann.De fleste vil kalle han pedofil,det er nettopp det han fremstår som.

At han ikke er frampå nå kan være at han er forsiktig til han blir kjent med deg.

Mitt råd finn deg en på egen alder.

Skrevet

Men jeg vil høre hva dere tenker om fyren også... Så klart tar jeg rådene dere gir, til meg!!!:)

10 år i aldersforskjell er altfor mye når du bare er 15 år.

Dessuten er det best at du ikke tenker på noe forhold i det hele tatt før du blir noen år til. Altfor tidlig.

Ingen burde gå inn i noe parforhold før man har passert 20 år.

Skrevet

Pre pubertal eller ikke, så er du ikke voksen. Hår på tissen betyr ikke at det er en god ide å innlede ett forhold til en voksen mann. Beklager nå er jeg veldig direkte, men høfflige hint ser ikke ut til å nå fram.

25= voksen

15= ikke voksen

Du kan gjerne tro alt du vil at du ikke er naiv, og at du er så moden for aldern og alt det der. Men det vil komme en dag der du innser realiteten. Og hvor kult tror du det er da og se tilbake på en bortkastet ungdomstid ? Den ER bortkastet når du bruker den på ting du har 30 år på deg til å gjøre senere i livet. + At å gjøre det nå er nesten dømt til å bli mislykket / bortkaste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...