Gjest Adera Skrevet 7. desember 2010 #101 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hva installerte du? Om du har spilt fram til nå har du jo alle patchene og da trenger du kun legge inn key'en. --- Nå skal vi straks spise middag, så er det på'an igjen! :D Bare Cataclysm... Tok 2 timer å installere spillet, og no har eg venta siden 11:40 for å få ned ein patch på 8,4gb. Edit: 1,1 gb to go. Blææh. Endret 7. desember 2010 av Adera
Yme Skrevet 7. desember 2010 #102 Skrevet 7. desember 2010 Jeg instalerte world of warcraft for noen dager siden her. Blei litt inspirert av de kule animasjonsfilmene de lager, med den stygge dragen og sånt, så jeg tenkte jeg skulle prøve det (jeg har spilt det litt før, men det er en stund siden) Det var helt greit, men det er da et utrolig lett spill... Jeg forstår at folk kan like å spille det som litt billig/enkel underholdning, men jeg kan ikke si jeg føler at spillet utfordrer meg på noen måte, å det syns jeg var litt kjipt. Føles som at jeg bare ser på figuren min som danser gjennom kamp etter kamp. Har spilt en del andre MMOspill, hvor jeg faktisk må bruke hodet en del, og putte litt innsats inn i det, for at ting skal gå bra... Jeg veit ikke... Får liksom følelsen av at WoW er et spill for barn, selvom det som sagt funker helt fint som kjapp og enkel underholdning. Den her blei litt off topic etter hvert
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #103 Skrevet 7. desember 2010 Spillet "starter" jo ikke skikkelig før du er max level. Kjøpte Cataclysm idag for 149kr. Overrasket over prisen og antall spill de hadde i butikken. Var sikker på at det skulle være utsolgt!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #104 Skrevet 7. desember 2010 Jeg instalerte world of warcraft for noen dager siden her. Blei litt inspirert av de kule animasjonsfilmene de lager, med den stygge dragen og sånt, så jeg tenkte jeg skulle prøve det (jeg har spilt det litt før, men det er en stund siden) Det var helt greit, men det er da et utrolig lett spill... Jeg forstår at folk kan like å spille det som litt billig/enkel underholdning, men jeg kan ikke si jeg føler at spillet utfordrer meg på noen måte, å det syns jeg var litt kjipt. Føles som at jeg bare ser på figuren min som danser gjennom kamp etter kamp. Har spilt en del andre MMOspill, hvor jeg faktisk må bruke hodet en del, og putte litt innsats inn i det, for at ting skal gå bra... Jeg veit ikke... Får liksom følelsen av at WoW er et spill for barn, selvom det som sagt funker helt fint som kjapp og enkel underholdning. Den her blei litt off topic etter hvert Du kan ikke si wow er lett før du tar litch king aleine 2
pittie Skrevet 7. desember 2010 #105 Skrevet 7. desember 2010 Jeg vil ikke låte frekk, men å uttale seg etter et par dager er vel kanskje litt kjapt, wow er et enormt spill. I wotlk ble alt ganske fjollete, og det virker det til blizzard er nogenlunde klar over. Questing er riktig nok en enkel oppgave nå med veldig enkle forklaringer på alt, men questing er ikke det som krever noe av spilleren annet enn tid. Perioden med questing er der for å fenge spillere i alle aldersgrupper og lære dem mekanikken. Og levling generelt går veldig kjapt om man kommer i grupper med folk som har spilt wow en stund. Er kun i raid man får utfordringer, eller i random grupper med mennesker som ennå ikke har forstått begrepet "don't stand in fire". Den "nye" achievement jakten gir også en utfordring til de som ønsker det, hvor man skal drepe bossen innen en tidsramme eller drepe x-antall mobs i kampens hete f.eks. Jeg synes i hvertfall wow har noe for de fleste. 1
Yme Skrevet 7. desember 2010 #107 Skrevet 7. desember 2010 Spillet "starter" jo ikke skikkelig før du er max level. Så alle fortellingene gjennom de forskjellige stedene er ikke selve spillet, men at du bare raider om og om og om og om igjenn etter max level, det er selve spillet? Max level er uintresangt for meg. Syns ikke det er gøy å raide etter nytt utstyr, bare sånn at jeg kan raide igjenn, for å få nytt utstyr. Jeg forstår ikke hvordan det er selve spillet. Du kan ikke si wow er lett før du tar litch king aleine Det kan jeg når jeg sammenligner det med andre spill i samme sjanger, som utfordrer meg mye mer gjennom hele spillet, å ikke bare i 5-10 raids som man må spille om og om og om igjenn etter man er på maks level. Jeg vil ikke låte frekk, men å uttale seg etter et par dager er vel kanskje litt kjapt, wow er et enormt spill. I wotlk ble alt ganske fjollete, og det virker det til blizzard er nogenlunde klar over. Questing er riktig nok en enkel oppgave nå med veldig enkle forklaringer på alt, men questing er ikke det som krever noe av spilleren annet enn tid. Perioden med questing er der for å fenge spillere i alle aldersgrupper og lære dem mekanikken. Og levling generelt går veldig kjapt om man kommer i grupper med folk som har spilt wow en stund. Jeg spilte det en del da det var helt nytt, siden jeg likte de gamle warcraftspillene, og dermed syns det var kult at de skulle lage MMO av dem. Da var også wow et vanskligere spill enn det er nå, men det har aldri hatt utfordringer på samme måte som noen av de andre spillene i samme sjanger. I mine øyne finnes det ikke noe I wow som er vanskelig... Det finnes bare ting som tar tid. Ta feks de vanskligste raidene... De er bare vansklig de første ganegen man kjører gjennom, fordi man ikke helt veit hva man skal og hvordan man må banke han fjotten i enden. Er kun i raid man får utfordringer, eller i random grupper med mennesker som ennå ikke har forstått begrepet "don't stand in fire". Den "nye" achievement jakten gir også en utfordring til de som ønsker det, hvor man skal drepe bossen innen en tidsramme eller drepe x-antall mobs i kampens hete f.eks. Jeg synes i hvertfall wow har noe for de fleste. Jeg er helt enig i at det har noe for de fleste, for det er et veldig enkelt og greit spill. De har vært flinke til å sette det sammen sånn at menyene er enkle og at man lett kommer i gang. For de som liker achievements så kan det være en utfordring ja, så det var et godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #108 Skrevet 7. desember 2010 Så alle fortellingene gjennom de forskjellige stedene er ikke selve spillet, men at du bare raider om og om og om og om igjenn etter max level, det er selve spillet? Max level er uintresangt for meg. Syns ikke det er gøy å raide etter nytt utstyr, bare sånn at jeg kan raide igjenn, for å få nytt utstyr. Jeg forstår ikke hvordan det er selve spillet. Hvor sa jeg noe om å raide? Selv raider jeg ikke, foruten questene du får en gang pr. uke. Etter level 80 som da var den gamle lvl cappen er det enormt mye annet enn å raide som står for tur. Er det historien du er ute etter, vil du ikke skrape i skorpa engang uten å bli lvl80+.. Om max level da er uinteressant vil jeg heller anbefale Aion, LOTRO eller andre mmo'er.
madison rose Skrevet 7. desember 2010 #109 Skrevet 7. desember 2010 det som gjør WoW "verdt det" for min del er størrelsen på hele universet og alt sammen. det har liksom aldri en ende, og der er alltid mange spillere. akkurat størrelsen på WoW kan ikke sammenlignes med noe annet MMO. 1
Yme Skrevet 7. desember 2010 #110 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvor sa jeg noe om å raide? Selv raider jeg ikke, foruten questene du får en gang pr. uke. Etter level 80 som da var den gamle lvl cappen er det enormt mye annet enn å raide som står for tur. Er det historien du er ute etter, vil du ikke skrape i skorpa engang uten å bli lvl80+.. Om max level da er uinteressant vil jeg heller anbefale Aion, LOTRO eller andre mmo'er. Okei, men hva er det man gjør på max level da? Det eneste jeg har sett av det er at alle raider. De driver med pvp også, men det er jo ikke en max lvl greie. Hva andre ting kan man gjøre? det som gjør WoW "verdt det" for min del er størrelsen på hele universet og alt sammen. det har liksom aldri en ende, og der er alltid mange spillere. akkurat størrelsen på WoW kan ikke sammenlignes med noe annet MMO. Mulig jeg missforstår hva du mener med størrelsen nå, men det finnes andre spill som har mye større areal og flere steder å reise til. WoW har rundt 12 millioner aktive kontoer har jeg lest, å det er mye mer enn noen andre MMOspill, så sånsett er det jo større. Endret 7. desember 2010 av Yme
Britt Banditt Skrevet 7. desember 2010 #111 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nå skal jeg også spille Hvilke servere spiller dere på? Edit: Får vel si hvor jeg spiller da Shadowsong, alliance Endret 7. desember 2010 av Linelia
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #113 Skrevet 7. desember 2010 Okei, men hva er det man gjør på max level da? Det eneste jeg har sett av det er at alle raider. De driver med pvp også, men det er jo ikke en max lvl greie. Hva andre ting kan man gjøre? Mulig jeg missforstår hva du mener med størrelsen nå, men det finnes andre spill som har mye større areal og flere steder å reise til. WoW har rundt 12 millioner aktive kontoer har jeg lest, å det er mye mer enn noen andre MMOspill, så sånsett er det jo større. Vær så snill å hold deg til tema. 1
Yme Skrevet 7. desember 2010 #114 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Vær så snill å hold deg til tema. Jeg svarer bare på innlegg som er retta til meg. I utgangspunktet blei det første innlegget mitt litt off topic, selvom det ikke var helt hensikten, å det gjorde jeg klart ved å skrive at det blei litt off topic. Det er ikke min skyld at folk følte de trengte å skrive noe svar på akkurat den delen... Det var bare noen tanker jeg hadde i sammenheng med det jeg skrev om cataclysm. Edit: Kort oppsumering av mitt første innlegg er at jeg syns cataclysm så kult ut, og at jeg bestemte meg for å prøve det. Spørsmålet var jo om det var flere som ville spille det. Endret 7. desember 2010 av Yme
FantasDick Skrevet 7. desember 2010 #115 Skrevet 7. desember 2010 Bare Cataclysm... Tok 2 timer å installere spillet, og no har eg venta siden 11:40 for å få ned ein patch på 8,4gb. Edit: 1,1 gb to go. Blææh. Du må patche maskinen din, ja, men du trenger ikke installere Cataclysm, er bare å legge inn nøkkelen på battle.net-kontoen din - gjort på ett minutt! --- Har gått kjempefint på Vashj - overrasket! Ingen kø (bortsett fra i går rundt 00.00-01.00), bittelitt lagg og noen disconnects, men ellers går det som smurt. :D
Gjest Sommertid Skrevet 8. desember 2010 #116 Skrevet 8. desember 2010 Lvl 81 og en worgen på lvl 11 nå Gud så gøy det var å spille igjen. Veldig trist å måtte tenke på at jeg må bytte gearet mitt. Jeg så var så stolt over gearet jeg hadde. :gjeiper: Ellers var det morsomt med sjøhestene, men jeg fikk veldig Finding Nemo følelse innimellom. Jeg spiller alliance på terokar. Hvilke karakter er deres main? Jeg har en shaman healer
Gjest Heloise Skrevet 8. desember 2010 #117 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Kom hjem fra jobb natt til tirsdag og da ble det litt cata før senga ^^ Var gøy! Cata er det beste som har hendt WoW. Jeg elsker de nye forandringene og stedene, men synes det er litt "teit" at heirlooms nå er guild-leveling items, for jeg er kun i små "casual" guilds og kommer aldri til å se et guild jeg er i "dinge" lvl 20.... Horde på Moonglade Alliance på The Sha'tar ("Ex-realmen" er Defias Brotherhood) Endret 8. desember 2010 av Heloise
pittie Skrevet 8. desember 2010 #118 Skrevet 8. desember 2010 Spiller horde på Shattered Hand, og liitt ally på Grim Batol. Mainen er survival hunter.
Cera Skrevet 8. desember 2010 #119 Skrevet 8. desember 2010 Jeg preordered Cataclysm på gamezone for over en uke siden, men har ennå ikke fått det.. Jeg vil også
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #120 Skrevet 8. desember 2010 Bare Cataclysm... Tok 2 timer å installere spillet, og no har eg venta siden 11:40 for å få ned ein patch på 8,4gb. Edit: 1,1 gb to go. Blææh. Jøss, har du treig pc da eller? rpm på harddisken og litt slapp prosessor? Jeg installerte på vel 30 min på en ganske my maskin. Men selv om jeg hadde patcha opp og spilt fra før måtte jeg fremdeles laste ned en 9gb etter ferdig installert spill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå