Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husk å parkere karakteren din i trade center av enten Orgrimmar eller Stormwind;startquesten om å dra til Mount Hyjal eller Vashj starter ved en stor tavle plassert der =)

Ha det gøy folkens, jeg stikker innom senere en tur, prøve å få gjort noe vettugt også :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å parkere karakteren din i trade center av enten Orgrimmar eller Stormwind;startquesten om å dra til Mount Hyjal eller Vashj starter ved en stor tavle plassert der =)

Ha det gøy folkens, jeg stikker innom senere en tur, prøve å få gjort noe vettugt også :fnise:

Har plassert meg i Argent tournament, da jeg har en haug av quester i Icecrown å handein når jeg logger etterpå. :P deretter skal jeg farme dungeons med guildgroup. Ekstra xp ftw.

Skrevet (endret)

Flere som skal lever quester ja. hihi. Nå har jeg og typen vært å handlet inn mat for to dager. Hehe. Har masse monster fra The gathering tidligere i år som nå kjøles ned. Julekaffen en også klar til å presses i natt

Ja jeg er nerd :jepp:

Endret av mirandaa
Gjest Consensio
Skrevet

Flere som skal lever quester ja. hihi. Nå har jeg og typen vært å handlet inn mat for to dager. Hehe. Har masse monster fra The gathering tidligere i år som nå kjøles ned. Julekaffen en også klar til å presses i natt

Ja jeg er nerd :jepp:

Hørtes ut som meg for noen år tilbake :fnise:

Ikke fullt så mye nerd nå lengre.

Har handlet inn litt drikke, kommer nok til å spille noen timer også spilles det nok mer i morgen, kun avbrutt av en handletur jeg må på.

Skrevet

fikk melding fra Posten om at collector's editionen min hadde ankommet... 15 MINUTTER ETTER AT POSTHUSET STENGTE. :frustrert:

jada, veit jeg ikke får gjort så mye før i morgen uansett... men ville bare holde den litt i hånda:p jeg har også kjøpt inn Monster, og håper på å klare å sjonglere eksamenslesing fram til min siste eksamen 14. desember og spilling.

Skrevet (endret)

fikk melding fra Posten om at collector's editionen min hadde ankommet... 15 MINUTTER ETTER AT POSTHUSET STENGTE. :frustrert:

jada, veit jeg ikke får gjort så mye før i morgen uansett... men ville bare holde den litt i hånda:p jeg har også kjøpt inn Monster, og håper på å klare å sjonglere eksamenslesing fram til min siste eksamen 14. desember og spilling.

Er så jævlig typisk posten

og der kom pizzaen på døra

Endret av mirandaa
Skrevet

og der kom pizzaen på døra

:fnise:

Jeg har allerede laget middagen for i morgen så jeg slipper å tenke på det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne over, så laner vi sammen. Har handlet inn nok energydrikke til å være oppe 48timer i strekk, og har bøttevis av mat vi også. Er ganske nerd jeg og! :jepp: Men stolt av det!

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Bare 30 minutter igjen, jenter (og evnt gutter :fnise: )

Sitter klar med charakter change for å endre min troll mage til goblin mage, weeee :)

Skrevet

Ja jeg sitter her og venter jeg også :) Er fremdeles usikker på om jeg velger Vashj`ir eller Mount Hyjal!

MH får vel dobbelt så mye spillere, utifra diverse votes jeg har sett.

Skrevet

Sitter en gjeng på kanskje 200 stk og koser oss med fligth masteren..hahah

Skrevet

Sitter en gjeng på kanskje 200 stk og koser oss med fligth masteren..hahah

Takk for tipset. :gjeiper:

Sitter klar med to typer drikker, sjokolade, oppskjært frukt og popkorn. Bring it on!

Skrevet

Hadde det bare gått an å logge inn nå, så...... /nerdrage

• Liker 1
Skrevet

Jeg dævver nå altså! Jeg er så spent!

Har stått på "success!" under login nå i flere minutter. Ingen overraskelse men :D

Skrevet

ingen kommer inn tror jeg. hele dritten er nede

Skrevet

En bekjent av meg sier han har en guildie inne i spillet. Nå står jeg som connected.

Gjest Consensio
Skrevet

Min mann er inne, mens jeg står som connected bare :( :(

Skrevet

Vi sitter 4 stykker og taster passord for harde livet, og popkornet forsvinner i spenning. :popcorn:

Skrevet

Haha :D så koselig å sitte her med dere i "lobbyen" imens =) Så stor wow-skare trodde jeg ikke det var på KG men dette er jo kjempehyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...