AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #121 Skrevet 8. desember 2010 Hvordan i all verden klarer dere å komme så høyt opp i lvl? Spiller dere hele dagen lang da eller? Jeg kommer lett opp til lvl 25, men så går det såååå sakte
JumboJenny Skrevet 9. desember 2010 #122 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo faktisk ganske lett. Følge questene osv. Frem til 83 synes jeg det har gått greit, nå drar det på litt med 5millioner xp, og til 85 9 millioner xp. Bare kos :D
Gjest Xelle Skrevet 9. desember 2010 #123 Skrevet 9. desember 2010 Hvordan i all verden klarer dere å komme så høyt opp i lvl? Spiller dere hele dagen lang da eller? Jeg kommer lett opp til lvl 25, men så går det såååå sakte Jeg stiller med i kø for randoms, så quester jeg mens jeg venter. Går fort unna da.
Gjest Consensio Skrevet 9. desember 2010 #125 Skrevet 9. desember 2010 Hvordan i all verden klarer dere å komme så høyt opp i lvl? Spiller dere hele dagen lang da eller? Jeg kommer lett opp til lvl 25, men så går det såååå sakte Når man vet hvor man skal og hva man skal så er det ikke så vanskelig. Har aldri hatt problemer med å dra opp en char fra 1-80 på ca en uke, og jeg spiller absolutt ikke mye i det hele tatt. Jeg har 7 chars på lvl 80 (en av dem er nå lvl 85 da) og det begynner å bli drittkjedelig å dra opp chars...men vanskelig, nei det er det ikke.
Cera Skrevet 9. desember 2010 #126 Skrevet 9. desember 2010 Jeg preordered Cataclysm på gamezone for over en uke siden, men har ennå ikke fått det.. Jeg vil også Da var det kommet!! 85 here I come
Gjest Heloise Skrevet 9. desember 2010 #127 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo faktisk ganske lett. Følge questene osv. Frem til 83 synes jeg det har gått greit, nå drar det på litt med 5millioner xp, og til 85 9 millioner xp. Bare kos :D Jeg lurer på hva Blizz kommer til å gjøre senere, det begynner å bli vanvittig lange tall nå! "For å tanke trenger du nå 5670003442000000 HP." Hmm! Tja ^^
KaDust Skrevet 11. desember 2010 #128 Skrevet 11. desember 2010 Haha, jeg kom i lvl 85 først i guilden, og gutta lagde fin forside om det, må jeg si: http://highlife.guildlaunch.com/ Må notere at det er ikke jeg som redigerte bildet på den måten x)
Fluffe Skrevet 11. desember 2010 #129 Skrevet 11. desember 2010 Nesten alle realm first var fra guilden min :D Gadd ikke stresse med noe egentlig jeg
Gjest Joakim Skrevet 14. desember 2010 #130 Skrevet 14. desember 2010 Haha, Illustrious Grand Master. Lurer på hvor store superlativer de må dra på i framtidige expansions
KaDust Skrevet 14. desember 2010 #131 Skrevet 14. desember 2010 Haha, Illustrious Grand Master. Lurer på hvor store superlativer de må dra på i framtidige expansions Lal, ja det kan jo bli morro å se
Gjest Xelle Skrevet 14. desember 2010 #132 Skrevet 14. desember 2010 Super mega awesome illustrious grand master
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #133 Skrevet 14. desember 2010 haha ja! Det blir artig å se... Jeg har så abstinenser, har 4 eksamer denne uka så har ikke fått spilt noe særlig, er lvl 64. Til helgen blir det nerding på høgt plan!
2ne2 Skrevet 14. desember 2010 #134 Skrevet 14. desember 2010 Visste ikke at KG hadde så mange nerder Selv er jeg på lvl 84, og syns det er veldig artig å spille! Eneste som var kjedelig er at alt gearet som jeg har brukt lang tid på å få byttes ut med grønne ting! Men men
KaDust Skrevet 14. desember 2010 #135 Skrevet 14. desember 2010 Er såppass mange her at regnet med at det var en del nerder her egentlig. Og skinnet bedrar på mange. Ingen som tror meg når jeg sier at jeg spiller aktivt og er officer ;p
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #136 Skrevet 15. desember 2010 Er såppass mange her at regnet med at det var en del nerder her egentlig. Og skinnet bedrar på mange. Ingen som tror meg når jeg sier at jeg spiller aktivt og er officer ;p Åh gud.. jeg får vondt langt inni hjerterota når jeg tenker tilbake på tiden som offiser. Makan til gnål skal man lete lenge etter. Være seg skuffede som ikke ble invitert i instanse, hvorfor de ikke fikk være med like ofte som andre, eller om kompisen kan joine guildet og gidder ikke skrive søknad. Aldri mer!
KaDust Skrevet 15. desember 2010 #137 Skrevet 15. desember 2010 Åh gud.. jeg får vondt langt inni hjerterota når jeg tenker tilbake på tiden som offiser. Makan til gnål skal man lete lenge etter. Være seg skuffede som ikke ble invitert i instanse, hvorfor de ikke fikk være med like ofte som andre, eller om kompisen kan joine guildet og gidder ikke skrive søknad. Aldri mer! Haha, er så glad for a guildmemberne våres ikke er whinete. <3
Gjest Sommertid Skrevet 15. desember 2010 #138 Skrevet 15. desember 2010 Haha, er så glad for a guildmemberne våres ikke er whinete. <3 Glad jeg ikke er i en slik guild! Hos oss har rank lite og si, alle er like "viktige" Vi prøver å inkludere mest mulig å lage dungeon runs for alle lvler. Venner av guildmembers er velkommne så lenge de kan oppføre seg Ellers kom jeg til 85 på søndag, har byttet ut alt av epic gear Nye dungs er gøy og utfordrende å heale i, gleder meg til jeg har høy nok gs til å joine hc Cata dungs.
KaDust Skrevet 15. desember 2010 #139 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Glad jeg ikke er i en slik guild! Hos oss har rank lite og si, alle er like "viktige" Vi prøver å inkludere mest mulig å lage dungeon runs for alle lvler. Venner av guildmembers er velkommne så lenge de kan oppføre seg Ellers kom jeg til 85 på søndag, har byttet ut alt av epic gear Nye dungs er gøy og utfordrende å heale i, gleder meg til jeg har høy nok gs til å joine hc Cata dungs. Men nå er vi en HM raiding guild. Blir litt annerledes da Men vi er også en veldig vennlig guild, og venner å familie er velkommen til å joine. Og vi inkluderer alle når vi gjør dungs å slikt også. Ingen som merker noe særlig til hvem som er officer og ikke, med mindre vi må ta en prat med dem om oppførsel (om den har vært bad). Stortrives der! Endret 15. desember 2010 av KaDust
Cera Skrevet 16. desember 2010 #140 Skrevet 16. desember 2010 Ble en liten ufrivillig pause her da kontoen min plutselig ble stengt..Men viste seg at den har blitt hacket så de skulle fikse det. Men det tar kanskje litt tid. Har ikke opplevd noe sånt før.. Men men..jeg har masse andre ting og finne på imens så det går bra:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå