Gjest Sommertid Skrevet 16. desember 2010 #141 Skrevet 16. desember 2010 Ble en liten ufrivillig pause her da kontoen min plutselig ble stengt..Men viste seg at den har blitt hacket så de skulle fikse det. Men det tar kanskje litt tid. Har ikke opplevd noe sånt før.. Men men..jeg har masse andre ting og finne på imens så det går bra:) Opplevd dette jeg også. Ringte blizzard og det ble fikset på dagen =) Alt jeg mistet var til bake i løpet av få timer
Cera Skrevet 16. desember 2010 #142 Skrevet 16. desember 2010 Opplevd dette jeg også. Ringte blizzard og det ble fikset på dagen =) Alt jeg mistet var til bake i løpet av få timer Håper min blir i orden før helgen ihvertfall. De sa de skulle ordne det så fort som mulig da jeg ringte igår.
KaDust Skrevet 17. desember 2010 #143 Skrevet 17. desember 2010 Håper min blir i orden før helgen ihvertfall. De sa de skulle ordne det så fort som mulig da jeg ringte igår. Jeg ble også hacket engang (riktignok var det eksen min som hacket). Men den accounten fikk jeg aldri tilbake, og den er låst
Gjest Sommertid Skrevet 17. desember 2010 #144 Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg ble også hacket engang (riktignok var det eksen min som hacket). Men den accounten fikk jeg aldri tilbake, og den er låst Serriøst? Hva sa Blizzard når du pratet med dem? Hva var forklaringen på at du ikke fikk åpnet den igjen liksom? Jeg vet at de har en polisy om at hvis kontoen blir hacket flere ganger vil de stenge, men trodde ikke de gjore dette når det var et engangstilfelle. Endret 17. desember 2010 av Sommertid
Cera Skrevet 17. desember 2010 #145 Skrevet 17. desember 2010 Serriøst? Hva sa Blizzard når du pratet med dem? Hva var forklaringen på at du ikke fikk åpnet den igjen liksom? Jeg vet at de har en polisy om at hvis kontoen blir hacket flere ganger vil de stenge, men trodde ikke de gjore dette når det var et engangstilfelle. Det visste jeg ikke :S Men da jeg pratet med dem for et par dager siden sa de at de skulle ordne det så da må jeg jo bare tro på at de gjør det da.. Men hadde vært greit å vite hvor lang tid det tar.
KaDust Skrevet 18. desember 2010 #146 Skrevet 18. desember 2010 Serriøst? Hva sa Blizzard når du pratet med dem? Hva var forklaringen på at du ikke fikk åpnet den igjen liksom? Jeg vet at de har en polisy om at hvis kontoen blir hacket flere ganger vil de stenge, men trodde ikke de gjore dette når det var et engangstilfelle. Var fordi idioten av en eks jeg har hadde claimet accounten med flere emailer. Så de klarte ikke finne hvem som var den "riktige" eieren, og da låste de den så den ikke kom i feil hender. blahhh
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #147 Skrevet 18. desember 2010 Var fordi idioten av en eks jeg har hadde claimet accounten med flere emailer. Så de klarte ikke finne hvem som var den "riktige" eieren, og da låste de den så den ikke kom i feil hender. blahhh Hadde ikke du serialkode da?
KaDust Skrevet 18. desember 2010 #148 Skrevet 18. desember 2010 Hadde ikke du serialkode da? Spilte ingen rolle, for han tok ID-kortet mitt og sendte inn ID-bilde på ett av mailene. ;<
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #149 Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg skikkelig lei her., Gjorde om blood elfen min til goblin. Problemet er når(ja jeg er hunter) feign deather så overdriver goblinen min så jævelig og folk ser jo at alt er fake(at jeg ikke dauer...aaaarg skal ikke ta 5-6 sekunder fra jeg trykker på knappen til jeg ligger nede. her viser hvordan http://www.youtube.com/watch?v=enbQcszdIpg 1
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2011 #150 Skrevet 4. januar 2011 Jeg må le Det der så jammen dust ut, mirandaa!
KaDust Skrevet 4. januar 2011 #151 Skrevet 4. januar 2011 Hahahaha. Har sett det da jeg har drept et par huntere som har prøvd å lure seg unna med feign death. Synd for dem at jeg fortsatt kan targette de å ser at dottene mine fortsatt tikker
Gjest Heloise Skrevet 4. januar 2011 #152 Skrevet 4. januar 2011 Nei, herregud.... Ser det slik ut når de dør også? 0.o
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #153 Skrevet 4. januar 2011 Nei, herregud.... Ser det slik ut når de dør også? 0.o jada
Gjest Heloise Skrevet 4. januar 2011 #154 Skrevet 4. januar 2011 Men da er det jo "greit", forsåvidt Hvorfor de har laget en "dødsdans" forstår jeg ikke, og hvorfor draeneis kaster våpenet når de dør, forstår jeg heller ikke.. Ser bare dumt ut. Spesielt når de feigner. Kaster våpenet for å reise seg opp med det tilbake i hånda.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #155 Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg skikkelig lei her., Gjorde om blood elfen min til goblin. Problemet er når(ja jeg er hunter) feign deather så overdriver goblinen min så jævelig og folk ser jo at alt er fake(at jeg ikke dauer... Det er da ingen som lar seg lute av feign i pvp uansett? :klø: Så lenge den gjør likt som når den dør ordentlig er det ikke noe forskjell fra andre raser. Male nightelf feks er også innmari teatralsk når de dør.
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #156 Skrevet 4. januar 2011 Det er da ingen som lar seg lute av feign i pvp uansett? :klø: Så lenge den gjør likt som når den dør ordentlig er det ikke noe forskjell fra andre raser. Male nightelf feks er også innmari teatralsk når de dør. Joda.. Veldig mange. Når man "døde fort" ble man fortere "usynlig " i folkemengden enn man blir med den laaaaange teater greia nå 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #158 Skrevet 8. januar 2011 Joda.. Veldig mange. Når man "døde fort" ble man fortere "usynlig " i folkemengden enn man blir med den laaaaange teater greia nå Det er da bare å trykke TAB, så autotargeter man de som evt lever.
Fluffe Skrevet 8. januar 2011 #159 Skrevet 8. januar 2011 Det er da bare å trykke TAB, så autotargeter man de som evt lever. Vet åssen man spiller altså..
Yme Skrevet 8. januar 2011 #160 Skrevet 8. januar 2011 Da jeg spilte wow var det ofte at folk gikk på feign death. Spilte på pvpserver, å det funke både ute i gatene og inne på battle grounds. Folk er vel kjappe med å tæbbe til et nytt bytte om de ser at man dør, selvom man har halve livet igjen, å pettn fortsatt lever
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå