AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #41 Skrevet 6. desember 2010 Husk å parkere karakteren din i trade center av enten Orgrimmar eller Stormwind;startquesten om å dra til Mount Hyjal eller Vashj starter ved en stor tavle plassert der =) Ha det gøy folkens, jeg stikker innom senere en tur, prøve å få gjort noe vettugt også
KaDust Skrevet 6. desember 2010 #42 Skrevet 6. desember 2010 Husk å parkere karakteren din i trade center av enten Orgrimmar eller Stormwind;startquesten om å dra til Mount Hyjal eller Vashj starter ved en stor tavle plassert der =) Ha det gøy folkens, jeg stikker innom senere en tur, prøve å få gjort noe vettugt også Har plassert meg i Argent tournament, da jeg har en haug av quester i Icecrown å handein når jeg logger etterpå. deretter skal jeg farme dungeons med guildgroup. Ekstra xp ftw.
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #43 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Flere som skal lever quester ja. hihi. Nå har jeg og typen vært å handlet inn mat for to dager. Hehe. Har masse monster fra The gathering tidligere i år som nå kjøles ned. Julekaffen en også klar til å presses i natt Ja jeg er nerd Endret 6. desember 2010 av mirandaa
Gjest Consensio Skrevet 6. desember 2010 #44 Skrevet 6. desember 2010 Flere som skal lever quester ja. hihi. Nå har jeg og typen vært å handlet inn mat for to dager. Hehe. Har masse monster fra The gathering tidligere i år som nå kjøles ned. Julekaffen en også klar til å presses i natt Ja jeg er nerd Hørtes ut som meg for noen år tilbake Ikke fullt så mye nerd nå lengre. Har handlet inn litt drikke, kommer nok til å spille noen timer også spilles det nok mer i morgen, kun avbrutt av en handletur jeg må på.
madison rose Skrevet 6. desember 2010 #45 Skrevet 6. desember 2010 fikk melding fra Posten om at collector's editionen min hadde ankommet... 15 MINUTTER ETTER AT POSTHUSET STENGTE. jada, veit jeg ikke får gjort så mye før i morgen uansett... men ville bare holde den litt i hånda:p jeg har også kjøpt inn Monster, og håper på å klare å sjonglere eksamenslesing fram til min siste eksamen 14. desember og spilling.
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #46 Skrevet 6. desember 2010 (endret) fikk melding fra Posten om at collector's editionen min hadde ankommet... 15 MINUTTER ETTER AT POSTHUSET STENGTE. jada, veit jeg ikke får gjort så mye før i morgen uansett... men ville bare holde den litt i hånda:p jeg har også kjøpt inn Monster, og håper på å klare å sjonglere eksamenslesing fram til min siste eksamen 14. desember og spilling. Er så jævlig typisk posten og der kom pizzaen på døra Endret 6. desember 2010 av mirandaa
pittie Skrevet 6. desember 2010 #47 Skrevet 6. desember 2010 og der kom pizzaen på døra Jeg har allerede laget middagen for i morgen så jeg slipper å tenke på det. 1
KaDust Skrevet 6. desember 2010 #48 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ei venninne over, så laner vi sammen. Har handlet inn nok energydrikke til å være oppe 48timer i strekk, og har bøttevis av mat vi også. Er ganske nerd jeg og! Men stolt av det! 1
Gjest Consensio Skrevet 6. desember 2010 #49 Skrevet 6. desember 2010 Bare 30 minutter igjen, jenter (og evnt gutter ) Sitter klar med charakter change for å endre min troll mage til goblin mage, weeee
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #50 Skrevet 6. desember 2010 Ja jeg sitter her og venter jeg også Er fremdeles usikker på om jeg velger Vashj`ir eller Mount Hyjal! MH får vel dobbelt så mye spillere, utifra diverse votes jeg har sett.
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #51 Skrevet 6. desember 2010 Sitter en gjeng på kanskje 200 stk og koser oss med fligth masteren..hahah
pittie Skrevet 6. desember 2010 #52 Skrevet 6. desember 2010 Sitter en gjeng på kanskje 200 stk og koser oss med fligth masteren..hahah Takk for tipset. :gjeiper: Sitter klar med to typer drikker, sjokolade, oppskjært frukt og popkorn. Bring it on!
Antlers Skrevet 6. desember 2010 #53 Skrevet 6. desember 2010 Hadde det bare gått an å logge inn nå, så...... /nerdrage 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #54 Skrevet 6. desember 2010 Jeg dævver nå altså! Jeg er så spent! Har stått på "success!" under login nå i flere minutter. Ingen overraskelse men :D
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #55 Skrevet 6. desember 2010 ingen kommer inn tror jeg. hele dritten er nede
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #56 Skrevet 6. desember 2010 En bekjent av meg sier han har en guildie inne i spillet. Nå står jeg som connected.
Gjest Xelle Skrevet 6. desember 2010 #57 Skrevet 6. desember 2010 Serverene har nok blitt over flommet =D
Gjest Consensio Skrevet 6. desember 2010 #58 Skrevet 6. desember 2010 Min mann er inne, mens jeg står som connected bare :(
pittie Skrevet 6. desember 2010 #59 Skrevet 6. desember 2010 Vi sitter 4 stykker og taster passord for harde livet, og popkornet forsvinner i spenning.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #60 Skrevet 6. desember 2010 Haha :D så koselig å sitte her med dere i "lobbyen" imens =) Så stor wow-skare trodde jeg ikke det var på KG men dette er jo kjempehyggelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå