Småkjekset Skrevet 6. desember 2010 #61 Skrevet 6. desember 2010 Nå er jeg veldig glad for at ejg bare kan kose meg med min lvl 71 paladin nå, og så gleder jeg meg til ting roer seg litt mer og jeg har gått opp til lvl 80
madison rose Skrevet 6. desember 2010 #62 Skrevet 6. desember 2010 snaaaart er klokka åtte, og posthuset åpner! iiih! gleder meg til å flyge over Stormwind :D
Antlers Skrevet 6. desember 2010 #63 Skrevet 6. desember 2010 "Play WoW the minute the servers go online!", ja særlig :gjeiper: 1
Gjest Iah Skrevet 6. desember 2010 #64 Skrevet 6. desember 2010 Kom meg inn, fikk kjøpt flying skill. Så ble jeg kastet av og kommer meg ikke inn igjen. Det tar jeg som et tegn og går og legger meg.
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #65 Skrevet 6. desember 2010 Vi sitter 4 stykker og taster passord for harde livet, og popkornet forsvinner i spenning. er en gjeng på 7 stk og bare en har kommet inn
Gjest Xelle Skrevet 6. desember 2010 #66 Skrevet 6. desember 2010 "Play WoW the minute the servers go online!", ja særlig :gjeiper: Med tanke på hvor mange europeiske spillere det er, og hvor mange av de som prøver å logge seg på nå...ble nok en liten kræsj
Antlers Skrevet 6. desember 2010 #67 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Med tanke på hvor mange europeiske spillere det er, og hvor mange av de som prøver å logge seg på nå...ble nok en liten kræsj Jepp, det kom ikke akkurat som et stort sjokk, men det er dumt av dem å si "play the minute the servers go online", når de vanligvis opererer med "soon" og "very soon", for å ha sitt på det tørre :gjeiper: http://www.wowwiki.com/Soon Endret 6. desember 2010 av Antlers
Gjest Consensio Skrevet 6. desember 2010 #68 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har vært inne en liten stund nå. Min lille, søte goblin mage med sin flying mount i Orgrimmar, yay
pittie Skrevet 6. desember 2010 #69 Skrevet 6. desember 2010 Har ikke de "you are number ... in queue" lenger?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #71 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ble disca, og er igjen på success! Men jeg gir meg da ikke, dette er jo noe av "moroa" med å være med på starten!
Gjest Sommertid Skrevet 7. desember 2010 #74 Skrevet 7. desember 2010 Joda, jeg endte opp med å kjøpe det i kveld jeg også Så nå sitter jeg og venter på å komme meg inn med resten av dere.
Gjest Sommertid Skrevet 7. desember 2010 #75 Skrevet 7. desember 2010 Og der var jeg inne. Kos dere! =)
FantasDick Skrevet 7. desember 2010 #76 Skrevet 7. desember 2010 Var på butikken og kjøpte Cataclysm istad, har fått 15 minutter med "you have been disconnected from the server"! Nå har jeg fått success, men har hatt det noen minutter. Satser på at det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #77 Skrevet 7. desember 2010 Ble sendt forrige uke, og var ikke i posten i dag. Nå¨føler jeg at jeg går glipp av noe stort, og vurderer å kjøpe online, enda det mest sannsynlig kommer i posten om "noen" timer! Argh.
Gjest Airi Skrevet 7. desember 2010 #78 Skrevet 7. desember 2010 Aaaargh, nå får jeg ikke prata meg typen på dagevis. Kan ikke noen elliminere dem som utvikler disse spillene? Neida, kos dere. Bare... husk å si hei til samboere og venner innimellom, så vi vet at dere ikke har forsteinet.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #79 Skrevet 7. desember 2010 Er det verdt å laste ned? Altså... jeg vil jo gjerne ha cd'n! Blir jo litt ekstra penger da.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #80 Skrevet 7. desember 2010 Wohoo :D Jeg koser meg ! Valgte å dra til Vashj`ir! Ser helt fantastisk ut nedi vannet her, men hai som driver å svømmer rundt og ! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå