Fluffe Skrevet 7. desember 2010 #81 Skrevet 7. desember 2010 Wohoo :D Jeg koser meg ! Valgte å dra til Vashj`ir! Ser helt fantastisk ut nedi vannet her, men hai som driver å svømmer rundt og ! =) det er kjempe mange folk der + mange med pvp tags
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #82 Skrevet 7. desember 2010 Av dere som kjøpte online... Jeg gjorde dette, og kommer ikke inn fordi min pre-paid gametime er over. Men altså, når man kjøper en ny expansion over nett, burde det ikke følge med én mnd spilltid da? Det gjorde det virkelig med de andre. Noen som vet what to do? Jeg brukte så klart mine siste kr på spillet, og har ikke dekning for ny spilltid. Hurra.
Antlers Skrevet 7. desember 2010 #83 Skrevet 7. desember 2010 Av dere som kjøpte online... Jeg gjorde dette, og kommer ikke inn fordi min pre-paid gametime er over. Men altså, når man kjøper en ny expansion over nett, burde det ikke følge med én mnd spilltid da? Det gjorde det virkelig med de andre. Noen som vet what to do? Jeg brukte så klart mine siste kr på spillet, og har ikke dekning for ny spilltid. Hurra. Nei, det følger nok ikke med gratis spilletid i den forstand, men det følger med "free trial" når man kjøper spillet i butikk (pleier å være på 10 dager).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #84 Skrevet 7. desember 2010 Det synes jeg faktisk er veldig dårlig. I bekreftelsesmailen står det at det bare er å begynne å spille med én gang. Og når jeg tenker meg om, så skulle spilletiden min ikke gått ut før 12/12.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #85 Skrevet 7. desember 2010 Nå vil det jo faktisk ikke la seg betale heller da så. Har prøvd to forskjellige kort MED penger på, og ingen av de går. Kjempeflott! Sier at kortnr og den tre nr-koden er fei. Noe de IKKE er. Superbra!
Fluffe Skrevet 7. desember 2010 #87 Skrevet 7. desember 2010 Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer tilbake til vashjir når jeg har hartet tilbake til ogrimmar?
pittie Skrevet 7. desember 2010 #88 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer tilbake til vashjir når jeg har hartet tilbake til ogrimmar? Hadde ikke de plassert noen portaler like ved der man tok start questet? Altså der man så Thrall i en visjon. Mulig jeg tar feil. Edit: Der er både vashj'ir og tol barad portal. Endret 7. desember 2010 av pittie
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #89 Skrevet 7. desember 2010 burde det ikke følge med én mnd spilltid da? Det gjorde det virkelig med de andre. Noen som vet what to do? Jeg brukte så klart mine siste kr på spillet, og har ikke dekning for ny spilltid. Hurra. Nei det bør vel ikke det, det er jo ikke det de selger. Det er spillet... Du får sende dem en mail og høre, kanskje det løser seg med spilletiden din.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #90 Skrevet 7. desember 2010 ZzzZz, ja folkens hvor langt har dere kommet? Jeg kvelda klokka halv 5, og stod opp nå.. er helt vrak, trenger kaffe Nå kan jegikke spille igjen før til kvelden, men abstinensene raser i kroppen allerede.
FantasDick Skrevet 7. desember 2010 #91 Skrevet 7. desember 2010 Straks 82 nå. Tok jo evigheter å logge på.. Nå er det på tide med en blund!
Gjest Adera Skrevet 7. desember 2010 #92 Skrevet 7. desember 2010 Herregud..... Megatreg installering jo. Har vel sittet i 20-30 minutter og kun komt til 23%
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2010 #93 Skrevet 7. desember 2010 Ja.. Nå har de verste gamerne løyet på seg en forkjølelse for å spille xD
Gjest Joakim Skrevet 7. desember 2010 #94 Skrevet 7. desember 2010 Synes WoW kun er gøy fram til man er max level og har prøvd 5mann instansene. Skjønner ikke helt folk som orker å raide samme dungeon hundre ganger. Ser at Cataclysm kan være mer verdt pengene enn de to forrige tilleggspakkene da man får nytt innhold level 1-60 og 80-85. Venter nok til etter jeg er ferdig med studiene før jeg prøver dette igjen.
orchid1988 Skrevet 7. desember 2010 #95 Skrevet 7. desember 2010 Denne gangen har elkjøp ikke vært flink å levere tidsnok. Forrige gang fikk vi dagen før. Men her får vi ikke før i morgen. Mannen min er lite fornøyd hehe...!!! Jeg tror jeg skal klare å holde ut til i morgen tidlig, selvom jeg har veldig lyst å prøve ut i dag. Men er så fornøyd nå som eg endelig har fått tak i Loque'nahak :D endelig etter å ha letet i en hel evighet!!! Så er happy. Var nesten å gi opp siden Cata kom nå. Men første forsøk på leting i dag, der var nydeligheten min <3 hihi :D
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #96 Skrevet 7. desember 2010 Hadde ikke de plassert noen portaler like ved der man tok start questet? Altså der man så Thrall i en visjon. Mulig jeg tar feil. Edit: Der er både vashj'ir og tol barad portal. Vet du om det er på samme måte for alliance?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #97 Skrevet 7. desember 2010 Vet du om det er på samme måte for alliance? Det går ann å spørre vaktene.
FantasDick Skrevet 7. desember 2010 #98 Skrevet 7. desember 2010 Herregud..... Megatreg installering jo. Har vel sittet i 20-30 minutter og kun komt til 23% Hva installerte du? Om du har spilt fram til nå har du jo alle patchene og da trenger du kun legge inn key'en. --- Nå skal vi straks spise middag, så er det på'an igjen! :D
Solros Skrevet 7. desember 2010 #99 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jisses, ble lvl 81 inatt, sov litt og skulle logge meg på ikveld....1703 i kø, estimated time: 188 min . Så lenge varte den moroa Endret 7. desember 2010 av Solros
pittie Skrevet 7. desember 2010 #100 Skrevet 7. desember 2010 Jisses, ble lvl 81 inatt, sov litt og skulle logge meg på ikveld....1703 i kø, estimated time: 188 min . Så lenge varte den moroa I alle dager. Hvilken realm spiller du på? :gjeiper: Jeg har en bar igjen til jeg blir 81 og alt jeg har gjort er archeology, og sovet. Ikke søren om jeg orker å queste der 30 andre hordes og 10 allys holder på samtidig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå